MuscleMeat

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook? (1 bezoeker)

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

  • Ja, al mijn trainingen en foto's/filmpjes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, redelijk wat foto's/fimpjes

    Stemmen: 13 10,0%
  • Er staan wel ergens 1 of 2 foto's tussen

    Stemmen: 22 16,9%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om een shitload aan pics te uploaden

    Stemmen: 2 1,5%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om eens 1 of 2 foto's te uploaden

    Stemmen: 4 3,1%
  • Nee, niemand zaken mee

    Stemmen: 81 62,3%
  • Ik train helemaal niet, wat is BBing/Fitness/PLing/...?

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

Als je vooral echte vrienden op je facebook hebt, dan moet je nog steeds "je hobbies voor jezelf houden" ??? Weet niet hoe het bij jou zit, maar bij ons zijn de meeste mensen toch wel geïnteresseerd waarmee hun vrienden zoal bezig zijn.
 
Als je vooral echte vrienden op je facebook hebt, dan moet je nog steeds "je hobbies voor jezelf houden" ??? Weet niet hoe het bij jou zit, maar bij ons zijn de meeste mensen toch wel geïnteresseerd waarmee hun vrienden zoal bezig zijn.

Ja, bij "ons".... dat is natuurlijk weer lekker praten als je geen vrienden hebt.
 
ik log mischien 1x per week in bij de gym, terwijl ik er 6x pw ben.
 
Nee -> 1. facebook is k*t 2. waarom zou ik? Zie er geen meerwaarde in.
 
Laatst bewerkt:
pas geleden gedeactiveerd. wou het al heel lang doen maar bleef het houden omdat mijn vriendengroep vaak uitnodigt via evenementen op facebook. (huisfeesten, verjaardagen etc).

moet zeggen dat het wel wat rust geeft. nu hoef ik niet meer te lezen
"ik ben bij de mac"
"deze cheeseburger is echt lekker"
" i <3 maccie"
"weer lekker hard getraind" (door een ecto van 55 kg)

pleur toch op man.



Misschien over een jaar zal ik wat posten als ik redelijke resultaten heb behaald. Een soort van ecto naar "redelijk gespierd" transformatie. Om mensen te motiveren/mijn ego te strelen door complimentjes :o
 
Ben ik trouwens de enige die echt een verschrikkelijke hekel heeft aan mensen die van die hashtag twitter shit op hun facebook posten?

#numaareenstijdvooreenkopjekoffie

Ja rot ff op.. zitten hier niet op twitter
 
Post vaak genoeg vids oid op facebook :) zijn vaak dingen waar ik trots op ben en graag wil delen, als mensen ze niet willen zien kijken ze toch niet
 
Ben ik trouwens de enige die echt een verschrikkelijke hekel heeft aan mensen die van die hashtag twitter shit op hun facebook posten?

#numaareenstijdvooreenkopjekoffie

Ja rot ff op.. zitten hier niet op twitter

Niet alleen op facebook, ook via de mobiel. :D
 
Als je vooral echte vrienden op je facebook hebt, dan moet je nog steeds "je hobbies voor jezelf houden" ??? Weet niet hoe het bij jou zit, maar bij ons zijn de meeste mensen toch wel geïnteresseerd waarmee hun vrienden zoal bezig zijn.

Ms is een nuance nodig. Er is een verschil tussen een beetje over je hobby posten, en, zoals de gemiddelde, niks interessant zeggen en je facebook te gebruiken als een dag/logboek voor je hobbies.

Ik ben ms geinteresseerd in waar mn vrienden mee bezig zijn, maar ik moet er niet volgespammed door worden.
 
ms is een nuance. Er is een verschil tussen een beetje over je hobby posten, en, zoals de gemiddelde, niks interessant zeggen en je facebook te gebruiken als een dag/logboek voor je hobbies.

Daarmee gezegd dus dat je dus gerust wat kan/mag posten als je ergens trots op bent. Lees zelf ook graag dingen over anderen waar zij trots op zijn.
 
Nee, maar ik post sowieso nagenoeg niets op Facebook.
 
Daarmee gezegd dus dat je dus gerust wat kan/mag posten als je ergens trots op bent. Lees zelf ook graag dingen over anderen waar zij trots op zijn.

yep.
Om een voorbeeld te geven, ik heb er ook geen probleem mee dat iemand een paar fotos van zijn zoon/dochter heeft staan.

Maar de gemiddelde ouder(en vooral moeders) spammen je feed vol met fotos in alle soorten outfits en locaties. Blijft nog steeds die lelijke lawaaierige k*tkoter.
 
yep.
Om een voorbeeld te geven, ik heb er ook geen probleem mee dat iemand een paar fotos van zijn zoon/dochter heeft staan.

Maar de gemiddelde ouder(en vooral moeders) spammen je feed vol met fotos in alle soorten outfits en locaties.
qft
 
yep.
Om een voorbeeld te geven, ik heb er ook geen probleem mee dat iemand een paar fotos van zijn zoon/dochter heeft staan.

Maar de gemiddelde ouder(en vooral moeders) spammen je feed vol met fotos in alle soorten outfits en locaties.

Ja dat ken ik, is wel irritant ja..
 
#evenlekkermeteenkopjekoffienamijnrijstmetbiefstukinmijnpauzedittopicdoornemengezellig#
 
#evenlekkermeteenkopjekoffienamijnrijstmetbiefstukinmijnpauzedittopicdoornemengezellig#

of mijn favoriet.

"net een duif uit het raam gezien"

op die facebookpost heb ik mn account gecancelled :roflol:
 
of mijn favoriet.

"net een duif uit het raam gezien"

op die facebookpost heb ik mn account gecancelled :roflol:

Nog niet eens zo irritant vergeleken met stelletjes die na 2 dagen relatie elk uur een ode aan elkaar uitbraken op facebook.
 
of mijn favoriet.

"net een duif uit het raam gezien"

op die facebookpost heb ik mn account gecancelled :roflol:

:D

Ja dat is idd ruk aan fb maar het is toch een leuk medium om een beetje in kontakt te blijven. Zo heb ik zelf nu toch weer wat kontakt met oude jeugdvrienden. Ach...net als hier joh, gewoon niet alles lezen maar alleen de dingen die je boeit.
 
Een vriendin van me heeft ongevraagd een facebook aangemaakt van mij omdat iedereen om mij heen persee wilt dat ik facebook heb. Dan vraag ik me af of ze dat echt graag willen of omdat ze dan weer een vriend erbij hebben? (zo ging het bij hyves altijd) Ik heb er iig nog niet op gekeken :)
 
Nog niet eens zo irritant vergeleken met stelletjes die na 2 dagen relatie elk uur een ode aan elkaar uitbraken op facebook.

Ja dat is irritant, net zo als 99% van jou posts in elk topic hier op dbb.:D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 13:02 ----------

Een vriendin van me heeft ongevraagd een facebook aangemaakt van mij omdat iedereen om mij heen persee wilt dat ik facebook heb. Dan vraag ik me af of ze dat echt graag willen of omdat ze dan weer een vriend erbij hebben? (zo ging het bij hyves altijd) Ik heb er iig nog niet op gekeken :)

Vrienden?:)
 
Back
Naar boven