AndroidHealthClinic

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

Post jij BBing/Fitness/PLing/...-gerelateerde zaken op Facebook?

  • Ja, al mijn trainingen en foto's/filmpjes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, redelijk wat foto's/fimpjes

    Stemmen: 13 10,0%
  • Er staan wel ergens 1 of 2 foto's tussen

    Stemmen: 22 16,9%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om een shitload aan pics te uploaden

    Stemmen: 2 1,5%
  • Nee, maar je brengt me wel op ideëen om eens 1 of 2 foto's te uploaden

    Stemmen: 4 3,1%
  • Nee, niemand zaken mee

    Stemmen: 81 62,3%
  • Ik train helemaal niet, wat is BBing/Fitness/PLing/...?

    Stemmen: 8 6,2%

  • Totaal stemmers
    130

Bezoekers in dit topic

Nee, nooit. Vooral van die motiverende statussen en filmpjes, voor hardcOre te lijken, irriteert mij enorm.
 
Neen,enkel als het grappig is :)
 
Ja motivatie pics en grappige pics over nonlifters.
Gek genoeg vinden de meiden het leuk, maar al mn vrienden worden mad xD
Mn vrienden moeten niks hebben van trainen, voetbal en bier zuipen.
Ik ga stug door om ze te ****en.
 
Nee het wordt niet gewaardeerd als ik zeg dat je, je bek moet houden als je niet minstens 150kg kan banken.
 
Tuurlijk! Kleedkamer pics, actie foto's van mn bicep curls allus..

Nee, nog nooit gedaan.
 
Na men vorige cut was ik wel tevreden over men resultaat, heb dan een foto op fb gezet die men mattie had genomen wanneer we eens aan zee waren.

Reacties daarop deden men motivatie srs stijgen :)
 
een paar van die non-bb gerelateerde motivatie dingen, maar ben wel lid van fitness facebook pagina's dus dat kunnen mensen wel zien en dat wil ik niet. :(
 
een paar van die non-bb gerelateerde motivatie dingen, maar ben wel lid van fitness facebook pagina's dus dat kunnen mensen wel zien en dat wil ik niet. :(

Same shit..
Zeker als je collega's dan eens over je schouders kijken, wanneer je net een epic fysiek zit te bewonderen kan het wel eens raar overkomen :rolleyes:
 
Na men vorige cut was ik wel tevreden over men resultaat, heb dan een foto op fb gezet die men mattie had genomen wanneer we eens aan zee waren.

Reacties daarop deden men motivatie srs stijgen :)

Bleef er toen nog wel wat van jou over?


On topic, ik post heel soms filmpjes van mijn wedstrijden of als ik een mooie pr heb gemaakt. Heb er behoorlijk veel op FB die aan krachtsport doen, en zie liever een filmpje van een mooie lift dan zo'n tering foto dat het sneeuwt.

En inderdaad van die nieuwe stelletjes die elkaar telkens taggen in van de kwijl berichtjes word ik misselijk van.
 
Bleef er toen nog wel wat van jou over?


On topic, ik post heel soms filmpjes van mijn wedstrijden of als ik een mooie pr heb gemaakt. Heb er behoorlijk veel op FB die aan krachtsport doen, en zie liever een filmpje van een mooie lift dan zo'n tering foto dat het sneeuwt.

En inderdaad van die nieuwe stelletjes die elkaar telkens taggen in van de kwijl berichtjes word ik misselijk van.


77kg - 8% :)
 
Ik mis de optie: wat is facebook?
 
als je je 'vrienden' op facebook irritant vind verwijder je ze toch gewoon weer? ik vind het wel leuk om te zien wat vrienden doen, daar is fb toch ook een beetje voor? ;)
 
Wat is er daarna gebeurd dan?

Was te moeilijk om te combineren met m'n studies. Moest alles op alles zetten voor men studie's. Ging 2 jaar behoorlijk (op het randjé) maar toen men broer veel te vroeg is gestorven lukten men studies niet meer.

Nu bb draad terug oppakken, en gezakt in studies.
 
ALLES!

Vooral de fotos hoe ik flexxxx in de spiegel.

Jeweetzelluf!
 
Ik post niet m'n trainingsresultaten, maar wel m'n jelq resultaten. Dat lijkt me vanzelfsprekend.
 
Nee nog nooit gedaan (maar ik zet sowieso bijna niks op facebook ik leech alleen maar)
 
Back
Naar boven