Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic

Bezoekers in dit topic

Geil he.....:D


Hahaha,je golfje verdween al in mn achteruitkijkspiegel bij half gas in de bmw....Volgende keer maar beter een plaatsje op de achterbank nemen sanca.:roflol:Deze bak is door niets te stoppen op de weg.:cool:Zal wel asap de begrenzer eruit laten halen en chippen naar 420pk.Moet toch net wat sneller zijn mocht je een broertje of zusje onderweg tegenkomen he.:p

vet!! Bij mij zal het gewoon dromen blijven van zo een auto :)
 
Jezus christus Own, wat een geile machine :bow2: M.i een stuk vetter dan een Porsche!
 
Zodra ik geld heb wil ik een Lancer Evolution X kopen. Denk alleen dat het wel een tijdje gaat duren voordat ik zoveel geld bij elkaar heb :o

denk dat mijn eerste auto een Golfje wordt of een Ford Mondeo. Met laatstgenoemde heb ik wel wat positieve ervaringen en golfs zijn veel tweedehands te duur en allemaal ****ing afgereden.

vind deze ook wel fraai, alleen de kleur niet maarja boeiend.
AutoScout24: ocassion / gebruikte auto / gebruikte wagen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind zo'n motor een stuk geiler om naar te kijken dan de spieren van andere mannen
 
Zodra ik geld heb wil ik een Lancer Evolution X kopen. Denk alleen dat het wel een tijdje gaat duren voordat ik zoveel geld bij elkaar heb :o

denk dat mijn eerste auto een Golfje wordt of een Ford Mondeo. Met laatstgenoemde heb ik wel wat positieve ervaringen en golfs zijn veel tweedehands te duur en allemaal ****ing afgereden.

vind deze ook wel fraai, alleen de kleur niet maarja boeiend.
AutoScout24: ocassion / gebruikte auto / gebruikte wagen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind zo'n motor een stuk geiler om naar te kijken dan de spieren van andere mannen

Blablabla japcrap...
 
Na lang nadenken en genoeg text en uitleg van kenners (aangemeld op een porsche-forum) is me duidelijk geworden dat ik beter voor een originele 911/993 kan gaan om behoorlijk hoge kostenplaatjes qua onderhoud te vermijden.:(Enige probleem is dat deze bolides meteen tegen de 30.000e aanliggen!!!!Iets teveel dus nog.....Ben ik dus opzoek naar een beter alternatief en meteen ben ik in een keuze geslaagd:D

Ga nu dus kijken voor een audi rs4 avant (rs6 is iets te hoog qua invoerkosten...8 tot 10.000e:eek:)

Zo gaat mijn nieuwe schatje dus binnekort uitzien,alleen qua kleur ben ik er nog niet uit....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

TECHNISCHE GEGEVENS

Motor: langs-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie + twee turbo, cil.inh. 2671 cc, boring x slag 81,0 x 86,4 mm, compr. verh. 9,3:1, max. vermogen 280 kW/380 pk bij 6500 tpm, max. koppel 440 bij 2500 tpm.(makkelijk te chippen naar 420pk bij abt)

Onderstel: aandrijving vier wielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,4 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.

Maten/gewichten: l/b/h 4,49/1,77/1,40 m, wielbasis 2,61 m, banden 255/35 R 18, kofferruimte 390-1250 l, tankinh. 62 l, gewicht 1620 kg, laadverm. 550 kg, aanhanger geremd - kg.

Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 4,9 s, 80-120 km/u in 4/5 5,3/6,8 s, testverbruik 15,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u -/- dB

Leuk speelgoed he....zo'n porsche-killer:eyebrow:En meer plaats voor de boodschappen achterin.:roflol:

Zekerss een zeer geile bak !! Vorige week in een RS6 gereden en die bakken zijn echt te gek !!

btw ; mobile.de - der Automarkt für Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto :D :D
 
Dude die RS4 is te chippen naar :

430pk 560Nm haha das serieus vermogen :D

Je kunt ook kijken voor een M5 man.
 
