XXL Nutrition

Potverdoemme kijk toch eens deze foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heheh dbc ineens nummer 1 barman fan :P:D
 
Leviathan zei:
Volgend jr doen we de Fat **** Of The Year contest, dan doe ik ook mee.... :D

Kijk dit bedoel ik, haalt even de wind uit m'n zeilen en scooooort hier met een goeie opmerking. Jammer dat ik teveel karma heb gegeven de laatste 24 uur!

:thumbs:
 
Een contest moet gebonden zijn aan meer regels, nu waren de onderlinge verhoudingen gewoon veel te groot. Deze contest ging maar om twee mensen als we kijken naar de kwaliteit van de foto's en de "zichtbare" massa en defenitie. Kijk ik heb voor de fun mee gedaan, maar met een betere foto ('s) (ik weet het DBC ;) ) had ik ook hoger gekomen. Nu kreeg ik 3en en 4en, zelfs 1en omdat m'n benen er niet opstaan (blijft een discussiepunt blijkbaar). Meer dan de helft showt geen benen (en ik weet wel zeker, omdat ze bij lange na niet de kwaliteit hebben als het bovenlijf!!!)....
Ik ben voor een gedeelde 1e plaats, alleen al omdat er nu gejureerd wordt uit oogpunt van "smaak". De een houd van massa, de ander van droogte. Op een bb-wedstrijd wint Tito gewoon, dat is meer dan duidelijk en ik denk toch makkelijk te begrijpen nietwaar (voor de echte kenners dan)?! Mijn voorkeur gaat uit naar de nodige massa, dus kies ik in deze contest voor X-treme. Kortom overduidelijk 2 winnaars.
 
Ik post niet zo vaak en zag dat de contest nu afgelopen is. Wel leuk om toch zo hoog te eindigen.
Bedankt allemaal en ook DBC voor de complimenten (tenm. ik beschouw die reactie dat ik een anorexiapatient ben maar als een compliment hehe).
Voor de massa zit ik mss wel op m'n top nu, omdat ik wss door mijn lichaamsbouw erg moeilijk kan gainen idd. hier is terecht Xtreme de winnaar.
Heb me er daarom voorgenomen om mijn "kwaliteiten" te laten zien door een paar weekjes wat te cutten en droger te worden.
Tja,voor de gene die mij beschouwde als gebruiker, kan ik je alvast zeggen dat ik echt niks heb gebruikt om tot dit fysiek te komen. Zou wss dan wel een kilo of 10 meer hebben gewogen als vorig jaar.

Nou, t enigste wat ik nog wil zeggen is dat de gene met het beste, meest complete fysiek heeft moge winnen.
 
DBC01 zei:
Hehe, hier zat ik op te wachten :D

Kale laat zich niet van de wijs brengen door mijn gemauw! :bow: :cool:

Beide winnaar? Een goeie oplossing. Hoezo? IMHO moet Tito ongeveer 20 keer harder werken voor massa dan vrind Extreme. Extreme heeft m'n voorkeur maar beiden zijn een voorbeeld voor iedereen. Tito voor de wat meer ecto-aangelegde mensen en Xtreme voor een bredere groep.

Ik had gehoopt dat er wat onderbouwends los kwam maar het bleef helaas bij 'oh wat een gemene opmerking!". Wat ik miste was een beetje discussie over onze eigen toppers dus bij deze.

Ik wil geen uitspraken doen over Tito omdat ik Tito niet ken..
Anders zou ik zeggen dat Xtreme moet winnen omdat hij wedstrijden wil draaien en dus de juiste instelling heeft! en gewoon een topsporter is!

En trouwens Xtreme heeft ook gewonnen want toen de wedstrijd gesloten was stond hij boven aan.. die dag erna was het ineens a Tie
 
He..Extreme.. ik HAAT je..heb je dat goed begrepen? echte HAAT voel ik als ik naar jouw fotos kijk.... begrijp je wat HAAT inhoud? dan weet je wat ik voel als ik naar jouw HATELIJKE lichaam kijk....

















maarehhhhh.... DAMN..wat ben jij vooruit gegaan gozer... top man... ga lekker zo door.... je gaat met reuze stappen vooruit.

keep on pumpin!!!!!!!
 
Aangaande de ratings die gezien zijn na het sluiten van de contest, er wordt door de crew ook nog gechecked op vage ratings. Het is een illusie dat je alle ruis er uit filtert, maar we proberen wel ratings er tussen uit te halen die overduidelijk zijn bedoeld als troll-rating. Dat kan dus afwijkingen geven in sommige gevallen.
 
tito raymond zei:
Bedankt allemaal en ook DBC voor de complimenten (tenm. ik beschouw die reactie dat ik een anorexiapatient ben maar als een compliment hehe).hier is terecht Xtreme de winnaar.

Nou, t enigste wat ik nog wil zeggen is dat de gene met het beste, meest complete fysiek heeft moge winnen.

Nette reactie kerel! RESPECT!!

maar laat ik alvast verklappen dat volgend jaar ik van de partij ben! en tja... 100kg of 115kg met 4% scheelt best wel hoor ;)
MOTIVATIE MOTIVATIE
 
tito heeft in mijn ogen gewonnen, hij heeft fullbody-pics laten zien, je kon dus zijn goede en slechte punten zien en dus niet alleen foto's van je borst en armen die extremebody gepost heeft, wat zelfs ook nog je beste punten zijn. Geldt trouwens voor de rest van de deelnemers ook... Volgend jaar ben ik van plan zelf mee te doen, dan is het jullie beurt om mij af te zeiken.

Misschien een idee om volgend keer gewoon verplicht fullbody-pics in te sturen kan je beter beoordelen.
 
Vman zei:
tito heeft in mijn ogen gewonnen, hij heeft fullbody-pics laten zien, je kon dus zijn goede en slechte punten zien en dus niet alleen foto's van je borst en armen die extremebody gepost heeft, wat zelfs ook nog je beste punten zijn. Geldt trouwens voor de rest van de deelnemers ook... Volgend jaar ben ik van plan zelf mee te doen, dan is het jullie beurt om mij af te zeiken.

Misschien een idee om volgend keer gewoon verplicht fullbody-pics in te sturen kan je beter beoordelen.

Word!
 
DBC01 zei:
Pardon het gaat hier niet alléén om wie de droogste is want dan ga ik de afdeling anoreciapatienten inzetten als DreamTeam!!

Tito oogt als een anorexia-patient op proteinedieet.

Bodybuilding is all about size and ripped size. Extreme laat ripped cut size zien, bij Tito mis ik álle size.

:rolleyes:
 
Leviathan zei:
Volgend jr doen we de Fat **** Of The Year contest, dan doe ik ook mee.... :D

DBC01 zei:
Kijk dit bedoel ik, haalt even de wind uit m'n zeilen en scooooort hier met een goeie opmerking. Jammer dat ik teveel karma heb gegeven de laatste 24 uur!

:thumbs:

Tja....wat kan ik zeggen. Ik ben zo droog als een pak frituurvet, maar een superdroge fysiek neerzetten is mn doel ook niet.

Ik zou graag eens meedoen aan de contest omdat ik zeker wel genoeg massa heb, ik zal me dan ook eens deftig voornemen om tot eind 2006 richting de 10% BF te werken, das voor mij droog genoeg.

Of in elk geval een goeie 5kg vet eraf en 5kg muscles erbij.
 
Ryu zei:
midlife crisis die dbc, vandaar dat ie nog op de jonkies tekeer gaat :D
hebben ze al internet via glasvezel in vathorst
 
Snaper zei:
hebben ze al internet via glasvezel in vathorst


Ik woon zelf niet in amersfoort :D
 
Back
Naar boven