Fitness Seller

Post workout shake en night shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

p86

Novice
Lid geworden
14 dec 2022
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
17%
Hi,

Meestal ga ik trainen na de avondmaaltijd, en ben klaar rond 20u.

Na de training neem ik een shake met Perfect Whey van XXL Nutrition, en eet wat Skyr, en vlak voor het slapen gaan Night Protein shake van 6D Sports Nutrition.

Is dit de juiste manier?
Zijn er betere post workout shakes?

Of moet ik die sowieso laten vallen als ik voor get slapengaan de Night shake neem?

Als ik toch vlak voor het avondeten ga trainen, neem ik geen post workout shake, enkel de Night Protein.
 
eet wat meer kwark of paar eieren, en je hebt geen aparte shake nodig voor slapengaan.
 
eet wat meer kwark of paar eieren, en je hebt geen aparte shake nodig voor slapengaan.
Die night shake heb ik me laten aanpraten omdat deze traag werkt dus voor meer herstel 's nachts zorgt.

Kan bs zijn natuurlijk, ben een makkelijk slachtoffer 🤣
 
Die night shake heb ik me laten aanpraten omdat deze traag werkt dus voor meer herstel 's nachts zorgt.

Kan bs zijn natuurlijk, ben een makkelijk slachtoffer 🤣
kwark en ei is ook langzaam opneembaar. weet niet of er prijsverschil in zit, maar just caseïne is prima.
https://6dsportsnutrition.com/en/night-protein dit van 500g voor 30,- is dus fucking duur


2kg voor 56,- en nog 10% korting nu met code: newyear10
 
  • Like
Waarderingen: p86
kwark en ei is ook langzaam opneembaar. weet niet of er prijsverschil in zit, maar just caseïne is prima.
https://6dsportsnutrition.com/en/night-protein dit van 500g voor 30,- is dus fucking duur


2kg voor 56,- en nog 10% korting nu met code: newyear10
Het is ook veel te duur inderdaad.

Ik kijk even naar caseïne, heb je een aanrader?
Anders vind ik het wel hoor, alvast bedankt voor het advies!
 
Persoonlijk ben ik deze week overgestapt van een pot kwark naar een caseine shake.
Voornamelijk omdat ik 2 x naar de wc moet snachts na het eten van 500gr kwark. Een caseine shake met 200ml water zorgt dat ik er niet uit hoef snachts.
Ik heb die Night Proteine gehaald die Bullshark hierboven gedeeld heeft.

Edit: is 750gr per zak en niet 1000gr
 
Ik zou een fatsoenlijke maaltijd eten na je training ipv wat eiwitjes.

Post je voeding eens.
 
Ik zou een fatsoenlijke maaltijd eten na je training ipv wat eiwitjes.

Post je voeding eens.
Dit is een voorbeeld, de night shake staat hier nog niet tussen, moet men schema nog updaten.

2x per week eet ik voor de workout.
Ik werk tot 18u, eet dan met het gezin ga nadien trainen.

2x eet ik na de workout en dan vul ik uiteraard niet aan met shake, zou dan enkel de night shake nemen.

hen nu iig de XXL Nutrition night shake genomen.
 

Bijlagen

  • voorbeeld.pdf
    111,2 KB · Weergaven: 44
Back
Naar boven