XXL Nutrition

potverdomme k*t kuit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flexx123

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
18.592
Waardering
5.172
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
godverdomme kut kuit

nou ik was gister weze traine niks aan de hand zou je zeggen dus ik was klaar, en loop naar mn auto,doe de deur open stap in en krijg toch kramp in mn rechter kuit, dus ik sprong de auto uit om mn been te strekken, en ik heb er nu potverdomme nog steeds last van. en mn benen zijn vandaag eigenlijk aan de beurt bij de training maar dat kan waarschijnlijk niet doorgaan.baal ik echt van.

Zo dit moest ik effe kwijt, karma? :P:P
 
thnx for the info.
 
heb ik ook welleens, kun je gewoon mee trainen hoor, voelt een beetje aan als spierpijn, of niet?
 
mja beetje wel,het doet vooral pijn bij traplopen en bukken, mja ga gewoon probere te squaten,als het niet gaat dan nie he,heb ik het tenminste geprobeerd :D
 
zweepslagje ?
 
denk het :P
 
Ik denk dat je kuitspier gescheurd is. Ik zou minimaal 4 weken rust nemen :rolleyes:
 
haha denk dat ik dan wel meer pijn heb als dat is.
 
nou ik was gister weze traine niks aan de hand zou je zeggen dus ik was klaar, en loop naar mn auto,doe de deur open stap in en krijg toch kramp in mn rechter kuit, dus ik sprong de auto uit om mn been te strekken, en ik heb er nu potverdomme nog steeds last van. en mn benen zijn vandaag eigenlijk aan de beurt bij de training maar dat kan waarschijnlijk niet doorgaan.baal ik echt van.

Zo dit moest ik effe kwijt, karma? :P:P


Denk dat je wel kunt stoppen met BB.

Trouwens erg slecht karmaschooitopic, er zijn betere manieren :)
 
Na een hele zware benen-trainingsdag kan ik niet eens lopen!
 
Gewoon trainen vanavond .... als je stekende pijn in je kuit krijgt. . kappen
 
ja ik ga het ook gewoon proberen over 3uurtjes is het zover,ben benieuwd.
 
Hier al karma voor komen bedelen, tssss... Heel subtiel :D
 
zo ik ga nu sporte,laat straks wel weten hoe het ging.
 
als je straks niet meer kunt lopen weet je dat je een goede training gehad hebt.
 
Back
Naar boven