Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
5.629
Waardering
9
Naar aanleiding van mij als topic vern**ker:rolleyes:(sorry beast)begin ik maar een post je pimped up auto(s)topic.

Dit zijn de mijne....
[afbeelding niet meer beschikbaar]
BMW 5-serie 525tds
Chip tuning tot 180pk
M-onderstel
Mega soundsystem (rockfort fosgate)
18'inch Alpina velgen (origineel met ventieldop in velgenhart)
M-stuur/pook (multifunctioneel)
M-interrieur,sportstoelen(geen leder) met titanium lijn door dashboard en deuren (ipv hout)
Angeleyes xenon verlichting
Chrome lijsten,witte knipperlichten en nog wat shizzle...

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Jeep Wrangler sahara edition,V8 op kenteken(geheel gereviseerd en getuned:D)
6,6 liter V8 (chevy-engine erin gepleurd)--->had standaard al 257kw--->edelbrock intake,spaghetti uitlaatspruitstuk-->2x RVS side pipes,weiand racefilter
4x4 verwijderd,nu alleen achterwielaandrijving,aangesloten op een camaro Z28 achteras met 65% sperdifferentieel
Remsysteem van chevy pick-up K1500 MEGA!!!
Alle rubberen leidingen vervangen door bewapende kabel (dragster shizzle)
Ipv een pook,een dragstershifter
Gehele onderkant in aparte kleuren afgewerkt
15 inch chrome velgen met mega hercules tires
Verlaagd en verbreedt,breedste spatborden die te krijgen waren zitten erop
Chrome bullbar
Hardtop,softtop,bikinitop,hele deuren,halve deuren,steekruiten voor in halve deuren.

Volgens mij nog vanalles waar ik zo ff niet kan opkomen,alle onderdelen zijn iig nieuw,zelfs de tank en heeft ook aangepaste benzinepomp die de motor voeden kan:Dheeft 2,5 jaar in een garage gestaan en heb een ervaren monteur deze laten maken voor me.

Staat trouwens te koop voor 20K,volgend jaar is ie oldtimer en nog veel meer waard,dus of ik hem "echt" ga verkopen is nog maar de vraag.

Zal later nog wat pics posten van toen hij nog in aanbouw was,vind ze nu ff zo snel nog niet.:(
 
Laatst bewerkt:
en before foto's

Hehe,bekijk elke "standaard" wrangler sahara edition (2.5L 4-cilinder of 4.0L 6-cilinder)maar die aan je voorbij zoeft,zo kaal zag ie eruit,normaal maken ze hier terreinmonsters van,de mijne is een boulevard strepentrekker:D zit in een seconde of 6 van 0 naar 100.Deze is ook ingevoerd vanuit de US.
Ga binnekort met een maat van me een filmpje maken van een burnout!!!Dat ding blijft gewoon op zn plaats staan in verbrande rubber-rook gehuld.:D
Zal deze dan op Youtube gaan zetten en uiteraard ook hier.;)Die maat van me wou me uitdagen,hij heeft een scooter met 22,5pk en doet er sprintraces mee.

Nog meer mensen liefhebbers en/of eigenaar van tuned beasts???:cool:
 
damn dude, brute auto's :D en dan nog zo een mooi tuintje, jij verdient vast veel te veel :p
 
Dak eraf... Meer pimping is niet nodig.

4klxn50.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@Ryu:Heel mooi bakkie man,vriend van me heeft er een XKR van gehad,retesnel die dingen.En lekker makkelijk met dat dak(druk op de knop),bij mijne moet je toch echt musclepower hebben om de hardtop eraf te krijgen.:DT*ring zwaar dat ding,en nu het dak eraf is kan ik alleen rijden met mooi weer,voor de rest staat ie dan maar in de garage.Maarja...is maar beter ook,er ligt geen gastank in en als ik knallen ga zuipt ie zo'n 1 op 3.:D

@ivosnivo:Leuke bak ivo,heb eens een bmw 3 serie gehad in dezelfde kleur,ook net als jij de velgen in dezelfde kleur als de auto.:cool:


@Jonko:Hehe,valt opzicht wel me hoor,maar heb al van kleins af aan nooit kunnen stil zitten als het om verdiensten ging.;)
 
dit is mn vorige auto, ik mis mn schatje wel :(

5y7lyf9.jpg



nu rij ik nog duits maar een maatje kleiner ;)

4ldjy2o.jpg
 
dit is mn vorige auto, ik mis mn schatje wel :(

5y7lyf9.jpg



nu rij ik nog duits maar een maatje kleiner ;)

4ldjy2o.jpg

Ein volk.....Ein wagen.....:rolleyes: Had je niet beter je nick veranderd in Zanka!!:roflol:

Nette bak sanca,duitse autofabrikanten ownen de bizz gewoon:Dmaar waar blijven de stats???
 
Laatst bewerkt:
Men ex kever :p

ad5707_img1_large.jpg


Rij nu met golf cabrio rond ;)
 
Net ff een kort filmpje geschoten,kon jammer genoeg niet de dragstershifter gebruiken (meer rpm's) omdat ik mn phone in mn hand had.NjoY:cool:

YouTube - Own's Burnout

Hij schakeld hier al over bij 3500 rpm,bij 5500 komt het echte geweld pas los.:D
 
WhoaaaaaAAA, leuk speelgoed :p daar wil ik wel in rondtouren :D
 
Hier nog wat overige pics met de hardtop eraf.;)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Own, wat een verdomde wijze bak zeg:cool:

Dat moet heerlijk rijden..
 
Back
Naar boven