AndroidHealthClinic

RBN full body (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
inderdaad nette shape. Niet de meest flatterende spiegel, maar het zit erin. Goei stel armen!
In de basic fit heb ik een 2 pack :D thuis helaas niet :D

Btw heb je de 100kg bench al gehaald? want die zit er nu wel dik in ;)
 
inderdaad nette shape. Niet de meest flatterende spiegel, maar het zit erin. Goei stel armen!
In de basic fit heb ik een 2 pack :D thuis helaas niet :D

Btw heb je de 100kg bench al gehaald? want die zit er nu wel dik in ;)
Thanks! Haha ja elke spiegel zegt wat anders 🤣

Ik denk dat ik deze week of volgende week 100 kg ga proberen. Misschien eerst tussenstap met 95 kg en training erna 100 kg. Doel is 3 x 100 kg. Als ik zie hoe makkelijk de 90 kg ging, ben ik benieuwd naar de 95 of 100!
 
Als ik jou recente training bekijk 90kg x 5 x 2 en een 85kg x 5. Zou ik iets hoger durven mikken dan 100kg. Heb toen ik de 130kg had gebencht, enkel daar bij gebleven, maar achteraf bekeken zat er toen meer in! Was toen wel 84 a 87kg zwaar en verzadigd tot en met :D

Ik deed die 130kg x 1 na volgende sets --> 60kg x 8, 80kg x 8, 100kg x 8, 110kg x 5, 120kg x 4 en dan 130kg x 1. En toen was de goeie flow voorbij :D Dus als je wil maxen zou ik nog net iets hoger durven gaan man!
Ik geloof in je! :D (ps: een goeie dag duw je volgens mij wel 105kg).
 
Als ik jou recente training bekijk 90kg x 5 x 2 en een 85kg x 5. Zou ik iets hoger durven mikken dan 100kg. Heb toen ik de 130kg had gebencht, enkel daar bij gebleven, maar achteraf bekeken zat er toen meer in! Was toen wel 84 a 87kg zwaar en verzadigd tot en met :D

Ik deed die 130kg x 1 na volgende sets --> 60kg x 8, 80kg x 8, 100kg x 8, 110kg x 5, 120kg x 4 en dan 130kg x 1. En toen was de goeie flow voorbij :D Dus als je wil maxen zou ik nog net iets hoger durven gaan man!
Ik geloof in je! :D (ps: een goeie dag duw je volgens mij wel 105kg).
het is dus duidelijk dat we een 105 willen zien :D
Op de juiste dag, met genoeg slaap en motivatie lukt het hem vlot :p
Haha duidelijk dit! Kom ik niet meer onderuit deze week dus 🤪 Zal proberen een filmpje te maken, maar begin eerst eens met 100 kg
 
Training 33:

Bench press:
10 x 20 kg
6 x 50 kg
6 x 60 kg
3 x 95 kg
2 x 100 kg (+ 10 kg) (PR)
1 x 100 kg
5 x 90 kg
5 x 85 kg
5 x 85 kg
1 x 100 kg (deze na de training nog gefilmd, dus na de andere oefeningen)

Barbell Row:
10 x 20 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg
3 x 5 x 70 kg
6 x 60 kg
5 x 60 kg

HS plate loaded leg press:
4 x 8 x 160 kg

HS plate loaded seated calve raise:
3 x 15 x 30 kg (+ 5 kg ten opzichte van vorige training)

Cable flyes:
3 x 10 x 12,5 kg


Voeding:
kcal: 2330
E: 174g
K: 186g
V: 97g

Gewicht:
75.5 in de ochtend na opstaan.

Toelichting:
Training 32 vergeten te loggen, dus dit is training 33. Op verzoek van chrash en Stijneke geprobeerd om 100 kg te bankdrukken. Wel gelukt, maar helaas geen 5 herhalingen. Op 95 kg was dit denk ik wel gelukt, maar wilde wat kracht houden voor deze poging. Omdat ik geen spotter heb, wel de safety stangen gebruikt. Na bovenstaande training kon ik filmen, omdat de sportschool leeg was en ik de ruimte had om mijn telefoon neer te zetten. Dus toen 1 rep van 100 kg kunnen filmen. Niet de mooiste vorm, maar kracht was ook wel op.

Kracht begint nu wel wat uit verhouding te raken, ben ik bang. Bench ligt nu op zelfde gewicht als squats. En ik heb het gevoel dat ik eerder op de bench progress ga maken ten opzichte van squats. Ook telkens 2 dagen na squatten nog steeds behoorlijke pijn in de onderrug (same als bij deadlift), dus dat belemmert de progressie ook wel, zowel mentaal als fysiek.

Wil het filmpje invoegen, maar het bestand is te groot voor de server geeft ie aan, iemand een idee??
 
Ik ben alsnog in! Ben benieuwd naar het filmpje! 😄
 
Hoppa! 😁 5 reps op 100kg hoefde niet hoor, maar 2 dikke sets op 1 rep en eentje op 2 reps! Dik ! En een jésus spot, dan kan je beter beredeneerd stoppen 😁 en gewoon ook nog veel volume gedraaid.

Ja ik heb pas een filmpje gemaakt via de gsm en toen was het ook te groot. Ik kon via het toestel 1 het filmpje korter maken en dus knippen en 2 ik kon het op een lagere kwaliteit zetten. Heb zelf een huawei p20pro.

