Fitness Seller

Post pwo shake.

Bezoekers in dit topic

Marc100

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 sep 2011
Berichten
1.819
Waardering
240
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Tot nu toe drink ik altijd na de training een scoop whey proteine met 2 thee lepels dextrose en 5g creatine.
Nu las ik ergens dat het beter zou zijn om alleen de dextrose en de creatine te nemen en dan de whey proteine erna.
Wat daarvan is waar?
Groetjes marc
 
Gewoon bij elkaar gooien,maakt geen fuck uit.
 
2 thee lepels dextrose dat is wel veel ;)
 
Creatine neemt minder goed op wanneer je het met melk inneemt (te lui om bron op te zoeken maar kenners kunnen dit bevestigen. Kenners kom er maar in). Dus wanneer je de whey-shake met melk inneemt..
 
Maar wie neemt er nou na de training zn whey shake met melk???
 
Gewoon lekker Magnificent van B&F gebruiken :thumbs:
 
10g is wel heel weinig hoor om je glycogeen snel aan te vullen.
 
Wat is post pwo? 2de maaltijd na workout?
 
Hallo Marc,

Je kunt als pwo shake gewoon je whey perfection blijven nemen, daar zitten al extra suikers in dus je hoeft geen extra dextrose toe te voegen. ;)
Een post-pwo shake na de pwo shake is daarom ook niet nodig, je kunt dan beter een echte maaltijd nemen. Denk bijvoorbeeld aan proteine ballen. :)
 
Hallo Marc,

Je kunt als pwo shake gewoon je whey perfection blijven nemen, daar zitten al extra suikers in dus je hoeft geen extra dextrose toe te voegen. ;)
Een post-pwo shake na de pwo shake is daarom ook niet nodig, je kunt dan beter een echte maaltijd nemen. Denk bijvoorbeeld aan proteine ballen. :)

oke dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Wat is post pwo? 2de maaltijd na workout?

nee ik bedoelde een post workout shake.
 
Met die extra suikers uit whey perfaketion zit je goed.
 
Je kunt het gewoon tegelijkertijd nemen. Zolang je het inderdaad niet met melk neemt is het prima! :)
 
extra dexstrooizout kun jij wel gebruiken...
 
Back
Naar boven