AndroidHealthClinic

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

belgie

ben je geimmigreerd naar belgie own

en waarr precies zoek je een huis

kort bij een goeie gym zekers
:D
 
Voor mij is bmw gewoon puur rijgenot,en je betaalt imo echt niet veel voor de kwaliteit en de afwerking,gooi een mondeo eens in een drift en je weet precies wat ik bedoel (vooral qua stabiliteit).Audi is ook een goed merk,die A6 allroad vind ik pas super!!!

hoe kan je nu je mondeo in een drift gooien?
BMW trekt achteraan, driften perfect mogelijk
Mondeo vooraan, je handrem trekken is niet echt driften he..
 
hoe kan je nu je mondeo in een drift gooien?
BMW trekt achteraan, driften perfect mogelijk
Mondeo vooraan, je handrem trekken is niet echt driften he..

Overstuur of onderstuur,heeft verder nog maar weinig met voor of achterwielaandrijving te maken.Al is een achterwiel aangedrevenauto voor overstuur gemaakt.

Alsof je een voorwielaangedreven auto niet in een drift kan gooien.:rolleyes:Nooit van een bepaald zwaartepunt gehoord,waarmee een auto zichzelf in onder of overstuurpositie wringt???

:sukkeltje:
 
Overstuur of onderstuur,heeft verder nog maar weinig met voor of achterwielaandrijving te maken.Al is een achterwiel aangedrevenauto voor overstuur gemaakt.

Alsof je een voorwielaangedreven auto niet in een drift kan gooien.:rolleyes:Nooit van een bepaald zwaartepunt gehoord,waarmee een auto zichzelf in onder of overstuurpositie wringt???

:sukkeltje:

das wel waar wat je daar zegt, ken veel van onderstuur/overstuur en wat je maar wil, volgde zelf meerdere slipcursussen toen ik nog verkoper was bij Audi, volgde ooit een 2-daagse slipcursus in Duitsland op sneeuw met een Audi S3(dit is quattro aandr)..
maar als je zuiver kijkt naar 'driften' en wedstrijden en dergelijke zal je daar geen enkele voorwielaangedreven auto tussen vinden hoor..
een kom nou..als je over ferme wagens praat, kan een mondeo daar toch onmogelijk deel van uitmaken, wat een k*twagen!
 
das wel waar wat je daar zegt, ken veel van onderstuur/overstuur en wat je maar wil, volgde zelf meerdere slipcursussen toen ik nog verkoper was bij Audi, volgde ooit een 2-daagse slipcursus in Duitsland op sneeuw met een Audi S3(dit is quattro aandr)..
maar als je zuiver kijkt naar 'driften' en wedstrijden en dergelijke zal je daar geen enkele voorwielaangedreven auto tussen vinden hoor..
een kom nou..als je over ferme wagens praat, kan een mondeo daar toch onmogelijk deel van uitmaken, wat een k*twagen!

Hehe,ben ook echt geen (UK) fordfan,laat staan een mondeo.;)Ford USA mss wel een beetje...GT40:cool: F150 harley davidson:cool:Musclecars-->Mustang,shelby--->Cooler dan :cool:
Ben zelf ook een echte liefhebber van achterwielaandrijving,en alleen maar om die reden....DRIFTEN!!!!Daarom zijn beide auto's van mij RWD.:hedbang:

Maar mn ouwe (@5jr terug) Mitsubishi Colt 1.8gti 16v DOHC(die ik lekker tot 8000rpm kon doortrekken)gooide ik ook wel in een drift,al was de fun en stabiliteit stukken minder met die voorwielaandrijver.;)
 
mmhhh.. FORD GT40.. daar noem je toch wel het neusje van de zalm!
maar gewoon qua rijplezier van een RWD, ooit met een Elise gereden v Lotus, dit is pas echt fun, pur gocart plezier!! ;)
 
die musclecars vind ik wel ok, maar in mijn opinie beetje teveel brute power en te weinig finesse en wegligging..
hou dan meer van een meer verfijnde 'Europese musclecar' zoals een M3 of een VR6 ofzo..
prachtige wagens natuurlijk die Amerikaanse muscleklassiekers..
 
