Fitness Seller

Potverdikkeme! Is endo zijn één groot nadeel?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb net hetzelfde, niet zo erg als jij want als ik echt wil gaat het er redelijk goed vanaf. Probleem is dat ik een luie lamzak ben. Ik kan dus alleen mezelf de schuld geven dat ik nooit onder 12% kom.

Probeer het anders met STH en/of T3. Erg rigoreus en t3 lijkt me niet zo geschikt bij trombose, maar het werkt wel.
 
@roberthosper: treur niet, je bent niet de enige: ik kom zelfs aan als ik op onderhoud eet en geen cardio doe.
ik heb wel het voordeel dat ik enorm veel kan eten dus bulken is helemaal mijn ding.
(ben ook endomorf)
zoals monsterstrenght al zij: als de mensen een kerel van 120 kg zien die lange afstanden kan lopen of aan gevechtsporten doet dwingt dit ook respect af
 
Hey Robert. Je zit nu even in een dip maar die gaat ook voorbij. Laat het hele beeld van hoe je wilt zijn eventjes los en focus je op het plezier van het trainen, het lekkere gevoel erna. Ook geen rare dingen uithalen met je eten, gewoon doorgaan zoals je nu doet. Je lijf heeft een vreselijke oplazer gehad en heeft tijd nodig te herstellen. Dat kost tijd. Hoe ongeduldig je ook mag zijn, die tijd heb je, je hoeft nergens heen tenslotte.

En blijf van de efi af!!!!!

Ik geef je op een briefje dat je anders over een paar maanden weer op dit punt zit, lijf van de rel, jij van de rel, nix werkt blablabla. Geef je lichaam de tijd te herstellen van alle bende, het overmatig cardioen en het dieten. Volgend jaar voorjaar is alles gestabiliseerd en kun je fris starten.

Zie maar, het is jouw feestje ;)
 
MightyDuck zei:
Probeer het anders met STH en/of T3. Erg rigoreus en t3 lijkt me niet zo geschikt bij trombose, maar het werkt wel.
Ja geweldig advies... En dan? Even je schildklier op 10 voor een paar weken. Vreet zonder AS backup alles weg. En dan? Na een paar weken moet je stoppen. Wat denk je dat er dan gebeurt? Rebound in het kwadraat.
 
Robert, post je dieet eens.
 
he RobertHosper, relaxed.
Je verwacht te snel resultaten. In het begin gaat het wat langzaam, maar gewoon door gaan.

In je vorig thread had ik je een schematje gepost. Dit had voor mij echt wonderen gedaan. Tjek mijn gallery en je kunt zien in wat voor tijd een endo kan veranderen. Zul je langer door gaan, wordt je alleen maar ripter.

Daarin tegen moet je gewoon net zo lang doorgaan tot dat je vind wat goed voor je werkt. Dus je moet je lichaam nog goed leren kennen. En daar is niks mis mee.

Ga gewoon niet zo zeiken met die kcal!!! en probeer dat ene schematje van mij eens echt 6 weken lang.
 
me too aan deze kant. Niet sporten /cardio is aankomen.
Voordeel: je bent van nature als endo wat groter gebouwd dus lukt het je wel om te cutten dan staat er een 'sixpack beer' voor de spiegel en geen gestreepte hobbit. ;)
Gewoon bezig blijven en niet frustie raken... ENJA het is zwaar (weet er alles van)

suc6 kerel
 
Succes dude. Er mee stoppen lijkt me doodzonde, je bent immers al zes jaar op weg! Volhouden en veel succes. :thumbup:
 
Zorg eerst maar eens dat je je plezier in het trainen terug vind, Je hebt gewoon een schop onder die reet van je nodig kerel ;) Je bent gezond dus trainen potverdomme. Je kunt trainen, niks staat je in de weg, geniet van het gewicht wat je weg duwt etc. Niet zo zeuren om paar % , het leven draait om meer, eet mager , groei gruwelijk en geniet gewoon.
 
kom op man :) de aanhouder wint
 
RobertHosper zei:
jij hoeft je teminste geen zorgen te maken over dat KOLERspek wat tegen je broek aanschuurt in de bulk:o en bij ectos ZIE je teminste de definitie van nature al...bij endos heb je die softe look, en ronde vorm..bah!!!ik walg ervan!
Lijkt me juist fijn om ecto te zijn ook al klinkt dit ongeloofwaardig Bench

Ik snap je precies man, ik zelf ben ecto, miss. wel fijn dat ik zeer weinig vet heb, ik kan ook inderdaad eten wat ik wil maar mijn probleem in dat ik weer bijna geen massa aanmaak. Ik wil niet weten hoeveel ik moet gaan eten om er eindelijk is wat kilootjes spiermassa bij te krijgen. Het droog zijn is een voordeel ja maar ecto zijn heeft grote nadelen met massa opbouwen. In mijn geval dan, daar baal ik weer van. Iedereen baalt wel ergens van en ik snap dat jij dat vet rond je buik en gewoon net dat kleine laagje meer om de rest van je lichaam gigantisch haat :mad: Dat je net die spiergroepen niet kan onderscheiden, de definitie is pleite gegaan onder dat kleine vetlaagje :eek: Maar als je gewoon schoon voedsel blijft eten en veel cardio doet is alles haalbaar! Ik kan wel chips enzo eten maar toch doe ik dat niet, ik heb al 3 maanden geen chips aangeraakt en dat is serieus waar. Ik heb ook het probleem dat ik bijna geen cardio doe terwijl ik dat wel wil. Maar wat voor voordeel behaal ik uit cardio denk ik dan? Ik hoef geen vet te verbranden? Maar cardio is ook erg gezond voor je, je maakt je hart levendig en getraind. Dus denk bij iedere cardiotraining aan de voordelen. Voor jou zijn dat:

