Fitness Seller

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Heel sterk weer, maar wel oppassen met je ellebogen natuurlijk.
Soms is het beter naar je verstand te luisteren, dan toe te geven aan je verlangens. ;)

Je weet toch Johnny, verstand komt met de jaren:hahaha:

Nee,effe alle gekheid op een stokje. Ik denk dat ik te veel aan het ijzer getrokken heb de laatsten maanden. Ik zie uit naar de aankomende bouwvak (over 2 wkn)vakantie 4 weken helemaal niets doen ook niet trainen. Ik probeer dan wel op een heel laag pitje wat oefeningetjes te doen om, als ik weer begin, de spierpijn:rolleyes: te beperken .
 
Klinkt verstandig Frans. :thumb:
 
Voor je ellebogen wat highrep pushdowns doen met heel licht gewicht. Heeft mij ook geholpen.
 
Voor je ellebogen wat highrep pushdowns doen met heel licht gewicht. Heeft mij ook geholpen.

ok, thanks chopperbob ik zal het eens proberen;)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Klinkt verstandig Frans. :thumb:

Ja ik weet ik "klinkt verstandig" maar ik ben verslaaft:o :D
 
deadlift green bands 55 kg piekspanning
12x60.................115
12x100...............................155
8x140.................................................195
5x190.............................................................245
2x220............................................................................275

lage deadlift ik sta dan zelf op een plateau de barbell komt me net boven de vreef van mijn voeten
5x60
5x100
5x140
5x190
5x220

goodmornings met de dikke stang en powershrugs als ondersteuning
 
Lekker bééézugggg!!! :thumb:
 
sterke training Frans!

de deadlifts tegen bands is erg pittig maar de 5x220 op block vind ik ook erg netjes!
 
sterke training Frans!

de deadlifts tegen bands is erg pittig maar de 5x220 op block vind ik ook erg netjes!

thanks rubben:thumbup:de bands als op block's vind ik idd erg pittig echter niet langer dan 3 wkn achterelkaar dan weer wat anders uit de trukendoos trekken;)
 
lat pull down behind the neck
12x40
12x60
12x80
10x100
8x120
3x8x100
one arm dumbbell rows p/a
8x40
8x50
8x60
8x70
hammer strength low row
12x100
8x140
2x8x180
bicep curl dumbbell reps p/a
6x18
6x22
6x26
6x32
machine arm curl
10x35
2x10x45
Standing Cable Curl
10x16
10x25
10x35
10x45
Seated One-Arm Dumbbell curl reps p/a
4x8x20
Barbell Curl
2x8x32
8x42

biceps helemaal naar de kl.te lijken wel te exploderen :zweet:
 
squat
12x70
8x120
5x160
3x200 riem
2x220 riem+kneebands pppppfffff voel me moe. heeft geen zin om de 3e rep in te zetten (watje:p)
2x8x120

Hammer Strength Leg Press
12x110
12x160
8x210
8x260
5x280
4x300

Calf raises
5x12x100

Leg Extension Machine 5 sets * 8 reps tot max gewicht machine

Leg Curl Machine 5 sets * 8 reps tot max gewicht machine

Lekker voldaan gevoel in mijn benen. Ik heb echter het gevoel dat door de aanhoudende hitte van de afgelopen tijd bij mij zijn tol eist........ Slecht eten en gewichtsverlies:o merk ik met zwaar trainen........... De energie is er gewoon niet voor 100%.............. In totaal ben ik bijna 8 kg afgevallen........... niet alleen door de warmte maar ook omdat het nu de drukste tijd van het jaar is in de bouw (bouwvak vakantie)...... Veel stress geen of weinig pauze en dat merk je natuurlijk het 's avonds bij mijn geliefde hobby............ Nog 1 weekje en dan 4 weken vreten en zuipen dan zullen de kilo's er wel weer aan vliegen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb echter het gevoel dat door de aanhoudende hitte van de afgelopen tijd bij mij zijn tol eist........ Slecht eten en gewichtsverlies:o merk ik met zwaar trainen........... De energie is er gewoon niet voor 100%.............. In totaal ben ik bijna 8 kg afgevallen........... niet alleen door de warmte maar ook omdat het nu de drukste tijd van het jaar is in de bouw (bouwvak vakantie)...... Veel stress geen of weinig pauze en dat merk je natuurlijk het 's avonds bij mijn geliefde hobby............ Nog 1 weekje en dan 4 weken vreten en zuipen dan zullen de kilo's er wel weer aan vliegen.

