Fitness Seller

Potverdikkeme! Is endo zijn één groot nadeel?!

Bezoekers in dit topic

hmmm...misschien wel..tis gewoon een k*tgedachte dat je misschien wel nooit als endo ripped zal worden wat je van alle kanten hoort, ik wou ook 1x in me leven een wedstrijd draaien...die droom zie ik nu ook in duigen vallen zonder flink aan de roids te gaan

@bench..sja ...das waar bro...das geen fijne gedachte:( maar 2-3 kilo moet voor een ecto wel trug te winnen zijn. zeker weten dat het geen intramusculair vocht was?
 
MonsterStrength zei:
Hey kerels zet jullie erover! Iedereen heeft wel minpunten, maar daar tegenover staan ook een boel pluspunten, dus ipv te zeiken over je minpunten, probeer je pluspunten optimaal te benutten! Robert je kan mss niet afzakken naar 8% ofzo, maar ik heb begrepen dat je wel goed bent in vechtsporten, dus een huge mofo die vecht, dwingt dat geen respect af??? bij mij wel alleszins!

Bench je bent ecto ... je bent het hele jaar droog man, dus elke kg VVM erbij laat je huger en huger ogen, terwijl dat bij endo's minder het geval is! Heb geduld, op een dag ben je de grootste en droogste mofo van de gym!
Ik heb op 81,5kg gezeten, maar wat ik daarvoor moest eten op een dag. Daar word iemand als ik niet blij van. Voor jou is het misschien niet veel. Jij vreet zo 4500kcal weg, maar voor mij met m'n kleine ecto maag is zoiets een hele opgave. En dan te denken dat als ik minder at ik meteen weer massa verloor. Dus ik moest gewoon zo blijven vreten om 81,5kg te blijven. En dan kwam ik ook nog niet eens aan... Maarja, ik kom van 62kg af. Dus misschien is 20kg ongeveer het limiet, en vanaf dat punt gaat het nog maar heeeeeel traag. Zelfs al is de voeding goed.

Misschien moet ik maar vrede nemen met die 80kg en op onderhoud gaan trainen ofzo, en een andere sport erbij doen.
 
RobertHosper zei:
hmmm...misschien wel..tis gewoon een k*tgedachte dat je misschien wel nooit als endo ripped zal worden wat je van alle kanten hoort, ik wou ook 1x in me leven een wedstrijd draaien...die droom zie ik nu ook in duigen vallen zonder flink aan de roids te gaan

@bench..sja ...das waar bro...das geen fijne gedachte:( maar 2-3 kilo moet voor een ecto wel trug te winnen zijn. zeker weten dat het geen intramusculair vocht was?
Het eerste half jaar kwam ik 15kg aan, en vanaf dat punt is het alleen maar omhoog en weer omlaag gegaan. Constant was er wel weer iets, dan werd ik weer ziek, dan weer een blessure, dan weer niet kunnen eten. Altijd gezeik. Ik heb nu gvd een heel jaar gewoon stilgestaan, zo niet achteruit gegaan. Zoiets is toch niet normaal. Dikke schijt krijg ik daarvan.
 
MonsterStrength zei:
Hey kerels zet jullie erover! Iedereen heeft wel minpunten, maar daar tegenover staan ook een boel pluspunten, dus ipv te zeiken over je minpunten, probeer je pluspunten optimaal te benutten! Robert je kan mss niet afzakken naar 8% ofzo, maar ik heb begrepen dat je wel goed bent in vechtsporten, dus een huge mofo die vecht, dwingt dat geen respect af??? bij mij wel alleszins!