- Vetverbranden(Ja echt waar! LET THE FAT BURN!!!!!!!!!)
- Goed voor je hart
- Je raakt afvalstoffen kwijt
- Je wordt energieker

Dus ik hoop dat ik ook weer de dicipline kan opbrengen om te gaan cardio-en, het veranderd niet mijn uiterlijk maar van binnen heb je een beter gevoel. Maar goed ik wens je veel succes er verder mee en niet met de pak en neer zetten. Alles is haalbaar als je er maar in gelooft!
 
Laatst bewerkt:
Laat je niet kennen bro. Ik heb er vertrouwen in dat het allemaal wel met je goedkomt. Het zou zonde zijn om te stoppen. Misschien is het goed om ff een rustweekie te houden.
 
Thanx iedereen:) Ik heb vanochtend me dvdjes van pumping iron en ripped to shreds van Cutler opgezet...en dat gaf de burger weer moed!:) spontaan opeens zin om weer te gaan trainen en aan me dieet te sleutelen...enerzijds blijft het toch een uitdaging:D

Jep, ik gooi het bijltje dr niet bij neer idd veel te zonde van die 6 jaar.
 
Jopie zei:
he RobertHosper, relaxed.
Je verwacht te snel resultaten. In het begin gaat het wat langzaam, maar gewoon door gaan.

In je vorig thread had ik je een schematje gepost. Dit had voor mij echt wonderen gedaan. Tjek mijn gallery en je kunt zien in wat voor tijd een endo kan veranderen. Zul je langer door gaan, wordt je alleen maar ripter.

Daarin tegen moet je gewoon net zo lang doorgaan tot dat je vind wat goed voor je werkt. Dus je moet je lichaam nog goed leren kennen. En daar is niks mis mee.

Ga gewoon niet zo zeiken met die kcal!!! en probeer dat ene schematje van mij eens echt 6 weken lang.

damn jopie!:eek: nou..dat bewijst maar weer dat het wel mogelijk is:D
 
Doe nou eens rustig joh! Ik ben ook endo, en ben in een paar maanden 6kg vet kwijtgeraakt. Kwam dit weekend nog een meisje tegen die ik al een maand of 2 niet meer had gezien, ze herkende mij eerst niet meer ???:D Je moet het rustig afbouwen met je dieet, en de cardio gelijdelijk aan opbouwen. En maak je nog weleens gebruik van mijn 'cadeau' wat je laatst heb gekregen ?
 
M@rsel zei:
Doe nou eens rustig joh! Ik ben ook endo, en ben in een paar maanden 6kg vet kwijtgeraakt. Kwam dit weekend nog een meisje tegen die ik al een maand of 2 niet meer had gezien, ze herkende mij eerst niet meer ???:D Je moet het rustig afbouwen met je dieet, en de cardio gelijdelijk aan opbouwen. En maak je nog weleens gebruik van mijn 'cadeau' wat je laatst heb gekregen ?

jazeker Mars;):thumbs: ben m alleen nog goed doorlezen.bijna uit..dan gaan we flink aan de slag:D
 
Hey Robert, k*t voor je dat het nog steeds zo slecht gaat man. Maar een ding: NIET OPGEVEN!!!! De aanhouder wint jongen, uiteindelijk als je gewoon doorzet gaat het echt goedkomen, geloof me. Heb je BFFM eigenlijk? Dat is echt het beste boek om te lezen als je alles van afvallen wilt weten.

Succes.
 
zak!!!! nee ectomorph is cool!
frustraties!!!!!!

ahahhaa jammer dat die 3 kg er bij gekomen is joh maar komt wel weer goed
 
SageFrancis zei:
zak!!!! nee ectomorph is cool!
frustraties!!!!!!

ahahhaa jammer dat die 3 kg er bij gekomen is joh maar komt wel weer goed

sja..ach..miss dat het vocht is..s kijken wat er strax gebeurt
 
Dani zei:
Ja geweldig advies... En dan? Even je schildklier op 10 voor een paar weken. Vreet zonder AS backup alles weg. En dan? Na een paar weken moet je stoppen. Wat denk je dat er dan gebeurt? Rebound in het kwadraat.

Het was slechts een suggestie, natuurlijk zorgt hij daarna zélf dat dát niet gebeurt :D Maargoed dat is niks voor een "persoon met trombose klachten". Sth alleen is ook een optie als je het betalen kunt.

Nee kom dat lijkt me een uiterste mogelijkheid, als je werkelijk alles gedaan hebt en er zó'n complex van hebt, dan...
 
Back
Naar boven