Verder pak ik 3 dagen rust n'a de deadlift en 4 dagen na de squat. Je hersteld gewoon niet meer zo snel van die grote oefeningen mss? En is het echt pijn of stijfheid?
 
Wil het filmpje invoegen, maar het bestand is te groot voor de server geeft ie aan, iemand een idee??
Proficiat, mijlpaal :)
Met de app “compressor“ kan je filmpjes verkleinen
 
Hoppa! 😁 5 reps op 100kg hoefde niet hoor, maar 2 dikke sets op 1 rep en eentje op 2 reps! Dik ! En een jésus spot, dan kan je beter beredeneerd stoppen 😁 en gewoon ook nog veel volume gedraaid.

Ja ik heb pas een filmpje gemaakt via de gsm en toen was het ook te groot. Ik kon via het toestel 1 het filmpje korter maken en dus knippen en 2 ik kon het op een lagere kwaliteit zetten. Heb zelf een huawei p20pro.

Verder pak ik 3 dagen rust n'a de deadlift en 4 dagen na de squat. Je hersteld gewoon niet meer zo snel van die grote oefeningen mss? En is het echt pijn of stijfheid?
Thanks! Kijken waar het schip strandt m.b.t. de benchpress. Merk dat ik zelf mentaal ook met bepaalde gewichten moeite heb, waaronder 100kg. Geen idee waarom haha. Kijk er dan als het ware tegenop, terwijl het gewoon een nummer is.

De pijn in de onderrug is blijkbaar het Piriformis Syndroom volgens de fysio. Het blijft ook constant terugkomen met deadliften en squatten. Straalt dan constant uit naar het been en de voet vanuit de onderrug. Word er dan ook wakker door in de nacht. Oorzaak ligt bij de stand van mijn voeten (platvoeten).
 
Training 34:

Bench press:
12 x 20 kg
8 x 40 kg
6 x 60 kg
2 x 100 kg (+1 rep)
2 x 100 kg
1 x 100 kg
5 x 90 kg
4 x 90 kg (+5 kg, -1 rep)
5 x 85 kg

HS plate loaded leg press:
5 x 200 kg (+ 5 kg)
5 x 200 kg
5 x 200 kg
5 x 180 kg


HS plate loaded seated calve raise:
3 x 8 x 40 kg (+10 kg ten opzichte van vorige training, - 7 reps per set)

Pull ups:

4 x 7 x BW

Face pulls:
3 x 10 x 14 kg (weerstand is gelijk aan ± 25 kg bij ander station)


LF seated row machine:
3 x 10 x 50 kg

Voeding:
kcal: 1776 kcal
E: 146g
K: 159g
V: 56g

Gewicht:
75.1 in de ochtend na opstaan. (Laagste sinds start cut)

Toelichting:

Wederom 100 kg kunnen bankdrukken (1 rep erbij) en de sets erna de 90 kg langer kunnen vasthouden. Volgende keer ga ik voor 1 rep erbij. Voeding wordt vandaag nog aangevuld met een cheat tot 2300 kcal, omdat ik mijn target qua proteïne al heb gehaald :D

chrash Ik heb het filmpje met de app van 25MB naar 3MB geconverteerd. Alsnog wordt er aangegeven dat het bestand te groot is?
 
@chrash Ik heb het filmpje met de app van 25MB naar 3MB geconverteerd. Alsnog wordt er aangegeven dat het bestand te groot is?
Dan weet ik het ook niet ;) maar als je het nu weer al kan drukken wilt het zeggen dat de kracht er (met reserve) is :thumbup:
 
Heb jij nu 2 dagen na elkaar gebencht? :p
 
Training 35:

Bench press:
warming up
3 x 5 x 92.5 kg

OHP:
warming up
3 x 5 x 52.5 kg

HS plate loaded leg press:
3 x 8 x 180 kg


HS plate loaded seated calve raise:
3 x 10 x 30 kg

Barbell Row:
warming up
3 x 5 x 67.5 kg

Pull ups:
3 x 8 x BW


Voeding:
kcal: 2137 kcal
E: 166g
K: 224g
V: 63g

Gewicht:
75.9 in de ochtend na opstaan.

Toelichting:
Training van gisteren. Afgelopen weekend ook nog getraind, maar niet gelogd. Eergisteren (zondag) een refeed gehad van 4000 kcal. Daarom gewicht nu een kilo hoger, inclusief vasthouden vocht van de warmte.

De refeed had ik gepland, omdat ik vanaf nu ga zakken naar 2150 kcal voor de laatste weken. Heb besloten dit nog 4 a 5 weken door te trekken en dan een maandje op onderhoud te gaan trainen. Zo kan ik kijken of ik tevreden ben en blijf met mijn huidige shape of dat ik na een diet break toch nog een aantal weken wil doorzetten. Op het moment schommelt mijn idee vaak, omdat ik mezelf kleiner begin te voelen in kleding, maar aan de ene kant ook nog een restje vet weg wil hebben. Nu besloten om een einddatum te zetten aan het cutten, zodat ik niet eeuwig blijf cutten.

Het zakken in kcal is met name omdat ik over 2 weken weer begin met werken en dan 3 keer per week ga sporten in plaats van 4. Zo compenseer ik voor de 4e keer sporten en de extra cardio die ik deed op die dag. Af en toe zal ik nog wel een keer extra gaan, maar niet meer 4 a 5 keer per week zoals in mijn vakantie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven