- Waardering
- 0
Ik zoek naar posters van bodybuilders
weet iemand waar ik deze kan kopen?
weet iemand waar ik deze kan kopen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Ilya
dat je zo ver in je sport opgaat, dat is best hoor. Zijn we allemaal heel blij mee, maarre posters ?
Damn boy are you a fagggggggggg or what ?
Ik zie dat zo snel nog niet gebeuren als je in de ochtend wakker wordt en je ziet Ronnie Coleman liggen in een string met een grote woordballon erboven met daarin :
LIGHT WEIGHT !
(no offence)
hm...zou ik nooit doen maar goed Als het jou motiveerdOriginally posted by nilsjei1234
naja ik ga ze wel in me kamer hangen dat als ik wakker word ik meteen weer gemotiveerd ben !
Originally posted by DJNRG83
in mijn kamer hangen er 4 grote posters van jenifer lopez
Originally posted by Ilya
ejjj nilsjei ?
dat je zo ver in je sport opgaat, dat is best hoor. Zijn we allemaal heel blij mee, maarre posters ?
Damn boy are you a fagggggggggg or what ?
POSTERS BEHOREN het vrouwelijk schoon te bevatten. Ofwel je wordt in de ochtend wakker en kijkt naar de stralende, met water bedruppelde, veel te grote dus pijn in de rug veroorzakende, amper bedekte want veel te kleine bikini, borsten, waardoor de testos tot aan het plafond schiet en je dus goed kunt trainen.
Ik zie dat zo snel nog niet gebeuren als je in de ochtend wakker wordt en je ziet Ronnie Coleman liggen in een string met een grote woordballon erboven met daarin :
LIGHT WEIGHT !
(no offence)
Originally posted by Vieren
wat ga je ermee doen?
ophangen? of verzamelen?