MuscleMeat

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de hulp en de mentale ondersteuning Frans ;)
 
maandag
bankdrukken
12x40
12x60
8x100
3x120
5x3x150:D

flys
12x18
12x22
12x24
12x30
10x34
10x38

tricep extention push down
12x50
12x100
12x110
12x120
12x125 pfffffffff bbbbrrrrrrr aaaarrrrgghhhhhh mmmmmmm

gr

tijd training 1 uur 30 min;)

p.s. de wedstrijd van gisteren geeft me een enorme inspiratie/motivatie om nog harder te trainen:p
 
Laatst bewerkt:
Damn Frans... :bow:

I'm jealous... :o

Goed bezig moatje! :thumb:
 
Heel indrukwekkend Frans! :thumbs:
Ik voel je hete adem al in mijn nek (niet letterlijk hé, tis maar een gezegde) ;)

ik hoop geen slechte adem:jk: Ja René het ging goed vandaag dus volgende week probeer ik ofwel de 152.5 of de 155 5x3 ik ben nog effe aan het twijfelen wat zou jij doen?.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Damn Frans... :bow:

I'm jealous... :o

Goed bezig moatje! :thumb:

Ja thanks hummer, zoals ik al vermelde de wedstrijd van gisteren heeft mij geïnspireerd (tjonge tjonge wat ben ik toch een gekke ouwe bok)en ik wil perse vooruit gaan zolang als ik heel blijf. Dus 3 weken met bands en dan 3 weken zonder;)
 
Je hebt groot gelijk kerel.
Je bent hartstikke fit volgens mij, dus is er niks in de weg man. :thumb:
Veel succes man, op naar de 200!
 
Je hebt groot gelijk kerel.
Je bent hartstikke fit volgens mij, dus is er niks in de weg man. :thumb:
Veel succes man, op naar de 200!

merci boekoe;)
 
Ja René het ging goed vandaag dus volgende week probeer ik ofwel de 152.5 of de 155 5x3 ik ben nog effe aan het twijfelen wat zou jij doen?.

Frans, toevallig heb ik voor jou een geweldig schema wat betreft het 5x3 gebeuren...maar paar kanttekeningen...
Je zit nu te trainen in een 90% zone, en dat vergt veel van je body!
Je zult langere pauzes moeten gaan nemen tussen de sets, want anders red je het waarschijnlijk niet...en daaraan zul jij moeten wennen, want je bent in tegenstelling tot mij, iemand die niet goed kan stil zitten ;)
Dat houdt dus in dat je minimaal 3-5 minuten rust tussen de sets moet aanhouden! Je begrijp dat ik kies voor de 5 minuten ;)

Het schema wat ik heb duurt liefst 12 weken!
Waarbij je steeds 3 weken 5x3 doet en vervolgens 1 week 3x5 (een soort deload) je werkt met gewichten tussen de 80 en 90%.
Hieronder de link.
Het is een schema van Brad Gillingham.

http://www.marylandpowerlifting.com/GillinghamBench.asp

Bij Enter 1 rep Max Bench Press for geef je je 1 RM in...ik zou daar geen 170kg ingeven, maar 175/180kg (vertrouw me maar ;)).

Bij Enter Training Program Start geef je de datum in wanneer je wilt beginnen.

Bij Select Rounding Preference maak je de keuze tussen afronden op hele kilo's / 2,5 / 5kg.

Dan krijg je vervolgens een mooi schema wat je kunt uitprinten voor de volgende 12 weken!

Vergeet niet op Submit te drukken!

Ik weet verder niet hoe makkelijk die 5x3x150 ging, als het nog goed ging doe dan 5x3x155 en als de laatste reps persbeurten waren doe dan een tussenstap 5x3x152,5...spring in week 2 of 3 in!

