Fitness Seller

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Frans nu ben ik inderdaad echt kwaad hoor! :mad: :fire: :yell: :headbang::splat:

:jk:

Je kent me nu inmiddels toch lang genoeg om te weten dat er heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel moet gebeuren voordat ik boos word, en zelfs als ik boos zou worden, lukt het me niet om lang boos te blijven ;)

De wedstrijd waar Johnny het over had, betreft de RAW bankdrukwedstrijd die de NPB organiseerd op 12 september dit jaar in Geldrop (Noord Brabant).

Meer info?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/raw-bankdrukwedstrijd-12-september-247313/index6.html

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ik zal hem meteen in mijn agenda schijven[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
IFSA Log de laatste keer dat ik deze lievelings oefening van me heb gedaan was op d.d. 21-05 j.l. dus het werd weer eens tijd.

5x80
3x100
1x125
1x132.5 hhhmmm easy
0x140 FAIl net niet aaaargggghhhhh :rolleyes:
1x140 BOEM BOEM:cheer::cheer: PR wauw, wat heb ik hier lang naar uitgekeken [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was maar een korte training van een uurtje maar na deze mijlpaal wilde ik niets anders meer doen als genieten van dit moment, iets waar ik zolang naar heb uitgekeken.
 
IFSA Log de laatste keer dat ik deze lievelings oefening van me heb gedaan was op d.d. 21-05 j.l. dus het werd weer eens tijd.

5x80
3x100
1x125
1x132.5 hhhmmm easy
0x140 FAIl net niet aaaargggghhhhh :rolleyes:
1x140 BOEM BOEM:cheer::cheer: PR wauw, wat heb ik hier lang naar uitgekeken http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/grsmile.gif http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/dance2.gifhttp://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/dance.gif

Het was maar een korte training van een uurtje maar na deze mijlpaal wilde ik niets anders meer doen als genieten van dit moment, iets waar ik zolang naar heb uitgekeken.

Frans volgens mij vergis je je...waren het niet 140 lbs?
:jk:
Jongens, ik stond achter Frans toen het gebeurde...een overtuigende beurt met 140kg...héél sterk voor zo'n "oudje" :thumbs: :clap: :bow: en hij laat daarmee menig jongere krachtsportatleet een poepie ruiken!
Het toond tevens karakter dat je dat gewicht de 2e keer wel pakte!

Om effies een vergelijking te maken...tijdens de finale van de Sterkste Man van NL waren er deelnemers die niet verder kwamen dan 120kg!
 
Laatst bewerkt:
Frans, ik hoorde het al van René ! wat een prestatie ! super ;)
 
:bow:
Frans begint een idool van me te worden. )
 
Ubernice log man!!!
 
Frans volgens mij vergis je je...waren het niet 140 lbs?
:jk:
Jongens, ik stond achter Frans toen het gebeurde...een overtuigende beurt met 140kg...héél sterk voor zo'n "oudje" :thumbs: :clap: :bow: en hij laat daarmee menig jongere krachtsportatleet een poepie ruiken!
Het toond tevens karakter dat je dat gewicht de 2e keer wel pakte!

Om effies een vergelijking te maken...tijdens de finale van de Sterkste Man van NL waren er deelnemers die niet verder kwamen dan 120kg!

merci beaucoup René "means a lot to me"

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

:bow:
Frans begint een idool van me te worden. )

Thanks John.
 
En net zo makkelijk in het Frans(?!!!) als in het Engels éh..?! :D
 
Sh_t! ik vermoedde 'parate kennis' :D
 
---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

[/COLOR]
Frans, ik hoorde het al van René ! wat een prestatie ! super ;)

dank je MAX:)

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Ubernice log man!!!

thanks:eek:
 
Laatst bewerkt:
Sh_t! ik vermoedde 'parate kennis' :D

ok, Nee geen parate kennis John. Ik ben blij zoals ik je al eens vertelde dat ik de lagere school heb afgemaakt.;) Ondanks dat ik dyslexie heb kan ik me tegenwoordig goed behelpen met Google en Wikipedia:D:D:D:D.
 
flat dumbbell press, Flys, Hammer Strength Incline Press
machine Flys, tricep push down en small bench press

Alles met lichte gewichten uitgevoerd. Ik heb de afgelopen vrijdag toch een beetje mijn rechter ellenboog vern..kt:o bij de Loglift. Dus deze week de press upper-body oefeningen op een laag pitje uitvoeren om zo een lekkere doorbloeding in mijn armen en schouders te krijgen.:D
 
goodmornings uit het powerrack iedere rep diep uittillen * stift leg deadlift * powershrugs * barbell shrug * dumbbell shrug * Dumbbell Swing for abs exercise holding only one dumbbell to one side * abdominal exercises

Alle oefeningen op ca 40% van mijn max uitgevoerd;)
 
goodmornings uit het powerrack iedere rep diep uittillen * stift leg deadlift * powershrugs * barbell shrug * dumbbell shrug * Dumbbell Swing for abs exercise holding only one dumbbell to one side * abdominal exercises

Alle oefeningen op ca 40% van mijn max uitgevoerd;)

Een lekker deloadweekje? :)
 
Een lekker deloadweekje? :)

ja, ik probeer het althans;)

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Lat pulldown behind neck and the frond * one arm dumbbell rows * Hammer Strength Isolateral Low Row * bicep curl machine * pose curl * one arm dumbbell curl

alles weer op 40%:)
 
Laatst bewerkt:
ja, ik probeer het altans;)

Zo'n deloadweek is absoluut niets mis mee...en kan absoluut geen kwaad...bij veel schema's van bekende krachtsporters zie je zo'n deloadweek regelmatig terugkomen meestal na een week of 3-4 van intensief trainen. Ik wil het nu ook regelmatiger gaan doen...je lichaam hersteld dan goed en meestal kun je daarna zelfs meer aan dan voorheen! :)
 
Zo'n deloadweek is absoluut niets mis mee...en kan absoluut geen kwaad...bij veel schema's van bekende krachtsporters zie je zo'n deloadweek regelmatig terugkomen meestal na een week of 3-4 van intensief trainen. Ik wil het nu ook regelmatiger gaan doen...je lichaam hersteld dan goed en meestal kun je daarna zelfs meer aan dan voorheen! :)

laten we het hopen René. het voelt goed in ieder geval. Het is de bedoeling dat ik deze week deload en de volgende 4 wkn op een heel laag pitje probeer te trainen. De blessures zullen dan wel ver over zijn hoop ik. Voor mij is dit "End of Season" na de vakantie kan ik dan weer knallen.
 
Back
Naar boven