MuscleMeat

Post je "pimped up"auto(s)topic

Bezoekers in dit topic

^ Dan heb je het over een 993 Turbo neem ik aan?
 
^ Dan heb je het over een 993 Turbo neem ik aan?

:thumb:

Al ben ik met een 3,2L (260pk) ook al tevreden,maar als ik voor een klein zakcentje meer een turbo kan uithalen in duitsland is de keuze iig snel gemaakt.;)
 
hoezwaar weegt die gast van nutrigen
 
heeft een super goeie frame en super goeie triceps
 
wil je ook zo als hem uitzien
 
X man heeft verkeerd topicje geklikt?
 
Hij is gwn stoned, deal with it. :D
 
Heb geen Auto moet het hiermee doen.

8fb6akp.jpg





:lol:
 
was vandaag met vriend in auto van zn pa aan het rijden he.
hij wilde proberen zo heel hard weg te rijden/soort mini burnout op gladde stenen he.
Hij zo revven naar de 5000, koppeling omhoog..STOND IE NOG IN ZN ACHTERUIT!!!

wahaha te lol : roflol:
 
was vandaag met vriend in auto van zn pa aan het rijden he.
hij wilde proberen zo heel hard weg te rijden/soort mini burnout op gladde stenen he.
Hij zo revven naar de 5000, koppeling omhoog..STOND IE NOG IN ZN ACHTERUIT!!!

wahaha te lol : roflol:

:roflol:

???
 
En is hij ergens tegen geknalt?
 
nee nee , we stonden ergens waar in de verte niks te zien was, ook niet achterons :P
 
Na lang nadenken en genoeg text en uitleg van kenners (aangemeld op een porsche-forum) is me duidelijk geworden dat ik beter voor een originele 911/993 kan gaan om behoorlijk hoge kostenplaatjes qua onderhoud te vermijden.:(Enige probleem is dat deze bolides meteen tegen de 30.000e aanliggen!!!!Iets teveel dus nog.....Ben ik dus opzoek naar een beter alternatief en meteen ben ik in een keuze geslaagd:D

Ga nu dus kijken voor een audi rs4 avant (rs6 is iets te hoog qua invoerkosten...8 tot 10.000e:eek:)

Zo gaat mijn nieuwe schatje dus binnekort uitzien,alleen qua kleur ben ik er nog niet uit....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

TECHNISCHE GEGEVENS

Motor: langs-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie + twee turbo, cil.inh. 2671 cc, boring x slag 81,0 x 86,4 mm, compr. verh. 9,3:1, max. vermogen 280 kW/380 pk bij 6500 tpm, max. koppel 440 bij 2500 tpm.(makkelijk te chippen naar 420pk bij abt)

Onderstel: aandrijving vier wielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,4 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.

Maten/gewichten: l/b/h 4,49/1,77/1,40 m, wielbasis 2,61 m, banden 255/35 R 18, kofferruimte 390-1250 l, tankinh. 62 l, gewicht 1620 kg, laadverm. 550 kg, aanhanger geremd - kg.

Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 4,9 s, 80-120 km/u in 4/5 5,3/6,8 s, testverbruik 15,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u -/- dB

Leuk speelgoed he....zo'n porsche-killer:eyebrow:En meer plaats voor de boodschappen achterin.:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Lekker schatje own :lick:


Damn, dan hou ik je zeker niet meer bij :roflol:
 
Lekker schatje own :lick:


Damn, dan hou ik je zeker niet meer bij :roflol:

Geil he.....:D


Hahaha,je golfje verdween al in mn achteruitkijkspiegel bij half gas in de bmw....Volgende keer maar beter een plaatsje op de achterbank nemen sanca.:roflol:Deze bak is door niets te stoppen op de weg.:cool:Zal wel asap de begrenzer eruit laten halen en chippen naar 420pk.Moet toch net wat sneller zijn mocht je een broertje of zusje onderweg tegenkomen he.:p
 
Back
Naar boven