MuscleMeat

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yo Frans, ik heb op't werk nu ook 2 dagen achtereen de hele dag trappen moeten maken op't werk, 3 verdiepingen, hoog een 50-tal trappen (altijd met iets in de handen), nu heb ik eens zoveel respect voor je zondagse tripjes naar snowworld, ik ben spontaan zelfs 4a5kg afgevallen terwijl ik zelfs mn voeding verhoogd had :eek:
 
Yo Frans, ik heb op't werk nu ook 2 dagen achtereen de hele dag trappen moeten maken op't werk, 3 verdiepingen, hoog een 50-tal trappen (altijd met iets in de handen), nu heb ik eens zoveel respect voor je zondagse tripjes naar snowworld, ik ben spontaan zelfs 4a5kg afgevallen terwijl ik zelfs mn voeding verhoogd had :eek:

ik weet 't is n "Bitch" trappen lopen
 
Zaterdag 18.00 uur traplopen bij "snowworld":

Geweldig weer is het, gewoon heerlijk in een woord.
Ik heb altijd op de heen en terugweg diepe gesprekken met Maurice Hellebrand over alles en nog wat,deze keer het meeste over de wedstrijd van afgelopen zondag....een en al lof op een paar kleine dingetjes na. Tja dat zul je toch altijd hebben dat sommige dingen gewoon gebeuren tijdens wedstrijden............................................

Toen we begonnen aan de stairs had Maurice binnen 5 min al gelijk een flinke voorsprong, ik kan dat jong niet bijhouden:rolleyes: Naaja, ik helemaal in trance met muziek blazend in mijn oren erachteraan, vergelijkbaar met een locomotief die niet te stoppen valt(om de ca 5 trapdelen uitblazen dus:( (1 trapdeel zal ca 20 a 25 treden zijn schat ik). We hebben in totaal 4x de stairs bedwongen, waarvan ik 1x om de trede naar boven en 1x samen met Maurice een medley gedaan, ik bij hem op de rug en dan 1 trapdeel en dan hij bij mij op de rug en ik 1 trapdeel en zo helemaal naar boven. Mijn bovenbenen en kuiten helemaal naar de kl.te ik ben nog nooit zo diep gegaan en ik heb je al wat gesquat en gedeadlift de afgelopen jaren echter niets kan hiermee vergeleken worden. Nu zondagochtend heb ik nog de pomp in mijn fu.kin. benen van gisteren. PPPPPFFFFFFFF wat een training.

Ik daag ook iedere krachtsporter uit om dit eens te proberen en ik weet zeker dat je deze vorm van krachtsport nog niet beoefend hebt, kom nu niet met de smoes ja maar het is een duurtraining ik pak dit later in het seizoen weer op (komt er toch nooit van:rolleyes:)want dat is het niet, niet op de afwisselende manier hoe wij dit doen.

Definitie van duurtraining voor dat de discussies weer losbarsten:
Tijdens duurlooptrainingen loopt je in een zelfde tempo, dus zonder onderbrekingen en tempowisselingen.

gr frans ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het altijd heel beestachtig wat jij/jullie daar doen.
Ik weet 100% zeker dat ik het niet zou volhouden.
Zeker niet met ook nog een vent op mijn rug!!!
Maar ik weet ook vrij zeker dat niemand het volhoud met mij op zijn rug. ;)
Wel goed wat je daar doet Frans! :bow:
 
klinkt inderdaad erg zwaar frans.. ik doe het echter niet want mijn herstel is vrij langszaam... als ik deadlift en squat in een week en dit er dan ook nog bij doe ben ik de week erop niks waard.
 
Ik vind het altijd heel beestachtig wat jij/jullie daar doen.
Ik weet 100% zeker dat ik het niet zou volhouden.
Zeker niet met ook nog een vent op mijn rug!!!
Maar ik weet ook vrij zeker dat niemand het volhoud met mij op zijn rug. ;)
Wel goed wat je daar doet Frans! :bow:

nou zal ik je nu vertellen dat Maurice al met René op de nek een paar trapdelen heeft bedwongen.;)
 
klinkt inderdaad erg zwaar frans.. ik doe het echter niet want mijn herstel is vrij langszaam... als ik deadlift en squat in een week en dit er dan ook nog bij doe ben ik de week erop niks waard.

