MuscleMeat

Post verwijderen niet in alle secties?

Users who are viewing this thread

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2007
Ik merk dat je niet in alle secties je post kan verwijderen, is hier een reden voor?

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
ja ik , vind je deze vraag topicwaardig?denk eerst wat je wilt zeggen zodat je het niet hoeft te verwijderen.;)

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Over welke secties gaat het dan? Sowieso hebben wij liever niet dat inhoud teveel verwijderd wordt, het kan namelijk altijd voor iemand van pas komen en dan is het zonde als het weg is. Zoals gezegd, gewoon goed nadenken voor je wat plaatst.

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Over welke secties gaat het dan? Sowieso hebben wij liever niet dat inhoud teveel verwijderd wordt, het kan namelijk altijd voor iemand van pas komen en dan is het zonde als het weg is. Zoals gezegd, gewoon goed nadenken voor je wat plaatst.

Ik verander mijn posts ook weleens, als ik het bij nader inzien een stomme vraag vond ofzo, of ik heb 't niet goed geformuleerd. Je kunt inderdaad niet altijd je gehele post verwijderen en das soms wel jammer. Maar in welke secties? Geen idee.

Kunnen jullie aangepaste posts bekijken? Ik bedoel, posts voordat ze aangepast werden? De 'foute' versie van een post dus?

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Editten kan sowieso altijd, de 'geschiedenis' van posts wordt idd bewaard om overtredingen te kunnen traceren.

Naar boven