P.S. Brad Gillingham is van 1966, is 1.96m en weegt tussen 140-150kg...hij is diverse keren wereldkampioen bij de IPF geweest en zijn beste resultaten zijn: SQ 395 - BP 287,5 - DL 392,5 (hij liet dat kunstje zien op de Arnold Classics in 2008) zijn beste totaal was 1062,5kg...ze noemen hem dan ook Big Brad ;)

http://www.youtube.com/watch?v=nTIVP9dMQQk

Ik ben een groot fan van deze man! :)

brad.jpg


brad.jpg



http://athletebio.com/usa1966m4
 
Frans, toevallig heb ik voor jou een geweldig schema wat betreft het 5x3 gebeuren...maar paar kanttekeningen...
Je zit nu te trainen in een 90% zone, en dat vergt veel van je body!
Je zult langere pauzes moeten gaan nemen tussen de sets, want anders red je het waarschijnlijk niet...en daaraan zul jij moeten wennen, want je bent in tegenstelling tot mij, iemand die niet goed kan stil zitten ;)
Dat houdt dus in dat je minimaal 3-5 minuten rust tussen de sets moet aanhouden! Je begrijp dat ik kies voor de 5 minuten ;)

Het schema wat ik heb duurt liefst 12 weken!
Waarbij je steeds 3 weken 5x3 doet en vervolgens 1 week 3x5 (een soort deload) je werkt met gewichten tussen de 80 en 90%.
Hieronder de link.
Het is een schema van Brad Gillingham.

http://www.marylandpowerlifting.com/GillinghamBench.asp

Bij Enter 1 rep Max Bench Press for geef je je 1 RM in...ik zou daar geen 170kg ingeven, maar 175/180kg (vertrouw me maar ;)).

Bij Enter Training Program Start geef je de datum in wanneer je wilt beginnen.

Bij Select Rounding Preference maak je de keuze tussen afronden op hele kilo's / 2,5 / 5kg.

Dan krijg je vervolgens een mooi schema wat je kunt uitprinten voor de volgende 12 weken!

Vergeet niet op Submit te drukken!

Ik weet verder niet hoe makkelijk die 5x3x150 ging, als het nog goed ging doe dan 5x3x155 en als de laatste reps persbeurten waren doe dan een tussenstap 5x3x152,5...spring in week 2 of 3 in!

P.S. Brad Gillingham is van 1966, is 1.96m en weegt tussen 140-150kg...hij is diverse keren wereldkampioen bij de IPF geweest en zijn beste resultaten zijn: SQ 395 - BP 287,5 - DL 392,5 (hij liet dat kunstje zien op de Arnold Classics in 2008) zijn beste totaal was 1062,5kg...ze noemen hem dan ook Big Brad ;)

http://www.youtube.com/watch?v=nTIVP9dMQQk

Ik ben een groot fan van deze man! :)

brad.jpg


brad.jpg



http://athletebio.com/usa1966m4

thanks René, hier ga ik mee werken en idd de laatste rep waren persbeurten ook heb je gelijk over de tussen pauzes deze waren nu langer dan dat ik gewend ben. Je lijkt wel een helderziende 2-0 voor Huggy;)

p.s. straks als ik thuis kom ;)jaaaa vandaag mag ik werken:D
 
Super link Huggy! :bow:
 
Ik vind het een ook een goed schema.
En Brad staat erom bekend dat hij e.e.a. op eigen kracht doet!

Ik zelf zou er alleen niet de voorkeur aan geven om steeds die heavy single te doen, voordat de werksets eraan komen...die heavy single zou ik bewaren voor aan het einde van de cyclus.
En de light bench day vind ik minder...afwisselend 8x2/2x8, maar dat is puur persoonlijk.
De opbouw van het 5x3 gebeuren met gewichten tussen 80-90% is verder prima, en je ziet dat alle sterke bankdrukkers veel met tripple's werken richting een wedstrijd.

Hier een foto van onze wimwam met Brad, die blijkbaar ook niet vies is van een pot bier!
Let op die onderarmen en handen van Brad :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kerel heeft nogal een paar klauwen zeg!!! :eek:

Op eigen kracht éh..?
Dat spreekt ons wel aan éh, Huggy. ;)
Beest van een vent.
 
