MuscleMeat

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

  • Ja, al mijn trainingen en foto's/filmpjes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, redelijk wat foto's/fimpjes

    Stemmen: 13 10,0%
  • Er staan wel ergens 1 of 2 foto's tussen

    Stemmen: 22 16,9%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om een shitload aan pics te uploaden

    Stemmen: 2 1,5%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om eens 1 of 2 foto's te uploaden

    Stemmen: 4 3,1%
  • Nee, niemand zaken mee

    Stemmen: 81 62,3%
  • Ik train helemaal niet, wat is BBing/Fitness/PLing/...?

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

Fre91

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2012
Berichten
121
Waardering
38
Lengte
1m72
Post jij Bodybuilding/Fitness/Powerlifting/...-gerelateerde zaken op Facebook zoals trainingsdagboeken, foto's of filmpjes van posing/lifts/homegym, evenementen, motivatiefoto's of -speeches,... ?

Poll toegevoegd :)
 
Ik spam tegenwoordig meer op fb dan op dbb
 
Ja bij een wedstrijd of andere zaken waar je trots op bent
 
Soms wel ... vorige week had ik 6x 150 gesquat en daar was ik best wel tevreden over.
Niet dat er veel mensen snappen waar ik het dan over heb maar ach :p
 
Soms wel ... vorige week had ik 6x 150 gesquat en daar was ik best wel tevreden over.
Niet dat er veel mensen snappen waar ik het dan over heb maar ach :p

Still recall :roflol:
 
Look @ me book. Begrijp ook niet waarom jullie je shit daar posten.
Je gaat toch ook niet op straat posters van jezelf ophangen + je dagelijkse bezigheden, vreemd gedrag imo.

Nooit begrepen en nog steeds niet wat mensen bezielt om een facebook account aan te maken.
 
Nee, doe ik niet.
 
Look @ me book. Begrijp ook niet waarom jullie je shit daar posten.
Je gaat toch ook niet op straat posters van jezelf ophangen + je dagelijkse bezigheden, vreemd gedrag imo.

Nooit begrepen en nog steeds niet wat mensen bezielt om een facebook account aan te maken.

Anoniem op een forum lopen spammen is inderdaad veel logischer.
Als je trots bent op je resultaten mag je dat toch uitdragen?
Vind t ook onzinnig als iemand elke training uitgebreid op fb zet, maar noemenswaardige wedstrijdresultaten/pr's lijken mij meer dan normaal. Sommigen onder ons proberen verder te komen in hun sport en dan is een beetje naamsbekendheid helemaal niet zo'n slecht idee.
 
Zeg wel eens te gaan trainen in een status meer niet..
 
Look @ me book. Begrijp ook niet waarom jullie je shit daar posten.
Je gaat toch ook niet op straat posters van jezelf ophangen + je dagelijkse bezigheden, vreemd gedrag imo.

Nooit begrepen en nog steeds niet wat mensen bezielt om een facebook account aan te maken.

So true :roflol:
 
mensen die amper 2 weken naar de gym gaan en beginnen posten over hoe hard ze wel niet bezig zijn

mensen die elke dag posten dat ze naar de gym gaan/inloggen in de gym

mensen die een foto erop zetten van hun ecto sixpack







such is life
 
Anoniem op een forum lopen spammen is inderdaad veel logischer.
Als je trots bent op je resultaten mag je dat toch uitdragen?
Vind t ook onzinnig als iemand elke training uitgebreid op fb zet, maar noemenswaardige wedstrijdresultaten/pr's lijken mij meer dan normaal. Sommigen onder ons proberen verder te komen in hun sport en dan is een beetje naamsbekendheid helemaal niet zo'n slecht idee.

verschil is dat dit een forum met toch gedeeltelijk gelijkgezinden is. Facebook is dat niet, hou je hobbies tot jezelf.

Ik vind gespammed worden met babyfotos/kinderfotos/duckface fotos/200 fotos van dezelfde fuif in alle poses verschrikkelijk irritant.

Of bv hoeren die op facebook moeten posten dat ze hun portefeuille op hun werk een uur kwijt waren, en dan de white knights die het allemaal zo erg vinden en denken zo in haar k*t te kunnen geraken.
 
verschil is dat dit een forum met toch gedeeltelijk gelijkgezinden is. Facebook is dat niet, hou je hobbies tot jezelf.

Ik vind gespammed worden met babyfotos/kinderfotos/duckface fotos/200 fotos van dezelfde fuif in alle poses verschrikkelijk irritant.

Of bv hoeren die op facebook moeten posten dat ze hun portefeuille op hun werk een uur kwijt waren, en dan de white knights die het allemaal zo erg vinden en denken zo in haar k*t te kunnen geraken.

Dan zeg je je account op of je leest t niet.
Ik heb toevallig heel veel mensen in mijn lijst die dezelfde hobby (sport, eigenlijk) hebben.
 
Dan zeg je je account op of je leest t niet.
Ik heb toevallig heel veel mensen in mijn lijst die dezelfde hobby (sport, eigenlijk) hebben.

Heb ik ook gedaan. Het enige waar ik facebook voor gebruikte is om goedkope manier om contacten te leggen met chicks.

En je kunt iets niet evalueren of het voor je interessant is tot je het leest, dat is het probleem.
 
Niet buff genoeg om dat te doen op facebook :(

Anders zou ik echt continue er op zetten als ik weer een shake dronk, ging trainen of hoe ecto al die andere mensen wel niet zijn
 
Zelf heb ik niks van fitness op Facebook staan, maar misschien als ik één van de trainingen eens een foto heb van bvb een (voor mij) zware deadlift dat ik 'm wel upload via m'n GSM.

't Is idd irritant honderden foto's van anderen hun hobby's die je zelf niet interesseren te moeten aanzien, maar af een toe een foto vind ik dan weer wel tof. Zolang 't bij een paar foto's blijft en geen gespam wordt is 't toch ook leuk om de hobby's van je vrienden te kunnen zien?

Zo kom je misschien nog interessante dingen te weten over mensen die je anders niet zou weten of verwachten, zoals bvb dat iemand aan zeilen/vliegen/gewichtheffen/circuitrijden/... doet :)
 
Laatst bewerkt:
Het gaat allemaal om de juiste vrienden kiezen, sommige mensen die ik irl ken voeg ik nooit of te nimmer toe, "vreemden" met dezelfde interesses dan weer wel

En degenen die niets erop zetten, doe eens iets beter jullie best, dan hebben jullie ook vast wel eens wat te melden :D
 
Het gaat allemaal om de juiste vrienden kiezen, sommige mensen die ik irl ken voeg ik nooit of te nimmer toe, "vreemden" met dezelfde interesses dan weer wel

En degenen die niets erop zetten, doe eens iets beter jullie best, dan hebben jullie ook vast wel eens wat te melden :D

noem jij mij nu een vreemde? :mad:
 
Nee, tijdje geleden verwijderd.
Niet normaal hoeveel onzin er op gepost wordt
 
Back
Naar boven