XXL Nutrition

Post workout shake

Bezoekers in dit topic

Timhoofdd

Cool Novice
Lid geworden
20 feb 2011
Berichten
46
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
23%
Hallo,

Ik train en eet nu ongeveer 3 jaar serieus en kom erg snel vet aan.

VP = 22% ongeveer. 20 jaar, 1.84 Lang en 91KG

Eet rond de 3000kcal, maar focus me echt heel erg op eiwitten omdat ik van KH snel dikker wordt.
Eet veel kip, witvis, kwark, tonijn en eieren. etc.

Ik neem na het trainen om 8 of 9 uur 's avonds alleen een Whey Perfection shake. En rond 22:30 een bak kwark 500gr.

Nu las ik dat je na je training beter wat complexe KH's aan deze shake toe kan voegen voor een beter herstel na de training?

Is dit erg belangrijk, of valt dit mee?

Graag hoor ik van jullie
 
Hallo,

Ik train en eet nu ongeveer 3 jaar serieus en kom erg snel vet aan.

VP = 22% ongeveer. 20 jaar, 1.84 Lang en 91KG

Eet rond de 3000kcal, maar focus me echt heel erg op eiwitten omdat ik van KH snel dikker wordt.
Eet veel kip, witvis, kwark, tonijn en eieren. etc.

Ik neem na het trainen om 8 of 9 uur 's avonds alleen een Whey Perfection shake. En rond 22:30 een bak kwark 500gr.

Nu las ik dat je na je training beter wat complexe KH's aan deze shake toe kan voegen voor een beter herstel na de training?

Is dit erg belangrijk, of valt dit mee?

Graag hoor ik van jullie

"aan de shake toevoegen"? gewoon veel KH'en eten ná je training, moeten niet allemaal complexe zijn (bv fruit is vrij rappe opname)
 
"aan de shake toevoegen"? gewoon veel KH'en eten ná je training, moeten niet allemaal complexe zijn (bv fruit is vrij rappe opname)

Ik dacht namelijk dat het van belang was om je eiwitten te nemen na de training, en omdat ik om half 7 's avonds eet heb ik na de training geen honger en neem ik alleen een shake,

Maar het is dus van belang om snelle KH'en en eiwitten te nemen na de training?

Ik heb namelijk 1KG WMS (maiszetmeel) van B&F shop liggen is dat misschien een idee om dit door mijn eiwitshake te doen voor de KH'en?
 
Back
Naar boven