Kerel heeft nogal een paar klauwen zeg!!! :eek:

Op eigen kracht éh..?
Dat spreekt ons wel aan éh, Huggy. ;)
Beest van een vent.



Ja, hij spreekt bij mij wel tot de verbeelding :)
Brad Gillingham has been one of the top drug free powerlifters in the United States for over a decade.
http://www.jackalsgym.com/athletes.aspx

Sterke gasten die familie Gillingham! Zijn vader was ook geen onverdienstelijke krachtsporter.
Brad is van nature gewoon een grote sterke beer...daarnaast zie je dat familieleden ook beresterk zijn...dat zie je hier ook bij de gebroeders Moonen om een voorbeeld te noemen.

http://www.jackalsgym.com/athletes.aspx
 
Ja Maikel (MikeDiesel) komt ook uit zo'n gezegende familie wat kracht betreft.
En zo zijn er wel meer.
Ik ben er altijd een beetje jaloers op eigenlijk...
Ik ben natuurlijk niet zwak, maar zou het niet erg vinden om die enorme kracht van sommige van die gasten te hebben.
Als je soms Jarno zijn vader in het publiek ziet staan...
ook zo'n familie denk ik! ;)
 
Ja Maikel (MikeDiesel) komt ook uit zo'n gezegende familie wat kracht betreft.
En zo zijn er wel meer.
Ik ben er altijd een beetje jaloers op eigenlijk...
Ik ben natuurlijk niet zwak, maar zou het niet erg vinden om die enorme kracht van sommige van die gasten te hebben.
Als je soms Jarno zijn vader in het publiek ziet staan...
ook zo'n familie denk ik! ;)

Inderdaad, hij is nog groter en forser dan Jarno zelf! :eek:
Het "genenverhaal" zal zeker een rol meespelen.
 
ik heb er 180 ingegeven en er kwam dit uit:

http://www.marylandpowerlifting.com...=180&max2=&month=4&day=20&year=2010&rounder=5

Dus als ik het goed begrijp is het zowiezo 2 x per week benchen waarvan 1 heavy en 1 x light bench weight, das wel te combineren met wat anders de light versie:rolleyes:.
Effe goed op een rijtje je begint met opwarmen en dan direct naar een max rep van als ik de eerste datum pak bv = dat 160 daarna 145 3x5 ja toch.
Krijg je daar geen overload gevoel van om ineens naar de 160kg na het :eek:opwarmen:eek:

(ja en ik ben al weer op tijd thuis:()
 
Het behoord wel een serieuze opwarming te zijn éh Frans. ;)
Het ziet er me een beest van een schema uit man.
Heb je nu een max van 180? :bow:
 
Het behoord wel een serieuze opwarming te zijn éh Frans. ;)
Het ziet er me een beest van een schema uit man.
Heb je nu een max van 180? :bow:

Nee 170, echter René zei dat ik hem moest vertrouwen en een hoger gewicht in moest geven (quote Bij Enter 1 rep Max Bench Press for geef je je 1 RM in...ik zou daar geen 170kg ingeven, maar 175/180kg (vertrouw me maar ).
 
Ja, dat had ik al gelezen.
Maar als je dan die gewichten ziet, dan heb jij wel zoiets van: oh, dat gaat wel. ;)
 
Ja, dat had ik al gelezen.
Maar als je dan die gewichten ziet, dan heb jij wel zoiets van: oh, dat gaat wel. ;)

jip idd dat weet ik niet het is een heel andere manier van trainen. Ik heb nog nooit na het opwarmen direct zo'n zwaar gewicht gelift, dus ikke nie weten:rolleyes:. Ik denk ook dat ik eerder 175 zal ingeven als de 180. Hhhhmm effe wachten wat de meester ervan zal zeggen;).
 
Back
Naar boven