XXL Nutrition

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nice ride.

persoonlijk zou ik er die velgen afgooien
en 14inch eronder 8 j breed of zo
 
nice ride.

persoonlijk zou ik er die velgen afgooien
en 14inch eronder 8 j breed of zo

Das alleen leuk voor vintage golfjes, maar een velg met een beetje kuip zou zeker beter staan;)
 
nice ride.

persoonlijk zou ik er die velgen afgooien
en 14inch eronder 8 j breed of zo

de reden dat ik die velgen gekozen heb, is omdat ik een S-Look wou creëren...
 
Ik ga deze week voor een VW golf IV GTI kijken als ik hem koop zal ik foto's plaatsen;)
 
Enigsinds jammer vind ik dat altijd, een sport model na doen qua uiterlijk maar dan niet de prestaties na kunnen komen.
 
ik wil ook een nieuwe auto dat ouwe autootje van m'n pap begint de neus uittekomen..'t is een volvo 850 2.5T
 
Enigsinds jammer vind ik dat altijd, een sport model na doen qua uiterlijk maar dan niet de prestaties na kunnen komen.

Fout

er zit 198pk onder de kap en een originele S3 heeft er 203
dus ze zijn praktisch even snel, enkel op snelheid is de S3 sneller omdat het bij mij een diesel is... maar optrek is gelijk 6.5 sec naar 100km/h
 
Fout

er zit 198pk onder de kap en een originele S3 heeft er 203
dus ze zijn praktisch even snel, enkel op snelheid is de S3 sneller omdat het bij mij een diesel is... maar optrek is gelijk 6.5 sec naar 100km/h

Was je uiteindelijk goedkoper of duurder uit als je de aankoop van alle tuningspullen bij elkaar optelt. I.v.g. het gelijk kopen van een S3 :P
 
Was je uiteindelijk goedkoper of duurder uit als je de aankoop van alle tuningspullen bij elkaar optelt. I.v.g. het gelijk kopen van een S3 :P

stukken goedkoper, reken maar eens uit
3jaar lang
goedkoper verzekering, rijtaks, en een diesel zuipt minder dan de helft.
en de prijs van 1liter diesel is nog eens goedkoper dan benzine. toch zeker veel profeit aangezien ik in de zomer naar het zuiden van spanje trek met de wagen en toch in totaal zo een 40 000km rij per jaar...

en een diesel rijd nog eens lekkerder met zoveel power... in welk toerental je ook zit, altijd power :D

en het is natuurlijk ook leuk als hobby
 
Mijn huidige kar @ 1,25 bar:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Fout

er zit 198pk onder de kap en een originele S3 heeft er 203
dus ze zijn praktisch even snel, enkel op snelheid is de S3 sneller omdat het bij mij een diesel is... maar optrek is gelijk 6.5 sec naar 100km/h


Ik had het ook niet alleen op jou duident bedoelt, maar over het algemeen. Je ziet het vaak zoon neppe m of s of iets en dan trekt het op als snot..
 
Mijn ex mercedes, ergens wel spijt van maarja 'k wou iets anders.:)
2hr2x36.jpg
 
te vet,WRC uitvoering??
wss niet want tis een vierdeurs,zeer jammer

Das een 22B of P1, enkel met stuur rechts en niet te betalen.
Maar deze heeft gelijkwaardig vermogen ondertussen (ongeveer 270 pk)
 
hehe

Ga het niet volledig uitleggen, dan moet je maar ff googlen.
Maar jij had het over een 2 deurs uitvoering en dat is de p1 (enkel geleverd in japan met stuur rechts ) Die is gebaseerd op de wrc uitvoering van 98.


Dit is een 22 B (p1 maar dan widebody)
22b-5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven