MuscleMeat

Post je "pimped up"auto(s)topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

heb dit jaar ook juist dit huis gekocht
huisje met 2 slaapkamers

15are grond en instapklaar:rolleyes:

was koopje voor die ligging:D

veel succes met je huizenjacht


:cool:

Thx pro.;)
Gaat helemaal goedkomen.:cool:
 
Hmm... ik wil nog steeds wat anders, Maar hou het nog even op de A3 TDI. Inmiddels wel 115pk. 18' en bijna 8cm verlaagd. Ik rij vrij veel tussen VoornePutten, Rotterdam, Brussel, Antwerpen.

Dus je kan me kontje wel eens voor bij zien komen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
heb dit jaar ook juist dit huis gekocht
huisje met 2 slaapkamers

15are grond en instapklaar:rolleyes:

was koopje voor die ligging:D

veel succes met je huizenjacht


:cool:

Wat voor soort huis moet ik me dan voorstellen ? En in wat voor prijsklasse ?? Ik kijk de laaste tijd nogal wat rond in belgie, maar heb geen idee wat voor prijzen ik moet zoeken. Had al wat rond gekeken in Keerbergen en omstreken , alleen geloof ik niet dat het betaalbaar word voor mij alleen :(
 
re

Wat voor soort huis moet ik me dan voorstellen ? En in wat voor prijsklasse ?? Ik kijk de laaste tijd nogal wat rond in belgie, maar heb geen idee wat voor prijzen ik moet zoeken. Had al wat rond gekeken in Keerbergen en omstreken , alleen geloof ik niet dat het betaalbaar word voor mij alleen :(

ik zat in de prijsklasse onder de 200000 euro

koopje voor hasselt

maar heb in brussel gewoond ook (gehuurd) huizen daar veel duurder

kijk eens op Vlan.be des milliers d'annonces! Vlan.be duizenden zoekertjes! ook voor huizen


mijn huis is 165 m* bewoonbare opp
er is een zolder verdieping maar die moet ik nog inrichten

voordeel is dat ik in dit huis mag handel drijven en bijbouwen

voor de toekomst zeer goe

achter mij is niks want landbouwgrond dus veel open ruimte

goed zoeken en veel kijken op kapaaza of andere sites

wil wel foto van mijn huisje opzetten maar hoe gaat da


beter een topic voor dit opzetten want dit gaat over autos en niet over huizen
 
Laatst bewerkt:
Hmm... ik wil nog steeds wat anders, Maar hou het nog even op de A3 TDI. Inmiddels wel 115pk. 18' en bijna 8cm verlaagd. Ik rij vrij veel tussen VoornePutten, Rotterdam, Brussel, Antwerpen.

Dus je kan me kontje wel eens voor bij zien komen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




nice ride men!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn autootje. Gechipt natuurlijk en dat levert nu zo'n 178pk en 404nm:D

( Ja ik weet het, ik moet em wassen)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn autootje. Gechipt natuurlijk en dat levert nu zo'n 178pk en 404nm:D

( Ja ik weet het, ik moet em wassen)

Nice car man,ook een tijdje over nagedacht om er een station uitvoering van aan te schaffen,toch maar voor de beemer gekozen.;)


@Absolutely:Mooie wagen man,vind het gewoon prachtig als auto's dezelfde kleur velgen hebben als de carrosserie,wil echt een zwarte auto hebben met een zelfde kleur velgenhart,chrome rand eromheen...:cool:
 
Een paar mooie 18'inchers zouden hem toch wel mooi staan hoor,cosworth blokje erin met 335pk is nog beter.:D

Ik zal er eens over nadenken. 335pk kan niet slecht zijn ... :D. Ik ben de laatste jaren misschien een beetje te gefocust geweest op het uitbouwen van mijn lichaam. ;)

Leuke wagens trouwens hier op het board.
 
Jullie maken me wel jaloers met al die bakken :o

Onderste link is idem als de mijne, maarja ben dan ook nog student en nu terug op kot, is ook wat zinloos om al dat geld dan maar aan de belastingen en taksen te geven, rij sowieso rond de 4000 km per jaar :D

http://www.jacquesbervas.fr/images/vehicule/1175786741.JPG

De mijnen heeft wel schoonere velgen :roflol:
 
Ik zal er eens over nadenken. 335pk kan niet slecht zijn ... :D. Ik ben de laatste jaren misschien een beetje te gefocust geweest op het uitbouwen van mijn lichaam. ;)

Leuke wagens trouwens hier op het board.

Thx man,hehe,alles is pimp'baar.;)Kan er echt een toffe bak van maken man,al is het nu al geen slecht aanzien,zijn leuke cabrio'tjes.;)
 
Jullie maken me wel jaloers met al die bakken :o

Onderste link is idem als de mijne, maarja ben dan ook nog student en nu terug op kot, is ook wat zinloos om al dat geld dan maar aan de belastingen en taksen te geven, rij sowieso rond de 4000 km per jaar :D

http://www.jacquesbervas.fr/images/vehicule/1175786741.JPG

De mijnen heeft wel schoonere velgen :roflol:

Leuk wagentje toch.:D

Met een clio kan je ook veel leuke dingen doen,de clio V6 met dat blok achterin,das pas een echte clio!!!!
 
leuke bak, alleen jammer dat je snelheidsmeter niet werkt...............lullig als ze je flitsen!!;)

HAHAHA,eindelijk merkt iemand het op :thumb:
Die kabel ligt nog @the garage,moet er binnekort heen om de puntjes nog op de i te laten zetten.

Die klus heeft me toch een goed stel ogen he.;)

Wel een excuus op maat he.:)
 
@ Own Sculptur

Helaas is het niet de Clio V6 die onder mijn kont ligt, maar 43 kw en 60 pk, de 1200 cc versie ,:D
Soms heb ik het gevoel op de autosnelweg als ik een vrachtwagen oversteek aan pakweg 110 ofzo, dit is een foto waard :tanden:
 
@ Own Sculptur

Helaas is het niet de Clio V6 die onder mijn kont ligt, maar 43 kw en 60 pk, de 1200 cc versie ,:D
Soms heb ik het gevoel op de autosnelweg als ik een vrachtwagen oversteek aan pakweg 110 ofzo, dit is een foto waard :tanden:

Hehe,met de 60pk versie kom je maar net een vrachtwagen langs he.:roflol:
1600'tje gaan al stukken sneller he,een clio'tje weegt toch bijna niets.;)
 
Own, zit je eigenlijk nog wel onder het max. db's dat je mag halen met je uitlaat. :p
 
HAHAHA,eindelijk merkt iemand het op :thumb:
Die kabel ligt nog @the garage,moet er binnekort heen om de puntjes nog op de i te laten zetten.

Die klus heeft me toch een goed stel ogen he.;)

Wel een excuus op maat he.:)


ik ben niet voor niets landmeter van beroep, ik ben erop getraind................meestal op hoofdzaken zoals vrouwen, snelheidsmeters, flitsers, enz.
:o
 
ik ben niet voor niets landmeter van beroep, ik ben erop getraind................meestal op hoofdzaken zoals vrouwen, snelheidsmeters, flitsers, enz.
:o

Hehe,sinds ik in belgie (@half jaartje) woon ben ik pas 1x geflitst,reed 3km te hard!!!(60euro trouwens).In NL was het minimaal 200euro per maand,dus bespaar me behoorlijk wat uit hier.:D
 
Kreeg je dan geen slaag van het vrouwtje? :o
 
Back
Naar boven