AndroidHealthClinic

post workout shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

surgeon

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
23
Waardering
0
voorheen nam ik altijd een post workout shake die bestond uit whey en snelle suikers, maar sinds ik dit artikel heb gelezen, laat ik de eiwitten eruit, dus meteen na de training alleen snelle suikers (dextrose in mijn geval) en dan 1 a 1,5 uur later een volledige maaltijd.
Maar wat is jullie mening hierover?
 
Laatst bewerkt:
onzin. Het is een theorie die Willem heeft neergeschreven. We hebben het hier al eens over gehad op EHF. Je kunt je beter aan de combinatie houden.

Willem zet gewoon alles neer dat hij interessant vindt, dat we daar dan ook meteen vanuit moeten gaan dat is al lang niet meer zo. Dit is bijvoorbeeld hoogst hoogst onwaarschijnlijk. Je lichaam heeft nu eenmaal de eiwitten nodig op te herstellen. Als je op dezelfde site zoekt dan zul je ook genoeg artikelen vinden voor het tegendeel !
 
en het is hier ook eerder besproken. Je kunt ook al tijdens je training beginnen met "snelle" suikers, omdat insul afgifte tijdens trainen minimaal is. Daardoor wordt het wel in je spieren opgenomen, maar niet opgeslagen als vet.
dus... weer snel naar je gewone shake met dex. en wei
Daarbij komt dat spieren die je flink getraind hebt niet eens in staat zijn om goed suiker op te nemen, vanwege de schade die je hebt aangericht aan de spier. die artikels heetten carb nightmare (3 delen) ff googlen als je dat wilt lezen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de replys!
 
Back
Naar boven