Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe, ja ze is wel schattig, bij de geboorte leek ze mss op jou --> kaal :roflol:

Heb je gestudeerd of gwn cursussen gevolgd? Hoe oud zijn je wagens trouwens en aantal km's?


-Bij haar geboorte had ze "net als mij" 10cm lang haar!!!Ik ben vroeger zelfs op de radio omgeroepen als de eerste punk-baby van geleen.:D
-Ik zit nog op cursus,mn schoonbroer is afgestudeerd.
-Jeep is volgend jaar oldtimer,BJ'88,blok is totaal gereviseerd dus zal nu mss net 15.000 erop hebben zitten
-Bmw is van 98,en heeft al bijna 3 ton op de klok staan!!!Maarja wel met nationale autopas en alle "dealer" onderhoudshistorie erbij,kan zeker nog een 2 ton draaien.Al wil ik nu de nwe 5 serie station hebben,liefst de 535d touring,maar dan kom ik ook de jeep "en dus mn dosis fun" aant inleveren.
 
Hehe:D

Vind je niet dat je bij BMW veel betaalt voor wat je maar krijgt? Als je dan eens kijkt voor bijvoorbeeld een Ford Mondeo ST waar je ook zware motoren in kan leggen betaal je veel minder, je hebt natuurlijk wel niet het imago van een BMW.
Een Audi A6 break is anders ook niet mis:D, stoere achterkant vind ik.
 
Hehe:D

Vind je niet dat je bij BMW veel betaalt voor wat je maar krijgt? Als je dan eens kijkt voor bijvoorbeeld een Ford Mondeo ST waar je ook zware motoren in kan leggen betaal je veel minder, je hebt natuurlijk wel niet het imago van een BMW.
Een Audi A6 break is anders ook niet mis:D, stoere achterkant vind ik.

Voor mij is bmw gewoon puur rijgenot,en je betaalt imo echt niet veel voor de kwaliteit en de afwerking,gooi een mondeo eens in een drift en je weet precies wat ik bedoel (vooral qua stabiliteit).Audi is ook een goed merk,die A6 allroad vind ik pas super!!!
 
mooi

nice car own:D

volgend jaar ga ik ook een jeep kopen wegens gezinsuitbreiding

2de hands natuurlijk;)

ik dacht een touareg van vw of een bmwx5 of misschien een andere jeep
weet het nog niet goed maar niet meer dan 25000 euro.
moet alleen full option zijn:D

in belgie kosten deze wagens van 2003 maar een goeie 25000 euro meer

dus waarom nieuwe kopen als je full option kunt hebben voor helft van nieuw
prijs:D

oja nu rij ik met werkcamionet ford transit en citroen berlingo
 
Oldtimer blijft normaal toch gewoon ouder dan 25 jaar hoor? Dan word ie maar 20.

Maar is echt wel een dikke wagen! Knap!

thx dude,oja hij word semi-oldtimer,als 2e auto betaal je dan maar 150e per jaar aan verzekering,maar wel nog wegenbelasting.
 
Helaas een kleine foto , de harde schijf waar de andere opstonden is helaas gecrasht. Het is een T4 caravelle met 203 pk . Standaard was ie 150 pk , toen de uitlaat er onderuit duvelde een volledig EPS RVS uitlaat ondergezet met een grotere diameter , daarna een K&N inlegfilter. Na hier een poosje mee rondgetoerd te hebben , de bus naar de JD engineering toegebracht en de bus op de rollenbank laten chippen naar ong 203 pk. Aardig leuk met een bus een GTI eruit trekken hehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nice car own:D

volgend jaar ga ik ook een jeep kopen wegens gezinsuitbreiding

2de hands natuurlijk;)

ik dacht een touareg van vw of een bmwx5 of misschien een andere jeep
weet het nog niet goed maar niet meer dan 25000 euro.
moet alleen full option zijn:D

in belgie kosten deze wagens van 2003 maar een goeie 25000 euro meer

dus waarom nieuwe kopen als je full option kunt hebben voor helft van nieuw
prijs:D

oja nu rij ik met werkcamionet ford transit en citroen berlingo

Zei ik ookal tegen mn vrouwtje: Schat...een X5 3.0D is hier in belgie echt wel betaalbaar..Zegt ze:Ja maar die wil ik nu niet meer...ik wil zo'n range rover sport!!!!Niet wetend dat zon ding gewoon 40k erbovenop kost hehe,dream on honey.
 
