Fitness Seller

Poster van Ronnie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
4.263
Waardering
1
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ongelovelijk wat een monster hij is zeg! :eek: :bow:
 
Ziet er cool uit, alleen zijn buikspieren vind ik niet zo mooi
 
ik denk dat 1 zon bovenbeen al meer weegt dan mij :p
 
zijn buik is dan ook zen "zwakste" punt hee :lifter:
 
Zijn buikspieren zijn echt ugly idd, maar hij blijft huuuuuuge.
 
Hij heeft een "5-pack", de onderste 2 zijn samengegroeid. :D
 
Ben ik de enige die het opvalt dat hij eigenlijk heel kleine biceps heeft in vergelijking met z'n triceps? Tuurlijk de biceps zijn altijd kleiner dan tri, maar toch bij hem vind ik ze gewoon erg klein staan zegmaar. Wil ook weer niet zeggen dat hij ze slecht ontwikkelt heeft (in tegendeel) maar het zal gewoon genetisch zijn...
 
Mja ik vond ze ook nogal klein eigenlijk, maar ik dacht dat zal wel aan mij liggen. :D
Maar hij is dan ook extreeeeem droog, maarja, blijft klein lijken.
 
Gadverdamme,, zn spieren zijn net enorme tumoren, wel huge maar toch
 
Ronny is amazing! Totaal niet mooi eigenlijk meer, zelfs niet vanuit sportief oogpunt, maar kheb wel een hele grote bewondering voor wat ie heeft bereikt.


Mouzer zei:
Ben ik de enige die het opvalt dat hij eigenlijk heel kleine biceps heeft in vergelijking met z'n triceps? Tuurlijk de biceps zijn altijd kleiner dan tri, maar toch bij hem vind ik ze gewoon erg klein staan zegmaar. Wil ook weer niet zeggen dat hij ze slecht ontwikkelt heeft (in tegendeel) maar het zal gewoon genetisch zijn...
Ja viel mij ook op, maar zoals je zei triceps worden nu eenmaal een stuk groter dan de biceps (en zo hoort het eigenlijk ook) en de vorm van je biceps is idd genetisch bepaald.

Edit: wat mij nu ook opvalt dat als ie ff zijn lats en triceps nog groter laat groeien dan heb je 2 grote vlakken spiermassa van de onderkant van zijn rug naar zijn ellebogen to, de extreme V-vorm, 't lijkt dan op een vleermuis :P of zo'n zwevende eekhoorn (toch?).

En wat mij ook telkens opvalt is dat ie bij 1 van zijn quadriceps, dat ie daar een kop mist lijkt het, 't zit er wel, maar ziet er anders uit.
 
Laatst bewerkt:
JimmyH zei:
Gadverdamme,, zn spieren zijn net enorme tumoren, wel huge maar toch
toch mooi man!!
 
geloof me, zijn biceps niet klein. zoom maaris uit helemaal en bekijk het geheel, dan zal je zien dat ze perfect in verhouding zijn. overigens is dit een oudere foto, denk 2001-2002 ofsow. inmiddels is die nog freakier..
 
soulreaver zei:
geloof me, zijn biceps niet klein. zoom maaris uit helemaal en bekijk het geheel, dan zal je zien dat ze perfect in verhouding zijn. overigens is dit een oudere foto, denk 2001-2002 ofsow. inmiddels is die nog freakier..

IDD, de verhouding is perfect, het komt gewoon omdat bijna niemand die verhouding nog goed heeft dat sommigen denken dat zn biceps te klein is. Check Gunther ook bijvoorbeeld biceps is 2x te groot voor zn triceps.
 
Dat gat tussen zijn abs lijkt steeds groter te worden :D
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
soulreaver zei:
geloof me, zijn biceps niet klein. zoom maaris uit helemaal en bekijk het geheel, dan zal je zien dat ze perfect in verhouding zijn. overigens is dit een oudere foto, denk 2001-2002 ofsow. inmiddels is die nog freakier..

foto is van de olympia van 2003.
 
volgens mij moet ie zn broeken kopen bij de gordijnewinkel :D
 
Back
Naar boven