Bench je bent ecto ... je bent het hele jaar droog man, dus elke kg VVM erbij laat je huger en huger ogen, terwijl dat bij endo's minder het geval is! Heb geduld, op een dag ben je de grootste en droogste mofo van de gym!

een huge mofo die een 1/3 langzamer geworden is door dat vervloekte bulkschema!:( me pluspunten? das dan me borst die buiten proporties is en me lats die heel erg wijd zijn en me enigzins een V-shape geven met kleren aan..van me schouders niet iig, wat ik ook doe...ze blijven plat
 
benchMarc zei:
Ik heb op 81,5kg gezeten, maar wat ik daarvoor moest eten op een dag. Daar word iemand als ik niet blij van. Voor jou is het misschien niet veel. Jij vreet zo 4500kcal weg, maar voor mij met m'n kleine ecto maag is zoiets een hele opgave. En dan te denken dat als ik minder at ik meteen weer massa verloor. Dus ik moest gewoon zo blijven vreten om 81,5kg te blijven. En dan kwam ik ook nog niet eens aan... Maarja, ik kom van 62kg af. Dus misschien is 20kg ongeveer het limiet, en vanaf dat punt gaat het nog maar heeeeeel traag. Zelfs al is de voeding goed.

Misschien moet ik maar vrede nemen met die 80kg en op onderhoud gaan trainen ofzo, en een andere sport erbij doen.
RobertHosper zei:
hmmm...misschien wel..tis gewoon een k*tgedachte dat je misschien wel nooit als endo ripped zal worden wat je van alle kanten hoort, ik wou ook 1x in me leven een wedstrijd draaien...die droom zie ik nu ook in duigen vallen zonder flink aan de roids te gaan

@bench..sja ...das waar bro...das geen fijne gedachte:( maar 2-3 kilo moet voor een ecto wel trug te winnen zijn. zeker weten dat het geen intramusculair vocht was?

Lees beiden es goed wat je getypt hebt .... jullie hebben dromen, en door wat tegenslag geven jullie gewoon op??? Damn ik dacht wel dat jullie hardcore bezig waren, zeker jij bench (roho ken ik niet zo goed), dus ipv hier te lopen zeiken dat jullie nooit groot of ripped gaan worden ... probeer een oplossing voor je probleem te vinden!

Bench dit is niet om te grappen, maar heb je al geprobeerd veel melk te drinken? hou gewoon een dieet aan van 3000 kcal ongeveer, en drink tussen je maaltijden door 4 liter VOLLE MELK, een litertje kap je zo weg, vult toch niet. Dat is maar liefst 2500+ kcal erbij, als je dan nog niet aankomt mag je me een klap voor men kanus geven!

Robertik geloof erin dat je ooit op het podium verschijnt kerel, en omdat ik weet dat je er ****ing veel cardio voor zult moeten doen, en erg veel honger zal moeten lijden ... niets anders dan respect als het je lukt!

MS
 
benchMarc zei:
Ik heb op 81,5kg gezeten, maar wat ik daarvoor moest eten op een dag. Daar word iemand als ik niet blij van. Voor jou is het misschien niet veel. Jij vreet zo 4500kcal weg, maar voor mij met m'n kleine ecto maag is zoiets een hele opgave. En dan te denken dat als ik minder at ik meteen weer massa verloor. Dus ik moest gewoon zo blijven vreten om 81,5kg te blijven. En dan kwam ik ook nog niet eens aan... Maarja, ik kom van 62kg af. Dus misschien is 20kg ongeveer het limiet, en vanaf dat punt gaat het nog maar heeeeeel traag. Zelfs al is de voeding goed.

Misschien moet ik maar vrede nemen met die 80kg en op onderhoud gaan trainen ofzo, en een andere sport erbij doen.

nou bench...in mn bulk kan ik niet meer dan 3600 wegvreten omdak dan ook volzit..de rest van dit jaar heb ik rond de 2200-2700 geleefd...en toen zat ik nog vol..kheb misschien maar een paar keer in me leven 4500 weggegeten zonder niet over me nek te gaan..trust me...zelfs een endo kan niet ALLES wegvreten..maar miss heb dat ook te maken met een gekrompen maaginhoud in de loop der jaren?
 
Het komt wel goed probeer is na het cutten vocht af te drijven zoek een schema dat bij jou past dat kan een tijdje duren maar probeer iets met voeding cardio enzo en ja training en geen junk dagen geen (refeed)gewoon cutten zorgen dat je rond de 15-20reps zit 4sets denk is aan grape fruit's,annanas al ben je nog zo diep gegaan in je cut zonder vocht afdrijven word het niks.En wat voor mij werkten om 8kg in 2maanden kwijt te raken was A-Gewoon normaal eten ontbijt met 2shakes,lunch 2shake's,avond eten geen aardappellen maàr rijst met kipfilet,trainen,daarna 4-5x het eiwit van een ei het eigeel weggooien B-wat cardio betreft opbouwen eerste maand voor de trainig 30min op de loopband na de training 30min fietsen,Maand 2 voor de training 45min loopband na de training 45min fietsen.Ik kies er voor om alleen te eten wat ik nodig heb en geen rommel gewoon normaal eten met veel cardio goed en zwaar trainen en cardio beetje bij beetje opvoeren.
 
MonsterStrength zei:
Lees beiden es goed wat je getypt hebt .... jullie hebben dromen, en door wat tegenslag geven jullie gewoon op??? Damn ik dacht wel dat jullie hardcore bezig waren, zeker jij bench (roho ken ik niet zo goed), dus ipv hier te lopen zeiken dat jullie nooit groot of ripped gaan worden ... probeer een oplossing voor je probleem te vinden!

Bench dit is niet om te grappen, maar heb je al geprobeerd veel melk te drinken? hou gewoon een dieet aan van 3000 kcal ongeveer, en drink tussen je maaltijden door 4 liter VOLLE MELK, een litertje kap je zo weg, vult toch niet. Dat is maar liefst 2500+ kcal erbij, als je dan nog niet aankomt mag je me een klap voor men kanus geven!

Robertik geloof erin dat je ooit op het podium verschijnt kerel, en omdat ik weet dat je er ****ing veel cardio voor zult moeten doen, en erg veel honger zal moeten lijden ... niets anders dan respect als het je lukt!

MS

hmmm...misschien heb je gelijk MS...misschien dan nog maar n cutpoging doen over een paar weken. Ik ben wel hardcore van wat ik van anderen hoor..die verklaren me voor gek met wat ik doe in ieder geval!;) Misschien deze winter dan maar niet gaan bulken, maar desnoods een half jaar uittrekken om naar de 10% te werken met goede refeeddagen deze keer.

Weet je wat? ik doe het gewoon!!!Desnoods met wat snoepgoed als backup! Schijt aan wat ze ze zeggen...de uitdrukking was toch: de aanhouder wint?:D
 
hmmm..ik heb geprobeerd het vocht kwijt te raken met grote dosissen caffeine...kmoest wel zeiken als een stier:D kben alleen bang dat als ik NOG meer cardio doe..dr niks meer overblijft..kga deze keer alleen niet TE laag in me kcal..ik had op 2800 moeten zitten maar op 2300 geleefd 4-5 maanden lang
 
RobertHosper zei:
hmmm...misschien heb je gelijk MS...misschien dan nog maar n cutpoging doen over een paar weken. Ik ben wel hardcore van wat ik van anderen hoor..die verklaren me voor gek met wat ik doe in ieder geval!;) Misschien deze winter dan maar niet gaan bulken, maar desnoods een half jaar uittrekken om naar de 10% te werken met goede refeeddagen deze keer.

Weet je wat? ik doe het gewoon!!!Desnoods met wat snoepgoed als backup! Schijt aan wat ze ze zeggen...de uitdrukking was toch: de aanhouder wint?:D

Idd, zo mag ik het horen! Jij bent de baas over je lichaam, niet omgekeerd! Als jij ripped wil zijn, kan je lichaam maar beter luisteren, of het gaat dood in de volgende trainingen! :D Stel een deftig dieetschema samen deze keer. Je weet dat gewoon "minder eten, meer bewegen" bij jou niet lukt, dus dokter alles haarfijn uit, tot op de laatste kcal, en je zult zien ... het vet zal wegsmelten als sneeuw voor de zon.

Drink groene thee, eet ananas, komkommer, neem caffëine .. alles wat je die extra kilo's zal doen verliezen! ;)
 
RobertHosper zei:
hmmm..ik heb geprobeerd het vocht kwijt te raken met grote dosissen caffeine...kmoest wel zeiken als een stier:D kben alleen bang dat als ik NOG meer cardio doe..dr niks meer overblijft..kga deze keer alleen niet TE laag in me kcal..ik had op 2800 moeten zitten maar op 2300 geleefd 4-5 maanden lang
Ja er blijft altijd iets over en waarom caffeine?om vocht af te drijven?
maar als ik mijn kcal uitreken kom ik denk ik lager uit in de cut dan .
 
thnx..deze oppepper had ik ff nodig:D groene thee zuip ik n liter per dag:P,komkommers als cutvoer had ik nog nooit van gehoord...wat doet het? ananas vanwege de eiwitsplitsende werking wel. misschien heeeeeeeel langzaam weer beginnen met ephedrine?
 
big kelvin zei:
Ja er blijft altijd iets over en waarom caffeine?om vocht af te drijven?
maar als ik mijn kcal uitreken kom ik denk ik lager uit in de cut dan .

ik heb gelezen dat caffeine het overtoliige water in het lichaam af doet drijven..niet in de spieren echter. me onderhoud ligt nu bij 3200..in me cut zou dat dus 2700 moeten zijn...ik ben alleen iets te ver doorgeslagen geloof ik tot de 2300
 
ephedra kun je zeker gebruiken, als je er niet te gevoelig voor bent, sommige mensen krijgen er namelijk hoge bloeddruk en hartkloppingen van.

Komkommer is goed cutvoer omdat het zowat het enigste voedsel is dat minder kcal bevat dan nodig is om het te verteren, dus als je het eet krijg je negatieve kcal balans, wat wil zeggen dat je door het te eten kcal van ander voedsel verbrand.
 
RobertHosper zei:
ik heb gelezen dat caffeine het overtoliige water in het lichaam af doet drijven..niet in de spieren echter. me onderhoud ligt nu bij 3200..in me cut zou dat dus 2700 moeten zijn...ik ben alleen iets te ver doorgeslagen geloof ik tot de 2300

Grote fout ja, nooit crash dieet volgen, zelfs als alles tegenslaat toch nog je gezond verstand gebruiken ;)
 
RobertHosper zei:
ik heb gelezen dat caffeine het overtoliige water in het lichaam af doet drijven..niet in de spieren echter. me onderhoud ligt nu bij 3200..in me cut zou dat dus 2700 moeten zijn...ik ben alleen iets te ver doorgeslagen geloof ik tot de 2300
Maar is het niet beter om het met fruit en groente te doen en ja annanas werkt of net wat monsterstrenght zegt komkommer's en anders als je geen stackers meer wilt dan zou ik gewoon een x bij de dokter langsgaan en vragen waarom jij niet tot weinig afvalt en als het en goede dokter is helpt hij jou.
 
nou..ik heb juist een enorme tolerantie opgebouwd tegen efedrine..na 3 caps a840 mg voel ik nog niet veel itt in het begin toen me hart bonk bonk deed!:heart:
Clen was weer wat anders..ook goed spul. Maar efedrine is niet meer voor handen ben ik bang..en kweet niet hoelang je moet ontwennen om het ECHT uit je systeem te krijgen

Hydrocut? is dat ook n thermogene fatburner die werkt?Sommige BB'ers op de gym zweren bij Lipotrexx..kent iemand dat spul?
 
Ik ken geen lipotrexx maar ik wil zelf wel nog een x stacker's gebruiken bij de cut is kijken hoe dat werkt maar ik denk om iets echt uit je systeem te krijgen dat dat lastig gaat dat gaat bij de een sneller dan bij de ander echt een richtlijn kan niemand geven.
 
IK ga geen 4 pagina's vol geouwehoer lezen, maar ik weet precies hoe het is. Ik heb het ook al opgegeven om in m'n jeugd een wedstrijd te draaien. Gewoon lekker doortrainen, de basisbeginselen van een voedingsschema toepassen en dat is het. Een biertje hier en een patatje daar ga ik er niet meer voor laten...

Waarom ben ik niet gewoon een meso, met een smalle taille en een normale borst.... :(
 
sja tractor...ik kan alleen maar met lede ogen aanzien dat dat kolere joch met zn genetische freak-aanleg alle regels van het bb'en aan zn laars lapt en als n beest de pan uitgroeit...de enige ged8e die ik nu heb: wachten jullie maar...OOIT zal het me lukken!:mad:
 
Back
Naar boven