Ik denk dat velen last van de warmte hebben, vooral oude mensen zoals jij en ik :p ;)...ik mis dan ook de energie...afgevallen ben ik volgens mij nog niet echt...mijn weegschaal heb ik helaas gesloopt door er gewoonweg met mijn lomp gewicht op te gaan staan :o

Mocht ik je voor je vakantie niet meer zien, dan wens ik je in elk geval een welverdiende vakantie toe...geniet ervan...en vol goede voornemens en hernieuwde energie weer terug aan het ijzer! :)
 
Ik denk dat velen last van de warmte hebben, vooral oude mensen zoals jij en ik :p ;)...ik mis dan ook de energie...afgevallen ben ik volgens mij nog niet echt...mijn weegschaal heb ik helaas gesloopt door er gewoonweg met mijn lomp gewicht op te gaan staan :o

Mocht ik je voor je vakantie niet meer zien, dan wens ik je in elk geval een welverdiende vakantie toe...geniet ervan...en vol goede voornemens en hernieuwde energie weer terug aan het ijzer! :)

dank je René. En jij heb je jou vakantie al gehad of moet die nog komen?
 
dank je René. En jij heb je jou vakantie al gehad of moet die nog komen?

Die moet nog komen...over paar weken heb ik 3 weken vakantie, waarvan één week survival...zo kun je het toch stellen als je een weekje zonder internet moet uitkomen toch? ;)
Als we nu nog de datums wanneer we vertrekken en weer hopen thuis te zijn hier op internet vermelden, kan eventueel het dievengilde zijn plannen al maken, maar hier op DBB zitten beslist alleen maar eerlijke mensen :) ;)
 
Die moet nog komen...over paar weken heb ik 3 weken vakantie, waarvan één week survival...zo kun je het toch stellen als je een weekje zonder internet moet uitkomen toch? ;)
Als we nu nog de datums wanneer we vertrekken en weer hopen thuis te zijn hier op internet vermelden, kan eventueel het dievengilde zijn plannen al maken, maar hier op DBB zitten beslist alleen maar eerlijke mensen :) ;)

hahahahaha tuurlijk René. allemaal engeltjes[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toch goed bezig geweest hoor Frans.
Flinke trainingen neergezet vind ik. :bow:
Ik voorspel dat je nog sterker uit je vakantie zal komen! ;)
 
Toch goed bezig geweest hoor Frans.
Flinke trainingen neergezet vind ik. :bow:
Ik voorspel dat je nog sterker uit je vakantie zal komen! ;)

thanks Johnny. heb jij al vakantie gehad?
 
Ik werk: "week op/week af" dus heb om de week vakantie. ;)
En ben er altijd aan toe!
Zeker na een zware week hebben wij (mijn collega's en ik) soms wel een dag of 3 nodig om weer helemaal op orde te zijn. ;)
Ik moet na deze werkweek nog één week werken en dan heb ik een werkweek vrij genomen, dus ben dan 3 weken thuis.
Ik ga nog lekker 12 dagen naar Portugal, huisje met zwembad, beetje relaxen, en hopelijk wat trainen in een plaatselijke sportschool want vlak na de vakantie is die RAW wedstrijd. :p
 
Ik werk: "week op/week af" dus heb om de week vakantie. ;)
En ben er altijd aan toe!
Zeker na een zware week hebben wij (mijn collega's en ik) soms wel een dag of 3 nodig om weer helemaal op orde te zijn. ;)
Ik moet na deze werkweek nog één week werken en dan heb ik een werkweek vrij genomen, dus ben dan 3 weken thuis.
Ik ga nog lekker 12 dagen naar Portugal, huisje met zwembad, beetje relaxen, en hopelijk wat trainen in een plaatselijke sportschool want vlak na de vakantie is die RAW wedstrijd. :p

wauw, Portugal klinkt lekker John. Alleen met het zoeken naar de lokale sportschool wens ik je veel succes. Waar is die wedstrijd? en wanneer? (zal René wel boos worden dat ik dat niet weet:D)
 
wauw, Portugal klinkt lekker John. Alleen met het zoeken naar de lokale sportschool wens ik je veel succes. Waar is die wedstrijd? en wanneer? (zal René wel boos worden dat ik dat niet weet:D)

Frans nu ben ik inderdaad echt kwaad hoor! :mad: :fire: :yell: :headbang::splat:

:jk:

Je kent me nu inmiddels toch lang genoeg om te weten dat er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel moet gebeuren voordat ik boos word, en zelfs als ik boos zou worden, lukt het me niet om lang boos te blijven ;)

De wedstrijd waar Johnny het over had, betreft de RAW bankdrukwedstrijd die de NPB organiseerd op 12 september dit jaar in Geldrop (Noord Brabant).

Meer info?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/raw-bankdrukwedstrijd-12-september-247313/index6.html
 
Back
Naar boven