Dude die RS4 is te chippen naar :

430pk 560Nm haha das serieus vermogen :D

Je kunt ook kijken voor een M5 man.

das idd een lekker portie pk's ne Nm's :D

Ik zou overigens toch voor een rs4 kiezen ipv een M5 ,... hou toch meer van de spreekwoordelijke "wolf in z'n schaapspakkie" :D
 
Snap alleen niet goed dat je van een extravagante Porsche naar een doorsnee leasebak als audi gaat:D
 
Haha no way dat er ook maar één Audi RS4 lease bak is :D

haha echt wel , ken zelfs een S8 die in de lease zit ;)

Vaak mensen met meer dan genoeg geld , die te lui zijn om onderhoud etc zelf te regelen ,... ;)
 
Na lang nadenken en genoeg text en uitleg van kenners (aangemeld op een porsche-forum) is me duidelijk geworden dat ik beter voor een originele 911/993 kan gaan om behoorlijk hoge kostenplaatjes qua onderhoud te vermijden.:(Enige probleem is dat deze bolides meteen tegen de 30.000e aanliggen!!!!Iets teveel dus nog.....Ben ik dus opzoek naar een beter alternatief en meteen ben ik in een keuze geslaagd:D

Ga nu dus kijken voor een audi rs4 avant (rs6 is iets te hoog qua invoerkosten...8 tot 10.000e:eek:)

Zo gaat mijn nieuwe schatje dus binnekort uitzien,alleen qua kleur ben ik er nog niet uit....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

TECHNISCHE GEGEVENS

Motor: langs-voorin 6 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie + twee turbo, cil.inh. 2671 cc, boring x slag 81,0 x 86,4 mm, compr. verh. 9,3:1, max. vermogen 280 kW/380 pk bij 6500 tpm, max. koppel 440 bij 2500 tpm.(makkelijk te chippen naar 420pk bij abt)

Onderstel: aandrijving vier wielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,4 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.

Maten/gewichten: l/b/h 4,49/1,77/1,40 m, wielbasis 2,61 m, banden 255/35 R 18, kofferruimte 390-1250 l, tankinh. 62 l, gewicht 1620 kg, laadverm. 550 kg, aanhanger geremd - kg.

Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 4,9 s, 80-120 km/u in 4/5 5,3/6,8 s, testverbruik 15,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u -/- dB

Leuk speelgoed he....zo'n porsche-killer:eyebrow:En meer plaats voor de boodschappen achterin.:roflol:


Zeer vette bak hoor, alleen ga je ze niet snel in het zwart of een andere kleur zien. Meestal zilver/antraciet :)
 
ik krijg waarnschijnlijk deze brute bak als ik mijn rijbewijs heb, naja krijg? kopen bedoel ik, ik koop hem over van mijn oom. 340PK baby! zuipt alleen een beetje veel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kweet niet hoedat dit in NL werkt maar hier in BE zou ik daar 3-4000 € verzekering aan betalen+2000€ wegentax ... hoe ga je dat flikken ? als dit in NL zo is weet ik niet natuurlijk
 
Lease sjmees, kbedoel "gewone" leasemannen, dus de normale werknemers. Niet de superdirecteuren. Tuurlijk is het dan voordeliger om te leasen dan af te schrijven.
 
kweet niet hoedat dit in NL werkt maar hier in BE zou ik daar 3-4000 € verzekering aan betalen+2000€ wegentax ... hoe ga je dat flikken ? als dit in NL zo is weet ik niet natuurlijk

Van welk jaar is dat ding? Zou zelf nooit zoiets kopen maar is wel tof om te zien...

Zal morgen een paar foto's van mijn waggie posten...M3 Coupe (321pk). Helaas geen 420pk zoals een RS4 maar tegen de zomer wel want dan komt er een SC of turbo op. :D Denk SC aangezien een turbo weer een smak meer kost en er veel meer moet worden aangepast. Zal dan wel een twin screw worden die tot(!) 600-650pk leveren. Ben mezelf nu aan het ''inlezen''...als iemand nog handige sites heeft mbt superchargers geef dan ff een link.
 
Back
Naar boven