XXL Nutrition

Post je "pimped up"auto(s)topic

Bezoekers in dit topic

@yzord :mooie wagen man. ik hou van sober.

@own : heb nog eventjes van plan geweest een 1.8turbo te gebruiken van vw maar laten varen (ivm keuring) tja belg he... holland heel wat beter op da gebied, veel logischer ook. zou het gekund hebben maar dan moest ie als oldtimer gekeurd en dat wil in belgie zeggen : bijna nooit mogen rijden, enkel voor testritten en dat in een straal van 20 km vanwaar je woont en nooit terwijl de zon onder is, volstrekt belachelijke regeling. belgie is een apenland.

nu heb ik geen plaats meer anders kocht ik me er nog eentje en deed ik wel zwaarder werk. tja als je het allemaal zelf wat kan scheelt het veel in prijs eh anders had ik de mijne nooit kunnen betalen voor wat het maar is
 
@yzord :mooie wagen man. ik hou van sober.

@own : heb nog eventjes van plan geweest een 1.8turbo te gebruiken van vw maar laten varen (ivm keuring) tja belg he... holland heel wat beter op da gebied, veel logischer ook. zou het gekund hebben maar dan moest ie als oldtimer gekeurd en dat wil in belgie zeggen : bijna nooit mogen rijden, enkel voor testritten en dat in een straal van 20 km vanwaar je woont en nooit terwijl de zon onder is, volstrekt belachelijke regeling. belgie is een apenland.

nu heb ik geen plaats meer anders kocht ik me er nog eentje en deed ik wel zwaarder werk. tja als je het allemaal zelf wat kan scheelt het veel in prijs eh anders had ik de mijne nooit kunnen betalen voor wat het maar is

Damn!!!Goed dat ik dat weet...Laat mn jeep wel op NL kenteken staan,bmw heeft trouwens ook 40pk meer dan dus is toegestaan,gelukkig nog niet ingevoerd,maar kunnen toch niet zien dat ie gechipt is toch.;)

@Superknurft:Echt een mega kast man!!!Een van de mooiste in de wijk,maar zie mezelf niet echt foto's van dat huis maken:rolleyes:voor ik het weet zit ik in de dutroux-kelder.:roflol:

@Siroj:Tja...daarom wil ik ook zo graag een eigen huisje,hehe.:)
 
@Own: Mss eens praten om je huidig huis te kopen? En anders businessvoorstel doen aan je buur om samen te werken;) :roflol:
 
Voor deze keer zie ik het door de vingers!:D
 
misschien wat voor op je achterruit own?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn, zitten vette bakken tussen zeg. Als ik nog is afgestudeerd ben en een vaste baan..

Megabruut filmpje van je Jeep Own:cool: :D:D:D Me oom had jaren geleden zelfde Jeep maar minder bruut gepimpt. Btje illegaal crossen door het bos was altijd een feest *memories* Achterin zitten op de openbare weg was wel een totale ramp:roflol:
 
Damn, zitten vette bakken tussen zeg. Als ik nog is afgestudeerd ben en een vaste baan..

Megabruut filmpje van je Jeep Own:cool: :D:D:D Me oom had jaren geleden zelfde Jeep maar minder bruut gepimpt. Btje illegaal crossen door het bos was altijd een feest *memories* Achterin zitten op de openbare weg was wel een totale ramp:roflol:

Hehe,ja die van mij is zo stug dat achterin zitten niet zo aangenaam meer is.:D
Of je moet al een liefhebber zijn van de oude "stuiterhouse".:cool:
 
Hehe,ja die van mij is zo stug dat achterin zitten niet zo aangenaam meer is.:D
Of je moet al een liefhebber zijn van de oude "stuiterhouse".:cool:



Rotterdam Termination Source met het 1e house liedje: Poing,.........????
:eek::D
 
hey ik kon m niet vinden , d8 zal die andere maar doen dan :(
 
hey ik kon m niet vinden , d8 zal die andere maar doen dan :(

Zullen we het hier maar bij laten,voordat klusmier straks met de hele "turn up the bass" reeks op de proppen komt:D....James Brown...is dead!!!!!
 
Zullen we het hier maar bij laten,voordat klusmier straks met de hele "turn up the bass" reeks op de proppen komt:D....James Brown...is dead!!!!!

OMG ... die plaat heb ik thuis nog op vinyl liggen ... wat een nostalgie :p
 
Back
Naar boven