XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Het was een geintje, een Kapsalon is een calorieën bom.

En als je er veel van eet word je dik juist:P tenzij je zelf er een maakt met oven patat ofzow en vlees vervangt met kip.

Op Youtube staan trouwens filmpjes hoe je een normale kcal kapsalon kan maken.

Ja dacht ik al, maar ik heb wel meer gekke dingen gehoord. Collega gaat diëten maar stopt met eiwitten want die zijn slecht voor je :rolleyes:
 
Het was een geintje, een Kapsalon is een calorieën bom.

En als je er veel van eet word je dik juist:P tenzij je zelf er een maakt met oven patat ofzow en vlees vervangt met kip.

Op Youtube staan trouwens filmpjes hoe je een normale kcal kapsalon kan maken.

Kip shoarma gebruiken, ovenfriet en matig met de sauzen.
 
Krokante kip met boekweit noedels, de emmer 50% ketchup die ik erbij at staat niet op de foto

Voedingswaarden (zonder noedels):
444 kcal
68gr eiwitten
26.5gr carbs
6.5gr vetten

11124907_10206083012742028_416404105_n.jpg
 
11 dagen lang mijn ontbijtje.. alleen wel elke keer nog een tweede portie bonen en wat fruit na. :D
Maar ben nu wel weer toe aan mijn eigen ontbijtje morgen. :o

7ad8f679173782cb16af7917c3208db42b2407e1.JPG
 
11 dagen lang mijn ontbijtje.. alleen wel elke keer nog een tweede portie bonen en wat fruit na. :D

Maar ben nu wel weer toe aan mijn eigen ontbijtje morgen. :o


Das leuke van vakantie dan geniet je maar je geniet daarna wwer extra van de "normale simpele" dingen thuis!
 
2cohmyf.jpg


Spinazie risotto met kip ( Beide van Musclemeat )

En thaise biefstuksalade

In 5 minuten klaar en goed te eten :D
 
1pcsn4.jpg


Mexicaans etenvan vorig weekend. Alles zelfgemaakt behalve de taco's en tortillas.
Veel kip, guacomole, kidneybeans, empanadas ook gevuld met kip gemaakt,...
 
Mexicaans etenvan vorig weekend. Alles zelfgemaakt behalve de taco's en tortillas.
Veel kip, guacomole, kidneybeans, empanadas ook gevuld met kip gemaakt,...

Damn, dat ziet er goed uit!
 
Lekkerste eten hier inthailand par thai met kip!!

ImageUploadedByTapatalk1434636895.103090.jpg
 
Wat zou daar inzitten....



Jammmmm ongeveer 2 euro [emoji3][emoji3] vanbuiten met zeezout en van binnen gevult met wat groente en kruiden

ImageUploadedByTapatalk1435238756.308877.jpg


ImageUploadedByTapatalk1435238774.777283.jpg
 
Bekijk bijlage 60249

Wat zou daar inzitten....

Bekijk bijlage 60250

Jammmmm ongeveer 2 euro [emoji3][emoji3] vanbuiten met zeezout en van binnen gevult met wat groente en kruiden
Ziet er lekker uit,jammer is dat vis heel duur is en weinig vaag zo lekker op de bbq kan gooien.

wat voor vis is het eigenlijk? en heb je er nog kruiden op gedaan of watdanook?
 
Ziet er lekker uit,jammer is dat vis heel duur is en weinig vaag zo lekker op de bbq kan gooien.

wat voor vis is het eigenlijk? en heb je er nog kruiden op gedaan of watdanook?

gewoon proberen ergens een adresje te vinden of zo

die shit moet je niet zo op de markt kopen
 
Ik ben nieuw, vragen over mijn schema

Hoi mensen,

Ik ben nieuw op deze site. Woon nog bij mijn ouders en ga nog altijd naar school.
Ik ben een half jaar bezig met fitness en probeer op mijn voeding te letten. Mijn vetpercentage moet nog dalen en spiermassa stijgen. Ik wou jullie vragen om mijn voedselschema te bekijken en te beoordelen en tips te geven (heb het zelf opgesteld met informatie van internet). Dus:

Ontbijt: 1 eitje met snee brood EN 250gram kwark
Meal1 op school: 2 witte broodjes met kipfelet EN sultana koekje
Meal2 op school: 2 witte broodjes met kipfelet

Dinner: Eet dus bij mijn ouders thuis dus grote aanpassingen is onmogelijk
1x per week frietdag
1/2x per week macaroni, spaghetti, lasagna (iets in die richting)
De rest is vaak aardappelen met groenten zoals bonen en een stuk vlees (kip, rund ofzo)

Meal voor slapen gaan:
250mg kwark

Dit eet ik dus. Graag aan- en opmerkingen!!:):cool:
 
Hoi mensen,

Ik ben nieuw op deze site. Woon nog bij mijn ouders en ga nog altijd naar school.
Ik ben een half jaar bezig met fitness en probeer op mijn voeding te letten. Mijn vetpercentage moet nog dalen en spiermassa stijgen. Ik wou jullie vragen om mijn voedselschema te bekijken en te beoordelen en tips te geven (heb het zelf opgesteld met informatie van internet). Dus:

Ontbijt: 1 eitje met snee brood EN 250gram kwark
Meal1 op school: 2 witte broodjes met kipfelet EN sultana koekje
Meal2 op school: 2 witte broodjes met kipfelet

Dinner: Eet dus bij mijn ouders thuis dus grote aanpassingen is onmogelijk
1x per week frietdag
1/2x per week macaroni, spaghetti, lasagna (iets in die richting)
De rest is vaak aardappelen met groenten zoals bonen en een stuk vlees (kip, rund ofzo)

Meal voor slapen gaan:
250mg kwark

Dit eet ik dus. Graag aan- en opmerkingen!!:):cool:
Ik zie dit bericht nu al in 2 verschillende topics voorbij komen, en bij beide zit je in het verkeerde topic. Start er zelf een met je vraag ipv te spammen.
 
Ik zie dit bericht nu al in 2 verschillende topics voorbij komen, en bij beide zit je in het verkeerde topic. Start er zelf een met je vraag ipv te spammen.
Jep, sorry. Weet niet hoe het precies werkt hier, en ik krijg de berichten niet verwijderd...
 
Ziet er lekker uit,jammer is dat vis heel duur is en weinig vaag zo lekker op de bbq kan gooien.

wat voor vis is het eigenlijk? en heb je er nog kruiden op gedaan of watdanook?


Dat was tilapia, zo gekocht, was gevult met kruiden en de huid ingesmeerd met zeezout en vervolgens op de bbq gegooid
 
Back
Naar boven