AndroidHealthClinic

pouwerpaxck's 2014

Bezoekers in dit topic

deadlift RAW
5x200
3x220
2x260 auw

comment; pijnscheut boven linker bil.... kap er voor vandaag (gisteren) maar mee..... Nu, de laatste 2 weken voor de aankomende bouwvak, heb ik het ontzettend druk. Deze blessures wil ik eigenlijk vermijden, het gaat net goed. Stop nu effe met loggen totdat het weer loont!!!!

greets en prettige vakantie allemaal.....
 
ga je bench filmpjes missen man!
 
Tot snel weer Frans! ;)
:lifter:
 
.
 
Hey power lovers,

Het is weer een hele tijd geleden. Denk dat de meeste gebruikers mij niet eens meer kennen. Moeilijke tijden achter de rug. Letterlijk! Veel rug problemen en problemen met mijn bekken (slijmbeursont)gooien behoorlijk roet in mijn trainingen. Gewichten die 2 jaar geleden easy waren heb ik nu moeite mee, wat moeite, krijg er geen beweging meer in.
Het enigste wat nog enigzinds goed gaat is het benchen. 190paused zit er nog altijd wel in. Voor een jongen van 50 is dat nog altijd wel bijz. Zal weer eens wat filmen en hier droppen. Misschien dat het bijhouden van mijn oude log weer motiverend werkt.

Gr
 
ALs je nog 190 gepauzeerd doe, beleef ik moeilijkere tijden dan jij Frans!!!! ;)
 
mmmmwwwhha dat is ook het enigste wat nog een beetje lukt John... DL en SQ is bagger!
 
Succes man!
al een goede foam roller gekocht?
 
chiropractor!
 
Back
Naar boven