MuscleMeat

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een aardige bak idd. Ik ga zelf mijn auto ergens in het buitenland kopen zodat ik geen belasting hoef te betalen.
 
@erwin280, nice Camaro !
 
Lease sjmees, kbedoel "gewone" leasemannen, dus de normale werknemers. Niet de superdirecteuren. Tuurlijk is het dan voordeliger om te leasen dan af te schrijven.

9-10 die jij ziet rijden zijn gewoon lease kerel.
En ik mag al tot 36-37 mille leasen.

Een audi schrijft relatief weinig af, dus redelijke lease voorwaarden hoor.
Alleen sommige bedrijven willen niet dat hun personeel een dikke a6 hebben.
 
Van welk jaar is dat ding? Zou zelf nooit zoiets kopen maar is wel tof om te zien...

Zal morgen een paar foto's van mijn waggie posten...M3 Coupe (321pk). Helaas geen 420pk zoals een RS4 maar tegen de zomer wel want dan komt er een SC of turbo op. :D Denk SC aangezien een turbo weer een smak meer kost en er veel meer moet worden aangepast. Zal dan wel een twin screw worden die tot(!) 600-650pk leveren. Ben mezelf nu aan het ''inlezen''...als iemand nog handige sites heeft mbt superchargers geef dan ff een link.

rijke krakker ofwat ??
 
@mhr, Ik ken iemand die dagelijks met een amerikaanse auto rijd,is geloof ik een V6 4000cc en die betaalt ook niet zo veel. Voor een jong iemand zal het natuurlijk veel meer kosten.
 
@mhr, Ik ken iemand die dagelijks met een amerikaanse auto rijd,is geloof ik een V6 4000cc en die betaalt ook niet zo veel. Voor een jong iemand zal het natuurlijk veel meer kosten.

ik betaal voor men corsake (65pk) al bijna 1000€ eenmaal je 26ste word het goedkoper en natuurlijk ook hoe lager je bonus malus hoe goedkoper he
 
Wegenbelastig is afhankelijk van het gewicht en brandstoftype. Een auto van ongeveer 1200 kg komt jaarlijks op iets meer dan 500 aan belastingen uit.
 
Neem aan dat die oldtimer meer als 25 jaar is, dus belastingvrij. Dubbele gastank erin en je rijd voor niks.

Ook oldtimerverzekeringen dus is allemaal geen probleem in NL.
 
kweet niet hoedat dit in NL werkt maar hier in BE zou ik daar 3-4000 € verzekering aan betalen+2000€ wegentax ... hoe ga je dat flikken ? als dit in NL zo is weet ik niet natuurlijk

dit beestje is ruim over de 25 jaar--> 125€ taks per jaar dus
Oldtimerverzekering valt ook goed mee
 
dit beestje is ruim over de 25 jaar--> 125€ taks per jaar dus
Oldtimerverzekering valt ook goed mee

En wat is er in dit ****ed up lay -out topic gebeurt? verlate Millenium Crash?
 
ik hoop voor jouw dat jij dat niet was die dat zei :"nog 1 keer,hou je vast" :roflol:

Wel n prachtauto en n vette song erbij ! :thumbup:
 
ik ben de chauffeur, en vanwaar haal je die "hou je vast"? :D
 
Back
Naar boven