mmhhh.. FORD GT40.. daar noem je toch wel het neusje van de zalm!
maar gewoon qua rijplezier van een RWD, ooit met een Elise gereden v Lotus, dit is pas echt fun, pur gocart plezier!! ;)

Nog nooit in gereden jammer genoeg,maar qua grip moet er volgens mij geen betere auto zijn toch???Op korte circuits rijdt die kleine visblik zowat alle supercars eruit!!!Dikke respect voor die bak.:thumb:
 
die musclecars vind ik wel ok, maar in mijn opinie beetje teveel brute power en te weinig finesse en wegligging..
hou dan meer van een meer verfijnde 'Europese musclecar' zoals een M3 of een VR6 ofzo..
prachtige wagens natuurlijk die Amerikaanse muscleklassiekers..

Musclecars hebben een nu eenmaal een cultstatus berijkt,al moet je ze wel van voor de jaren 70 hebben,toen werden ze nog niet geknepen.
Ben zelf ook GROOT liefhebber van alles wat M-Power,AMG etc...is,maar een M3 met een VR6 vergelijken gaat imo net wat te ver,pik dan de R32 eruit,die komt iets dichter in de buurt van een M3.;)
 
Nog nooit in gereden jammer genoeg,maar qua grip moet er volgens mij geen betere auto zijn toch???Op korte circuits rijdt die kleine visblik zowat alle supercars eruit!!!Dikke respect voor die bak.:thumb:

idd, een collega-vriend van opt werk heeft er eentje, en tis nochtans de 'lichte' versie met 120pk, maar qua gewicht/pk verdeling is dit toch ferm want die Elise weegt nauwelijks 750kg..
hou persoonl niet zo van het model, en toen hij me uitnodigde om es mee te gaan touren was ik oorspr niet echt enthousiast..
tot ik ermee gereden had, echt zwaar rijplezier en gevoel van snelheid is echt mega! puur funkarretje, ben verkocht!
wel nix v comfort en 2-zitter maar wel een heel nauwe 2-zitter, maar echt als je kan zeker es mee rijden, machtige ervaring!! vooral in de bochten..
 
-Bij haar geboorte had ze "net als mij" 10cm lang haar!!!Ik ben vroeger zelfs op de radio omgeroepen als de eerste punk-baby van geleen.:D
-Ik zit nog op cursus,mn schoonbroer is afgestudeerd.
-Jeep is volgend jaar oldtimer,BJ'88,blok is totaal gereviseerd dus zal nu mss net 15.000 erop hebben zitten
-Bmw is van 98,en heeft al bijna 3 ton op de klok staan!!!Maarja wel met nationale autopas en alle "dealer" onderhoudshistorie erbij,kan zeker nog een 2 ton draaien.Al wil ik nu de nwe 5 serie station hebben,liefst de 535d touring,maar dan kom ik ook de jeep "en dus mn dosis fun" aant inleveren.

Je zou wel bedoelen dat je hem van volgend jaar old timer kan verzekeren ;)

Een auto van 25 jaar en ouder is dan pas een old timer tax free dus.

Voor de rest een dikke kar. Jammer dat hij maar burnt op 1 wiel ondanks die 65% sper. Komt zeker dat jij aan de kant zit die niet burnt. Teveel gewicht :D
 
Je zou wel bedoelen dat je hem van volgend jaar old timer kan verzekeren ;)

Een auto van 25 jaar en ouder is dan pas een old timer tax free dus.

Voor de rest een dikke kar. Jammer dat hij maar burnt op 1 wiel ondanks die 65% sper. Komt zeker dat jij aan de kant zit die niet burnt. Teveel gewicht :D

Paar posts terug heb ik dit nog gecorrigeerd,150e per jaar semi-oldtimer verzekering,mits je een 2e auto hebt.;)

En ja,jammer genoeg burnt ie maar wat heviger op 1 wiel,maar dat lag zeker niet aan het sperdifferentieel,nadat ik dat stuk achteruit vloog,stond ik met dat wiel deels in het gras.:(

I'll make it up to you.:D
 
jebt wel gelijk, VR6 iets meer dan 200pk, Golf IV R32 zo'n 280 alsk me niet vergis, maar ooit met een Golf3 gereden in VR6 (look van een gewone Golf3, maar wat een tof blokje onder de kap), dit gaat echt vooruit,kverzeker et je (weeral die gewicht/pk verdeling)..
het toffe eraan bij die Golf 3 VR6 dat je echt nix ziet aan die wagen en dat je makkelijk een 325i achterlaat..
 
