Fitness Seller

pouwerpaxck's log

Bezoekers in dit topic

Ik geloof je Frans, echt waar! :laugh::hahaha:

Ach, we hebben al zo vaak discussies over dit thema op DBB gehad...wat dat betreft voel ik me soms net Don Quichotte ;). Wat anderen doen en laten boeit me verder ook allemaal niet meer zo veel.
Ik focus me op mijn eigen, en trek mijn eigen plan en probeer binnen de regels van de bond waarvoor ik druk, progressie te boeken, als ik daarin slaag ben ik tevreden! :)


En een tevreden mens telt voor ....
 
En een tevreden mens telt voor ....

Zo is het maar net Frans! :)
Maar het zou wellicht ook voor anderen niet verkeerd zijn als ze zich meer met zichzelf en minder met anderen zouden bezig houden.
Een realistische doelstelling voor ogen houden en daarvoor gaan, ongeacht het doen en laten van anderen :cool:.
 
Zo is het maar net Frans! :)
Maar het zou wellicht ook voor anderen niet verkeerd zijn als ze zich meer met zichzelf en minder met anderen zouden bezig houden.
Een realistische doelstelling voor ogen houden en daarvoor gaan, ongeacht het doen en laten van anderen :cool:.


Right On!
 
Ineens herkende ik hem.
Is een armwrestler en volgens mij zo ongeveer hoe de Neanderthalers er uit moeten hebben gezien...
Beeste. ;)


Misschien een beetje te veel groei hormonen of pindakaas.
 
good morning
3x8x60 - 3x8x80 - 3x8x100 - 5x120
stift leg deadlift RAW overhand grip
5x100 - 5x140 - 2x180 oeps verlies grip bij de derde rep, straps om en 3x180 - 5x200. Nog wat "grip and hold on" oefeningen gedaan met 180 en 200 (gewoon nothing fancy optillen uit het powerrack zonder straps and hold on) 180 ongeveer 10 sec en 200..... 5. By the way mijn PR op de overhandse deadlift raw (zonder straps) is 215 but who cares .
Barbell/dumbbell shrugs en abs met 25 kg plate. and side swings met 40 kg dumbbell als assist.

comments;

nadda, nothing, noppes, zero. Lekker getraint

gr
 
Laatst bewerkt:
good morning
3x8x60 - 3x8x80 - 3x8x100 - 5x120
stift leg deadlift RAW overhand grip
5x100 - 5x140 - 2x180 oeps verlies grip bij de derde rep, straps om en 3x180 - 5x200. Nog wat "grip and hold on" oefeningen gedaan met 180 en 200 (gewoon nothing fancy optillen uit het powerrack zonder straps and hold on) 180 ongeveer 10 sec en 200..... 5. By the way mijn PR op de overhandse deadlift raw (zonder straps) is 215 but who cares .
Barbell/dumbbell shrugs en abs met 25 kg plate. and side swings met 40 kg dumbbell als assist.

comments;

nadda, nothing, noppes, zero. Lekker getraint

gr

Sterk man.
Maar hoe kan je stiff legged 5 x 200 pakken en dan n 1RM deadlift van 215? Of komt dat alleen door overhands grip failure dat je niet zwaarder pakt? Deadlift je met mixed grip toch wel veel zwaarder dan?
 
*Tanks Tymboo

*mijn 1RM RAW met straps is 280. MIxed grip, gaat door een schouder blessure niet meer bij mij. idd 215 overhands zonder straps is ook 1RM.
 
nieuwe shake gemaakt een echte aanrader,


Blender;
5 eieren RAW
1 banaan
3 eetlepels brinta
2 eetlepels nesquik
half glas halfvolle koude melk
1 schepje weight gainer

lekkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeer
 
nieuwe shake gemaakt een echte aanrader,


Blender;
5 eieren RAW
1 banaan
3 eetlepels brinta
2 eetlepels nesquik
half glas halfvolle koude melk
1 schepje weight gainer

lekkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeer

Ik vrees dat ik als ik zulke shakes zou gaan drinken met o.a. weight gainer dat ik dan eerder een BDW van 200kg dan 200kg raw met bankdrukken zou bereiken ;)
 
Sterke shit Frans.
Maar is die shake niet belachelijk dik..?
 
Sterke shit Frans.
Maar is die shake niet belachelijk dik..?


