XXL Nutrition

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

squat RAW
8x40
8x70
8x120
5x150
3x180
3x210 volgens de lokale arbiter niet diep genoeg dus FAIL
0x240 dit was niks. bandages om en
1x240 Hmmm lekker. volgende keer andere opbouw meteen naar werk-set en niet liggen k*tten.
Hammer strenght leg press schuin
8x200
8x250
8x300
hammer strenght leg press iets andere positie Jules heeft 2 van deze apparaten naast elkaar staan echter zijn ze duidelijk iets anders in uitvoering.
8x100
8x150
8x200
Calf raises
4x8x100
4x8 abdominal workout with 10kg plate en 4x8 seated knee AbSlide Rollouts

lekker getraind,

Zo nu een halve kilo speklappen, 5 gr creatine:D, 5 maatjes en een lekker stuk old amsterdam

later;)
 
Laatst bewerkt:
Zo nu een halve kilo speklappen, 5 gr creatine:D, 5 maatjes en een lekker stuk old amsterdam

later;)
"Slank met Dr. Frank"..? Frans..? :D

Sterke Squats man! :bow:
 
"Slank met Dr. Frank"..? Frans..? :D

Sterke Squats man! :bow:

lekkerste vind ik de haring John. Jij hebt me gisteren lekker gemaakt ;). Ik ben een grote fan van haring-maatje min 12 per week. Goede maatjes vinden hier in het Zuiden is niet zo gemakkelijk de meeste zijn van die half schoongemaakte goudvissen brrrr rotzooi. Echter een fatsoenlijke vishandel hier in de buurt heeft heerlijke visjes, schoongemaakt waar je bij staat zo uit het tonnetje. Het is alleen een dure hobby hiero € 1,85 p/st en als ik ga dan neem ik meestal ook een groot stuk gebakken kabeljauw erbij. LIVE IS GOOD:)
 
Nou, bij ons kosten ze ook wel minimaal 1,75 hoor.
4 voor 6,- ofzo, dus voor 18,- heb je ze iedere week. ;)

Nee, ik zag geen koolhydraatjes, maar alleen eiwit.
I like! :D
 
squat RAW
8x40
8x70
8x120
5x150
3x180
3x210 volgens de lokale arbiter niet diep genoeg dus FAIL
0x240 dit was niks. bandages om en
1x240 Hmmm lekker. volgende keer andere opbouw meteen naar werk-set en niet liggen k*tten.
Hammer strenght leg press schuin
8x200
8x250
8x300
hammer strenght leg press iets andere positie Jules heeft 2 van deze apparaten naast elkaar staan echter zijn ze duidelijk iets anders in uitvoering.
8x100
8x150
8x200
Calf raises
4x8x100
4x8 abdominal workout with 10kg plate en 4x8 seated knee AbSlide Rollouts

lekker getraind,

Zo nu een halve kilo speklappen, 5 gr creatine:D, 5 maatjes en een lekker stuk old amsterdam

later;)

Sterke been training Frans, ik stond erbij en keer erna ;)
Alhoewel ik heb ook één setje Legpress met je meegedaan naar ik meen met 200kg een stuk of 10 reps...nu heb ik voor de rest van het jaar genoeg mijn benen getraind ;) Ik heb daar jammer genoeg echt geen zin in, buiten bankdrukken zijn er weinig dingen waar ik echt zin in heb, ik heb het hier overigens over krachtsport, hé ;)
 
Sterke been training Frans, ik stond erbij en keer erna ;)
Alhoewel ik heb ook één setje Legpress met je meegedaan naar ik meen met 200kg een stuk of 10 reps...nu heb ik voor de rest van het jaar genoeg mijn benen getraind ;) Ik heb daar jammer genoeg echt geen zin in, buiten bankdrukken zijn er weinig dingen waar ik echt zin in heb, ik heb het hier overigens over krachtsport, hé ;)

Ik zie je niet vaak in die positie;) ik vond het je best staan René. Jij en de machine waren één. Dus van een optische oogpunt................;);)
 
Ik zie je niet vaak in die positie;) ik vond het je best staan René. Jij en de machine waren één. Dus van een optische oogpunt................;);)

Ik vrees dat je me ook niet meer al te vaak zult zien in die positie, dat is een van de zeldzame momenten dat ik last had van een spontane ingeving ;)
Alleen al dat gesjouw met al die gewichten, pff...daar wordt je echt moe van ;)
 
Ik vrees dat je me ook niet meer al te vaak zult zien in die positie, dat is een van de zeldzame momenten dat ik last had van een spontane ingeving ;)
Alleen al dat gesjouw met al die gewichten, pff...daar wordt je echt moe van ;)

aaaaha, daarvoor duwde je me aan de kant de gewichten lagen er al op;)
 
Sterk Frans! En huggy die een set legpress heeft gedaan. Verdorie dat kan bijna in de krant man!
 
Een estetisch verantwoorde versmelting van mens en machine.
René in/op de leg-press! :thumb:
 
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is de boomstang zwaarder als normaal. Maar goed ik ga ervan uit dat deze 20kg is alles wat meer is is meegenomen;).
overhead press met BOOMSTANG
8x40
8x60
5x80
2x100
0x110
5x80
3x8x60
shoulder dumbbell press
8x22
8x28
8x30
boomstang shrugs
8x40
8x60
8x80
8x100
dumbbell shrugs
3x8x40
standing one arm Dumbbell Side Lateral Raises
3x8x16
standing one arm Dumbbell front Lateral Raises
3x8x18


ok lekkere training. Boomstang overhead press vind ik altijd veel zwaarder als de gewone barbbell overhead press. Het zal erwel aan liggen dat je de halter veel verder van je borst hebt en je ellebogen meer naar elkaar toe hebt als normaal. Maar goed ik vind dit een lekkere oefening zeker een goede oefening voor de LOG. We zullen zien.:D

prettig weekeinde.

JABEDABEDOE;)
 
Weer ouderwets sterk Frans. :bow:
 
Hé Frans,

Zit je in de winteslaap? ;)
Je logt niet meer?
We missen je :D
 
Niks gedaan wat de moeite van het vermelden waardwas frans..? :dunno:
 
Volgens mij niet door de haak, maar wel flink sterk natuurlijk! :bow:
 
Back
Naar boven