MuscleMeat

Post je "pimped up"auto(s)topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

THX voor de comments. Ik ben zelf nog steeds héél tevreden van mijn bakkie.
Het grootste voordeel van BMW-rijden blijft natuurlijk het feit dat je ook voorrang hebt van links. ;-)

Je hebt een mooi auto Toerist, scheelt het veel die chip van 192 naar 210pk.?
 
Je hebt een mooi auto Toerist, scheelt het veel die chip van 192 naar 210pk.?

Ik heb hem meteen laten chippen nadat ik hem gekocht had, dus was het vermogen nog niet echt gewend en kan dus moeilijk vergelijken.
Maar ik had zeker en vast geen WAAAAAUW gevoel. Ik denk niet dat ik het in de toekomst nog zou doen.

Chippen is vooral interressant bij een diesel, daar levert het veel meer vermogenwinst op.
 
Mijn vader heeft zijn citroën naar 200pk laten chippen. Gaat niet vooruit vind ik. :p
 
Is natuurlijk subjectief he, qua prestaties zal een BMW niet een Porsche, Ferrari, Lambo en ga zo maar door ownen. Ik vind zo'n 5 serie gewoon de ultieme combi van rijgedrag, comfort, sportiviteit, looks etc.
 
THX voor de comments. Ik ben zelf nog steeds héél tevreden van mijn bakkie.
Het grootste voordeel van BMW-rijden blijft natuurlijk het feit dat je ook voorrang hebt van links. ;-)

Hetgeen wat de auto nog het mooist van al maakt zijn de BBS velgen, eindelijk geen M5 velgen meer:p
 
Volgens de vorige eignaar heeft de auto 266pk.
Maar ik kan dit niet bevestigen zonder dyno uit draai.
Ik heb al wel een sprintje tegen een gechipte R32 gewonnen:D
 
Alleen jammer dat ik het af moest leggen tegen een opeltje:D
 
hehe dat is altijd het mooie ervan he, van die kleine bakkies waar je weinig van verwacht die dan onder de motorkap dusdanig zijn verspijkerd dat ze alles eruit trekken.. :D
 
Het is een c-kadet binnenkort ga ik kijken wat mijn bmwtje tegen die auto doet;)
 
Back
Naar boven