Helaas een kleine foto , de harde schijf waar de andere opstonden is helaas gecrasht. Het is een T4 caravelle met 203 pk . Standaard was ie 150 pk , toen de uitlaat er onderuit duvelde een volledig EPS RVS uitlaat ondergezet met een grotere diameter , daarna een K&N inlegfilter. Na hier een poosje mee rondgetoerd te hebben , de bus naar de JD engineering toegebracht en de bus op de rollenbank laten chippen naar ong 203 pk. Aardig leuk met een bus een GTI eruit trekken hehe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vette bus man,vind die transporters echt wel wat hebben man!!!In mn oude wijk reed iemand er een VR6 van,maar dat ding zoop!!!!!1 op 5 was niets!!!
 
Range Rover Vogue vind ik anders ook wel classy.
Als ander speelgoedje kan je mss eens aan een Mini Cooper S denken Own;) of zou je daar niet meer in passen? ;)
 
range rover

op Vlan.be des milliers d'annonces! Vlan.be duizenden zoekertjes!

staan verschillende range rovers en andere
prijzen rond 55000 euro maar ook ene voor 28000 euro

abauto in putte(belgie) daar heb ik ene zien staan voor 29000 euro

maar geen sport wel full option

mooie fotos kijk maar eens

vele vette autos daar

ook primeur de nieuwe audi A5 coupe

droomwagen voor 53000 euro

www.abauto.be

veel plezier
 
Allroad/cross country versies van eender welke wagen vind ik spuuglelijk:D
 
Range Rover Vogue vind ik anders ook wel classy.
Als ander speelgoedje kan je mss eens aan een Mini Cooper S denken Own;) of zou je daar niet meer in passen? ;)

Zowat alle range rovers zijn classy,vooral vanaf dat ze die luchtsleuven aan de zijkant kregen.Maar cooper S is wel nice en goed snel,maar imo eerder een vrouwenbak.
 
Can't get enough of it.:D
YouTube - Own's Burnout

Mn dochterje zit naast me en geniet volop mee.:D:D

Zit naast me achter de pc bedoel ik he....;)
 
op Vlan.be des milliers d'annonces! Vlan.be duizenden zoekertjes!

staan verschillende range rovers en andere
prijzen rond 55000 euro maar ook ene voor 28000 euro

abauto in putte(belgie) daar heb ik ene zien staan voor 29000 euro

maar geen sport wel full option

mooie fotos kijk maar eens

vele vette autos daar

ook primeur de nieuwe audi A5 coupe

droomwagen voor 53000 euro

www.abauto.be

veel plezier

Thx bro,nice link.:thumb:straks ff doorspitten.
Maar gaan nu eerst een huis kopen,zitten nu nog altijd gehuurd.:(
 
Ja, wordt vaak gezegd van de mini's. De nieuwe Mercedes C-klasse is ook wel vet.

Hehe:D OwnSc. the family guy;), je stem doet me denken aan die van Hans Teeuwen:D
 
Ja, wordt vaak gezegd van de mini's. De nieuwe Mercedes C-klasse is ook wel vet.

Hehe:D OwnSc. the family guy;), je stem doet me denken aan die van Hans Teeuwen:D

Hehe,thx ...En dat voor een limbo he....Gelukkig komen niet alle limburgers uit kerkrade of maastricht.:roflol:
 
bmw318is 200pk

vroeger met de tuning had ik een bmw met 200pk

mijn zoontje genoot ook altijd van die burnouts en het acceleratie vermogen van de wagen:cool:

maar nu jaren later heb ik liever klasse binnen in de auto

en buiten gewoon mooie velgen

en een automaat want dat is veel handiger als je het gewend bent.

als je jong bent transmissie maar later is automaat veel beter
niet zo snel maar meer luxe en hand vrij voor ..... :D
 
huis

heb dit jaar ook juist dit huis gekocht
huisje met 2 slaapkamers

15are grond en instapklaar:rolleyes:

was koopje voor die ligging:D

veel succes met je huizenjacht


:cool:
 
Back
Naar boven