Fitness Seller

Poster Juliette Bergmann Clasic & Grand Prix van Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben jij een bodybuilder? Dat ga ik tegen fouad zeggen!!!
 
Ben jij een bodybuilder? Dat ga ik tegen fouad zeggen!!!

Dit gaat off-topic, maar:Ja, ik heb bodybuilding-wedstrijden gedaan en dat weet Fouad heel goed. Als je meer uitleg wilt over mijn wedstrijd-verleden en de dingen die ik gedaan heb en nog doe, dan mag je me gerust PM-en :D
 
@ Hyped,

Had graag mee willen doen met de GP en JBcup, maar de combi nog een wedstrijd en mijn werk liet dit niet toe.
Had daarom netjes op tijd dit aan Juliette doorgegeven en vrijstelling daarvoor gekregen.
Maar wellicht tot straks, als ik je herken :p
Nog meer DBB members die de wedstrijd gaan bekijken?
 
echt KAA UU THEE. laatste tijd weinig op dbb gezeten en nu zie ik van deze wedstrijd. lekker dichtbij huis maar kan geen vrij meer nemen nu om te kijken
 
echt KAA UU THEE. laatste tijd weinig op dbb gezeten en nu zie ik van deze wedstrijd. lekker dichtbij huis maar kan geen vrij meer nemen nu om te kijken

Ziek melden man! Wedstrijd van het jaar!!!
 
ja dan had ik nooit tegen collegas moeten vertellen dat ze ook op dbb kunnen kijken als ze iets willen weten. heb ik dus wel gedaan

flexcup is toch wedstrijd van het jaar ??...... hehehe

ik zal eens kijken wat er nog dit jaar is ...en heb nog geen lijst voor 2012 gevonden

ja nac holland 6 nov meen ik
en nac universe in hamburg
 
@ Hyped,

Had graag mee willen doen met de GP en JBcup, maar de combi nog een wedstrijd en mijn werk liet dit niet toe.
Had daarom netjes op tijd dit aan Juliette doorgegeven en vrijstelling daarvoor gekregen.
Maar wellicht tot straks, als ik je herken :p
Nog meer DBB members die de wedstrijd gaan bekijken?

joooooooo tot straks, maar dat wist je al...
 
Klein maar fijn :Y)

Goeie wedstrijd, meer deelnemers hadden meer waar voor je geld geboden, maar ondanks dat liep het volgens mij wel redelijk vlekkeloos.
 
Komen er foto's? Ik kan ze nog niet vinden..
 
Back
Naar boven