MuscleMeat

Post jouw top 3 voor de Olympia 2009

Bezoekers in dit topic

Kai Greene heeft nog teveel min punten in zijn fysiek om nu al bij zijn Olympia debuut de Sandow te winnen!

Als Greene wint vraag ik een perm ban aan bij Big T en mag iemand anders mijn elite account hebben, zo zeker ben ik ;)
 
Ik hoop:

1. Phil
2. Dexter
3. Jay

En op basis van prejudging gok ik:

1. Jay
2. Dexter
3. Phil
 
Mijn voorspelling op basis van de pre judging (voor zover het mogelijk is een voorspelling te maken haha):
1. Jay cutler
2. Dexter jackson
3. Kai greene
 
Niemand Wolf in de top3 (ik ook niet), leg uit waarom?

Heb je z'n foto's bekeken? totaal (nog? ) niet in vorm.

Jay staat er wel goed bij alleen ik vind die ab-pose van em niets met zn blokkige frame en scheve abs(daar kan hij niets aan doen though)

Denk dat het tussen jay, kai en dexter gaat... volgorde dunno, denk dat jay zn'n titel weer pakt al gun ik hem kai green het meeste.
 
Kai Greene heeft nog teveel min punten in zijn fysiek om nu al bij zijn Olympia debuut de Sandow te winnen!

Als Greene wint vraag ik een perm ban aan bij Big T en mag iemand anders mijn elite account hebben, zo zeker ben ik ;)
Wat voor minpunten dan?
 
1.cutler
2.ruhl
3.phil
 
Ben er zo goed als zker van dat het dit gaat worden:

1. Dexter
2. Jay
3. Greene
 
Mijn voorspelling op basis van de pre judging (voor zover het mogelijk is een voorspelling te maken haha):
1. Jay cutler
2. Dexter jackson
3. Kai greene

eens!
 
1. kai
2. jay
3. dex
 
Ben er zo goed als zker van dat het dit gaat worden:

1. Dexter
2. Jay
3. Greene

Ik zou 't alvast belachelijk vinden moest die hobbit het terug winnen... :(
 
Jullie vergeten er 1 :D

_H4X2483_ZJLVMYHQTX.jpg



en dexter ook veel massa gewonnen, Hij is duidelijk top 3
_H4X3290_ADWCVHXSVX.jpg


Wat er met phil is gebeurd weet ik niet.
 
1. jay cutler
2. dexter jackson
3. victor martinez

for the win
 
Victor heeft nog echt een jaar nodig voor zijn benen vrees ik.
Ik denk dat als Kai vanavond droger voor de dag komt dat hij echt koppen laat rollen.
Phil vind ik ook erg goed maar zijn smalle sleutelbeenderen ogen een beetje irritant.
Hele smalle borst. Lijkt gewoon vreemd...
 
Dexter heeft de mooiste fysiek, maar niet genoeg om dit jaar van Jay te winnen, daarvoor heeft dexter te weinig massa.

1)Cutler
2)Dexter Jackson
3)Heath

Deze Contest gaat sowieso de geschiedenisboeken in, zoveel indrukwekkende fysieken dit jaar.
 
Borst mag nog wel wat meer massa op.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch echt niet minder dan een Dexter Jackson zijn borst imo.
En die pakt er ook een Sandow mee.
Kai gaat serieuze zaken doen vanavond!

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Ik vraag me trouwens af of er nog andere deelnemers zijn die zulke lage aanhechtingen van de lats hebben:eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vooral op de vergelijkingsfoto's vind ik Kai erg sterk naar voren komen en Jay wat minder. Wat mij betreft mag Kai winnen. Ik blijf bij mijn eerdere top3:

1. Kai
2. Phil
3. Jay

Al kan ik het fout hebben, en zetten ze Dexter op 2 en Phil op 4. Zou me ook niet verbazen.
 
Back
Naar boven