*Thanks alweer John,
*Nee, die shake moet je meteen opdrinken niet wachten, dan wordt ie dik
*Deze week staat de poundstone schake op het programma ben benieuwd

Ik hou jullie wel op de hoogte;)
 
ik heb deze shake al langer willen proberen enwel de "Poundstone shake"

1 pond gekookte kipfilet (daarna laten afkoelen)
1 glas water

hup in blender en op "high" de machine, afslikken de smurrie. Tjongejonge das effe doorzetten. Probeer hem maar.

trouwens, light training vandaag. Lat pull down-front and behind the neck, t-bar,low row,biceps and that's it voor vandaag

gr.
 
Sjezus, doe normaal man:p
Dat kan je toch niet zuipen joh
Wat is nou t nut van zo'n shake dan?
 
Sjezus, doe normaal man:p
Dat kan je toch niet zuipen joh
Wat is nou t nut van zo'n shake dan?

Nut, geen mens weet het, ze zeggen dat er veel kip in zit en das goe voor uw;)
 
Blamage, ultra light squat day
squat;
3x8x100 sporttas gepakt en naar huis.

comment;

Tjonge, wat ben ik moe. Na een harde werkdag met alleen maar trap op en trap af de hele dag, krijg ik geen kg meer gesquat. Hetgene dat er voorgisteren alweer een brief van een of ander advocaten kantoor op de keukentafel lag met de mededeling dat het faillissement was uitgesproken van alweer (4e binnen 2 jaar)een hele goede klant van mij, komt mijn concentratie en motivatie ook niet ten goede. K.t 5 maanden salaris naar de klote. Waar moet dat toch heen. Dan zeggen ze tegen mij Frans wat ben jij toch negatief ingesteld, godver.... vinden ze het gek. Goed slapen gaat natuurlijk nu ook effe niet....... Het wordt tijd voor een rollator vrees ik.

gr
 
Een mens zou wel voor minder depressief worden...
When it rains, it pours Frans. ;)
Maar "de tijd" is nog nooit slecht gebleven, dus eens wordt het weer beter, en verdien je weer geld als water! ;)
Of je gaat "gewoon" voor een baas werken (net als mij...) dan slaap je wel weer beter in ieder geval. :D
Het beste er mee man.
 
Een mens zou wel voor minder depressief worden...
When it rains, it pours Frans. ;)
Maar "de tijd" is nog nooit slecht gebleven, dus eens wordt het weer beter, en verdien je weer geld als water! ;)
Of je gaat "gewoon" voor een baas werken (net als mij...) dan slaap je wel weer beter in ieder geval. :D
Het beste er mee man.

Door de recessie is in Limburg de burgerlijke en utiliteitsbouw het hardst getroffen van Nederland. Dat is bij mij erg goed te merken John ik werk ongeveer voor 50-60 opdrachtgevers. Van de normale aannemers tot woningstichtingen en bij niemand is meer een goede euro te verdienen. Ja, nu toevalligerwijs komt het werk bij elkaar op een hoopje en ik heb het gek genoeg uitzonderlijk druk.

Bij de baas werken tja, dat zou moeilijk gaan na 15 jaar zelfstandig te zijn geweest. Ik denk dat ik paaldanser wordt in een homobar. Slingeren met de slang, nja,njaja dat lijkt me wel wat.
 
Dat paaldansen heb ik ook een tijdje gedaan.
Dat viel me nog flink tegen man...
Met een erectie doe je jezelf steeds pijn.
En mijn slappe pieletje was zo klein door die begerige blikken van het publiek dat ie soms nauwelijks te zien was tussen onder mijn buik...
Ik heb in jullie regionen ook eens een optreden gedaan trouwens.
Nooit gelezen dat "Big Bad Monster Belly Billy Braveheart" zou optreden..? ;)
Dawasikdus.... :o
 
Dat paaldansen heb ik ook een tijdje gedaan.
Dat viel me nog flink tegen man...
Met een erectie doe je jezelf steeds pijn.
En mijn slappe pieletje was zo klein door die begerige blikken van het publiek dat ie soms nauwelijks te zien was tussen onder mijn buik...
Ik heb in jullie regionen ook eens een optreden gedaan trouwens.
Nooit gelezen dat "Big Bad Monster Belly Billy Braveheart" zou optreden..? ;)
Dawasikdus.... :o


Die kwam toch altijd in het café "De Bruine ster"
 
Back
Naar boven