@Own: nooit geen ongelukken gehad met al dat driften?:p Met wat heb je nog allemaal gereden?

Serious Wheels Classic, Sports & Muscle Car Pictures
Hier staan trouwens veel mooie wagens op, vaak getuned door AC S, Hartge,...
Bovenaan op een letter klikken en dan kom je bij de merken terecht die met die letter beginnen.
 
Paar posts terug heb ik dit nog gecorrigeerd,150e per jaar semi-oldtimer verzekering,mits je een 2e auto hebt.;)

En ja,jammer genoeg burnt ie maar wat heviger op 1 wiel,maar dat lag zeker niet aan het sperdifferentieel,nadat ik dat stuk achteruit vloog,stond ik met dat wiel deels in het gras.:(

I'll make it up to you.:D

Deal :D
 
Daar kan je uurtjes op slijten, geloof me;)
 
idd, een collega-vriend van opt werk heeft er eentje, en tis nochtans de 'lichte' versie met 120pk, maar qua gewicht/pk verdeling is dit toch ferm want die Elise weegt nauwelijks 750kg..
hou persoonl niet zo van het model, en toen hij me uitnodigde om es mee te gaan touren was ik oorspr niet echt enthousiast..
tot ik ermee gereden had, echt zwaar rijplezier en gevoel van snelheid is echt mega! puur funkarretje, ben verkocht!
wel nix v comfort en 2-zitter maar wel een heel nauwe 2-zitter, maar echt als je kan zeker es mee rijden, machtige ervaring!! vooral in de bochten..

Ookal is het een visblik,het is imo toch een semi-supercar,alleen al door de pk/gewichts verhouding.
2 maten van me hebben laatst beide een auto gehuurd en zijn ermee op europareis gegaan.De ene huurde een 360 modena en de ander een 911 turbo,beide in het zwart,hebben ze nog leuke filmpjes van liggen,ga hem vandaag eens bellen of ik die kan krijgen.:DZal ze dan ook hier gaan posten.Knallen er gewoon ff 320km/u mee,alles op video vastgelegd:DAlleen snappen ze de T*ring van ups and downloads.Ga ik in orde maken.;)
 
Ookal is het een visblik,het is imo toch een semi-supercar,alleen al door de pk/gewichts verhouding.
2 maten van me hebben laatst beide een auto gehuurd en zijn ermee op europareis gegaan.De ene huurde een 360 modena en de ander een 911 turbo,beide in het zwart,hebben ze nog leuke filmpjes van liggen,ga hem vandaag eens bellen of ik die kan krijgen.:DZal ze dan ook hier gaan posten.Knallen er gewoon ff 320km/u mee,alles op video vastgelegd:DAlleen snappen ze de T*ring van ups and downloads.Ga ik in orde maken.;)

we zijn in blijde verwachting (filmpjes à la 'getaway in stockholm' ??)
 
@Own: nooit geen ongelukken gehad met al dat driften?:p Met wat heb je nog allemaal gereden?

Serious Wheels Classic, Sports & Muscle Car Pictures
Hier staan trouwens veel mooie wagens op, vaak getuned door AC S, Hartge,...
Bovenaan op een letter klikken en dan kom je bij de merken terecht die met die letter beginnen.

Hehe,nee gelukkig nog nooit,al ben ik met mn oude 3serie (E36) na een korte drift wel eens tegen een stoeprandje geknalt(binnen de bebouwde kom),koste me een lichte slag in mn OZ-velg.:(

Oja,en eens met een oude ford scorpio 2,9 V6,als er sneeuw ligt zoek ik meteen een parkeerplaats op en doe mn ding.:DWas toen bij het fortunastadion in sittard,lag na een kwartiertje fun in een klein grachtje,haha.Had een kameraad van me gebeld die me er ff kwam uittrekken.Ben met diezelfde ford ook naar marokko gereden en met al die zandwegen daar was dat de tijd van mn leven.:DDie gekke hollander zullen ze daar nooit meer vergeten.:DDie wisten nog niet eens wat driften was.
 
Back
Naar boven