Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

geowned door een manta?
ik lees net dat het een kadet is
 
Het is een c-kadet binnenkort ga ik kijken wat mijn bmwtje tegen die auto doet;)

die oude karrtjes wegen niks, zelfs met 120 pk zijn die erg snel weg
 
Skyline is natuurlijk wel veel mooier en veel beter.
Maar niet goed koper;)
 
die oude karrtjes wegen niks, zelfs met 120 pk zijn die erg snel weg
Deze kadet heeft 278 pk op het krukas en 258 pk op de achterwielen.
Met een gewicht van onder de 1000 kilo:D
 
toch rij ik liever in een audi of een bmw dan een opel retteketet :D
 
Ga mn schatje van de hand doen.....Jeep word nu verkoop klaar gemaakt (drukke weken voor de boeg/reden dat mn log even op slot gaat:() en ga voor een andere 2e auto kijken,heb al wat op het oog.:D


Porsche 911/993 (ben aant overwegen om een oldtimer ombouw te kopen,maar dan wel een fatsoenlijke en geen half sjonnie project,dit hoeft natuurlijk niet perse maar is belasting/verzekeringtechnisch wel aardig in je voordeel)Grootste nadeel van deze projecten is dat de meeste met een belabberde 200/230pk motor rondrijden,terwijl een porsche pas vanaf 260pk degelijke prestaties levert.Daarom ga ik in duitsland kijken voor een mooi exemplaar met mss wel een turbo-motor erin,met maar liefst 408pk :eyebrow:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wish me luck......


Or hate me for poluting the world.:D
 
Collega van mij verkoopt izjn 911.
Is een rode.
4 wheeldrive!
Getunede motor.
Is misschien iets te oud voor jou.
Is een 89.
 
Collega van mij verkoopt izjn 911.
Is een rode.
4 wheeldrive!
Getunede motor.
Is misschien iets te oud voor jou.
Is een 89.

Altijd wel interessant,maar een rode......Wil gewoon een zwarte hebben,kan de Jeep al zga ruilen voor een gele,maar met een kanariepiet rondrijden zie ik ook niet zo erg zitten.

Deze op de foto is trouwens van 81!!!!Geheel omgebouwd naar het '93er type 933,dus al oldtimer!!!En het blok heeft pas 5000km op de teller staan.Dit vind ik behoorlijk interessant,en ben eigenlijk op zoek naar ene in duitsland,daar zijn ze (ombouw-projecten) stukken goedkoper en completer.

Thx Ries:cool:
 
Die van hem is kwa bodywork gewoon origineel.
Weet niet of ie duur is. Maar voor 20 mille ongeveer.
 
Wat moeten die oldtimer ombouw porsches kosten? Zo eentje als op die foto bijvoorbeeld?
 
Die van hem is kwa bodywork gewoon origineel.
Weet niet of ie duur is. Maar voor 20 mille ongeveer.

Voor de nederlande markt is het iig niet al te duur,voor duitse maatstaven moet het al een smetteloos exemplaar zijn als je dat durft te vragen,daar staan die bakken voor rond de 12000e.Als je dan nog eens een turbo-pakket erop wilt leggen (wat imo een porsche nodig heeft om tot zn recht te komen) ben je een vermogen kwijt!!!Dan nog eens een tegenvallende (grote)beurt met reparaties en je bent meteen bankroet.:roflol:
 
12k Voor zo eentje als op die foto's??? Dat is best lache dan om zo'n wagen ernaast te hebben.
 
Wat moeten die oldtimer ombouw porsches kosten? Zo eentje als op die foto bijvoorbeeld?

Deze kost in duitsland 21.990e wel enigzins prijzig maar wel met een nieuwe motor erin die maar 5000km op de klok heeft.En het is een volwaardig nieuw type,dat kan je zien als de koplampen in de carrosserie zijn weggewerkt,bij de oudere types staan die koplampen nog omhoog!!!
 
12k Voor zo eentje als op die foto's??? Dat is best lache dan om zo'n wagen ernaast te hebben.

12.000e voor een originele 3.0L ;)

:nowai:dat je daar een turbo-look ombouw voor kan uithalen...was het maar waar...reed ik er al jaren ene dan.:sad:
 
Deze kost in duitsland 21.990e wel enigzins prijzig maar wel met een nieuwe motor erin die maar 5000km op de klok heeft.En het is een volwaardig nieuw type,dat kan je zien als de koplampen in de carrosserie zijn weggewerkt,bij de oudere types staan die koplampen nog omhoog!!!

Waar vind je ergens van die omgebouwde dingen dan in duitsland? Officiele dealers ofzo.
En moet je maar geloven dat er 5000km op de klok staat of is er een of ander bewijsje dat die wagens compleet zijn opgeknapt en gereviseerd?
 
Waar vind je ergens van die omgebouwde dingen dan in duitsland? Officiele dealers ofzo.
En moet je maar geloven dat er 5000km op de klok staat of is er een of ander bewijsje dat die wagens compleet zijn opgeknapt en gereviseerd?

Officieele dealers/particulieren.....Gewoon goed zoeken en eens een bezoekje aan stuttgart brengen,daar staan voor ons showroommodellen buiten in de regen met een dikke laag mos erop:eek:

Meestal moeten er wel bepaalde facturen bij zitten,die je gemakkelijk kan natrekken.(mochten ze fake zijn)
 
Das best lache dan, om met 20k een porsche op te halen. Met die oldtimer verzekering kan je zo'n wagen er makkelijk naast hebben.

Als jij nou eerst is ff zo'n wagen ophaalt dan kijk ik wel ff of het allemaal goed gelukt is ;)
 
Das best lache dan, om met 20k een porsche op te halen. Met die oldtimer verzekering kan je zo'n wagen er makkelijk naast hebben.

Als jij nou eerst is ff zo'n wagen ophaalt dan kijk ik wel ff of het allemaal goed gelukt is ;)

hehe,zal toch wat geduld moeten opbrengen om van deze emotionele keuze tevens een verstandige te maken.Maar het is wel 100% zeker dat er ene komt.Dit is een internet exemplaar,maar als je zelf gaat kijken graaf je dieper en kom ik hopelijk een exemplaar tegen met de 408pk motor erin...

ALGEMEEN
nieuwprijs € 171.983
afleveringskosten n.v.t.
wegenbelasting 3mnd € 149 - € 175
carrosserie 2-deurs, coupé
transmissie 6 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 0 jaar
introductie maart 1995
einde april 1998

MOTOR
aantal cilinders 6, boxer
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 3600 cm3
boring x slag 100,0 x 76,4 mm
compressieverh. 8,0:1
max. vermogen 300 kW (408 pk)
5750tpm
max. koppel 540 Nm
4500tpm

brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo ja
katalysator geregeld

ONDERSTEL
aandrijving voor+achter
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter onafh., dubb.dr.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter ja
remmen voor gev. schijven
remmen achter gev. schijven
bandenmaat 285/30ZR18
draaicirkel 11,7 m

MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,24 m
breedte 1,80 m
hoogte 1,28 m
wielbasis 2,27 m
spoorbreedte voor 1,41 m
spoorbreedte achter 1,50 m
massa leeg 1500 kg
max. toelaatbare massa 1840 kg
laadvermogen 340 kg
aanhanger geremd - kg
aanhanger ongeremd - kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 123 l
inh. brandstoftank 74 l

PRESTATIES
topsnelheid 290 km/h
acceleratie 0-100 km/h 4,5 s
verbruik binnen beb. kom 23,5 l/100km
verbruik buiten beb. kom 11,2 l/100km
verbruik gecombineerd 15,7 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
 
Back
Naar boven