XXL Nutrition

Potverdoemme kijk toch eens deze foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Moet je toch eens zien wat een mooie nieuwe pics dames en heren, hier staat een DBB kampioentje te poseren! Massa én droog zijn, dat is wat we willen zien. Niet alleen massa of een extreem droog dun figuurtje.

Top Extreme! :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat mij betreft ook de winnaar van de contest.
 
Ja steek em nog meer veren in zn reet. Ik vind dat we 'em moet deluseren.. met z'n borst.. pff..
 
Sorry, maar Tito is te droog om niet te kunnen winnen. We hebben het hier toch over bodybuilding toch? Het is kielekiele, maar in mijn ogen is Tito de winnaar.

Maar desondanks is Extreme wel uber ;)
 
Wat mij betreft ook de winnaar, ziet d'r echt megabruut uit.
 
Yzord zei:
Sorry, maar Tito is te droog om niet te kunnen winnen. We hebben het hier toch over bodybuilding toch? Het is kielekiele, maar in mijn ogen is Tito de winnaar.

Maar desondanks is Extreme wel uber ;)

Pardon het gaat hier niet alléén om wie de droogste is want dan ga ik de afdeling anoreciapatienten inzetten als DreamTeam!!

Tito oogt als een anorexia-patient op proteinedieet.

Bodybuilding is all about size and ripped size. Extreme laat ripped cut size zien, bij Tito mis ik álle size.
 
DBC01, wat een flauwekul, komop hey. Alsof bber die maar 70 kilo wegen geen recht van spreken hebben. Heb er net zoveel respect voor en Tito is gewoon droger.

Maar ieder zijn mening toch...dat hij een anorexiapatient zou zijn vind ik een beetje grof gezegd.
 
Come on zeg, niet beginnen met iemand die ook keihard traint zo erg te schofferen met uitspraken als "Tito oogt als een anorexia-patient op proteinedieet.".

Dat is echt totaal nergens voor nodig.
 
MrJ zei:
Come on zeg, niet beginnen met iemand die ook keihard traint zo erg te schofferen met uitspraken als "Tito oogt als een anorexia-patient op proteinedieet.".

Dat is echt totaal nergens voor nodig.

JERRY JERRY JERRY!!!!

:D vind het zeker brute foto's. Ik hoop ook dat ie wint.
 
Beetje vreemde uitspraken hier ... Ik persoonlijk vind Extreme ook de winnaar van de contest, omdat ik niet zo voor dat überdroge ben. Desalniettemin ben ik er zeker van dat Tito er ook keihard voor gewerkt heeft, en in mijn ogen heeft hij ook zeker veel massa ...

Alletwee een TOPfysiek hoor, petje af voor deze 2 heren:)
 
Ik had moeten winnen, maar ik was te laat!

eikels.







:P
 
ban ban ban :P j/k ;)
 
b3ta zei:
JERRY JERRY JERRY!!!!

:D vind het zeker brute foto's. Ik hoop ook dat ie wint.

Nou nee Jerry ziet er idd beter uit maar die mag niet meedoen :D

Ik kies ook voor Tito, persoonlijke smaak. Ik vind Barmans vormen niet zo aansprekend.
 
DBC01 zei:
Pardon het gaat hier niet alléén om wie de droogste is want dan ga ik de afdeling anoreciapatienten inzetten als DreamTeam!!

Tito oogt als een anorexia-patient op proteinedieet.

Bodybuilding is all about size and ripped size. Extreme laat ripped cut size zien, bij Tito mis ik álle size.

Sorry DBC01, normaal kan ik van je uitspraken genieten, maar dit vind ik van weinig respect getuigen.
 
DBC wat heb jij toch altijd tegen droge mensen? Cutler staat ook niet met z'n pens op het podium, zo ripped mogelijk daar gaat het bij hun ook om.
Voor sommigen blijft het gewoon bijna onmogelijk om echt goed ripped te worden, en als ze het proberen verliezen ze zoveel massa dat ze niet groot meer zijn.
Vaak wordt er dan zoiets als wat jij nu zegt als excuus gebruikt.

Ik ga niet oordelen aan de hand van foto's wie ik een betere fysiek vind hebben. Het is totaal niet te vergelijken.
 
Ik ben het met DBC eens, wat zijn mening over Xtreme betreft althans.

Tito ziet er ook prima uit maar Xtreme heeft toch echt mijn voorkeur. Geweldig lichaam. :thumbup:
 
Zeker een top fysiek die Extreme_BODY :bow: , daar ben ik best een beetje jalours op :), en dat hoop ik ook nog eens te bereiken. :D

Ik vind Tito er ook goed uitzien trouwens hoor, maar vind Extreme_BODY net wat meer brute massa hebben:D :bow:

Extreme_BODY hoe lang train je al bro:D:D (is er nog hoop voor mij lol)
 
Hebbie goed doan Henk :thumbs:
 
Back
Naar boven