XXL Nutrition

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook? (1 bezoeker)

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

  • Ja, al mijn trainingen en foto's/filmpjes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, redelijk wat foto's/fimpjes

    Stemmen: 13 10,0%
  • Er staan wel ergens 1 of 2 foto's tussen

    Stemmen: 22 16,9%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om een shitload aan pics te uploaden

    Stemmen: 2 1,5%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om eens 1 of 2 foto's te uploaden

    Stemmen: 4 3,1%
  • Nee, niemand zaken mee

    Stemmen: 81 62,3%
  • Ik train helemaal niet, wat is BBing/Fitness/PLing/...?

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

Ja dat is irritant, net zo als 99% van jou posts in elk topic hier op dbb.:D

Oh+No+You+Didn%2527t.jpg
 
Nee, maar ik post sowieso nagenoeg niets op Facebook.

Dit, meeste wat er gebeurt drop ik wel in het groepsgesprek op whatsapp met vrienden. Ik zet alleen iets op Facebook als het nuttig is, bijvoorbeeld als ik op vakantie ga. Facebook kan wel leuk zijn. Heb het gemaakt vanwege de Messenger omdat sommige mensen niet meer op MSN kwamen.
 
Dit, meeste wat er gebeurt drop ik wel in het groepsgesprek op whatsapp met vrienden. Ik zet alleen iets op Facebook als het nuttig is, bijvoorbeeld als ik op vakantie ga. Facebook kan wel leuk zijn. Heb het gemaakt vanwege de Messenger omdat sommige mensen niet meer op MSN kwamen.
iets wat ik juist nooit op het internet zet, inbe4 inbrekers
 
Ik post alleen maar onzin op FB, net als op fora geniet ik graag van de anonimiteit op het internet.
 
waarom zou je sowieso al iets over jezelf willen posten op fecesbook ? aandacht tekort ? tijd teveel ?
 
Dit, meeste wat er gebeurt drop ik wel in het groepsgesprek op whatsapp met vrienden. Ik zet alleen iets op Facebook als het nuttig is, bijvoorbeeld als ik op vakantie ga. Facebook kan wel leuk zijn. Heb het gemaakt vanwege de Messenger omdat sommige mensen niet meer op MSN kwamen.

nuttig voor inbrekers...
 
Dan zeg je je account op of je leest t niet.
Ik heb toevallig heel veel mensen in mijn lijst die dezelfde hobby (sport, eigenlijk) hebben.

Dit dus. Meerdere vrienden van me die aan bodybuilding/krachttraining doen..
En daarbij, wie het stoort dat ik af en toe wat op FB drop, verwijderd me maar.
 
Heb geen account.
 
Bijna nooit. Toevallig paar dagen geleden wel een foto geupload van een B&F doos die ik binnen kreeg. Maar trainingen, PR's of progressiepics niet.
 
Bijna nooit. Toevallig paar dagen geleden wel een foto geupload van een B&F doos die ik binnen kreeg. Maar trainingen, PR's of progressiepics niet.

als je geen progressie hebt valt er ook weinig te posten



:trollface:
 
Elke dag. Ben trots op men ectoheid
 
Mensen die zo klagen over wat hun facebookvrienden allemaal posten moeten misschien eens iets selectiever zijn in hun keuze van facebookvrienden.
Ik had tot een tijdje geleden ook wel wat mensen die me irriteerden, maar die zet je dan gewoon op negeren.

Voor de rest vind ik het wel leuk om andere mensen hun vakantiefoto's te bekijken, en het is ook erg handig om gezamenlijk dingen te plannen.
 
Back
Naar boven