19 jaar en dan langzaam herstellen??????????:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------


idd damn ik liep er wel achteraan (alsof ik René kan opvangen;))
 
Kan me voorstellen dat het traplopen op jullie manier echt teringzwaar is. Vooral met iemand op de rug voor een stuk. Goede oefening voor de quadriceps en de kuiten lijkt me zo!!
 
Kan me voorstellen dat het traplopen op jullie manier echt teringzwaar is. Vooral met iemand op de rug voor een stuk. Goede oefening voor de quadriceps en de kuiten lijkt me zo!!

Ik kan het je vertellen op is teringzwaar zoals je stelt echter als je dan uiteindelijk na veel bloed zweet en tranen boven aangekomen bent moet je natuurlijk weer naar onder en dan begint de zeik pas echt. Je gebruikt natuurlijk dan andere spiertjes voor naar onder te gaan en dit is een echte onverwachte killer helemaal naar de klote ga je dan.
Ik heb vandaag Alex voorgesteld dat we dit eens kunnen doen met zijn postzakken, misschien ben je eens geïnteresseerd op een Zondagochtend??met een hele buts UberMenchen van het heafland??
 
19 jaar en dan langzaam herstellen??????????:rolleyes:


ja ik weet het, het is ook alleen met squat en dl zo... maar ik ga dan ook bij beide oefeningen voor 110%... wanneer ik bv op vrijdag een rustige variant zou doen zou ik dit er wel bij kunnen doen maar ik squat en dl hebben op dit moment prioriteit
 
maandag:
borst triceps
dumbbell press
12x30
12x40
12x50
8x60

flys
12x18
12x22
12x28
10x32
8x36
4x40

Rolling Dumbbell Extensions
Ik heb deze oefening nog nooit gedaan dus begin ik maar met een niet al te zwaar gewicht
5x18 shit dit is te belastend voor mijn elebogen:o
8x16 kl.t. nog te zwaar:mad:
3x8x14 god.e.d... wat een heerlijke oefening

push-down tricep extension
12x50
12x100 shit man wat is het druk vandaag dus ik moest dit met 2 beginnelingen doen ik ben er uiteindelijk maar me opgehouden hier heb ik geen zin in:mad:. Tja het apparaat gaat maar tot 100 kg en dan moet ik hem uitbouwen met plates.
Dit kan dan tot 125kg maar als je dan iedere beurt de boel weer moet afbreken en vragen moet beantwoorden dan heb je er al vlug geen zin meer in.

training 1 uur 15 min:)
 
idd damn ik liep er wel achteraan (alsof ik René kan opvangen;))

Frans, nu stel je me ietsiepietsie teleur...ik had echt het volste vertrouwen erin dat jij me met één hand als een soort van ballerina zou opvangen als het mocht misgaan ;)

ballerina_suit_centre_500_56976.jpg
 
Frans, nu stel je me ietsiepietsie teleur...ik had echt het volste vertrouwen erin dat jij me met één hand als een soort van ballerina zou opvangen als het mocht misgaan ;)

ballerina_suit_centre_500_56976.jpg

:roflol:
 
dinsdag deadlift
Ik ben niet al te zwaar gegaan vandaag een max van 2x240 en daarna nog wat gelift met green bands 1x210 geloof ik.

Jules en ik wilde eens kijken hoeveel kilo trekkracht de green-bands op het max hebben bij de deadlift. Dus de weegschaal erbij (deze gaat tot 160kg) en een smal dun ventje van 77kg gevraagd of hij ons kon assisteren. De weegschaal gaf ERROR aan bij gestrekt lichaam : barbell met gewichten = 40kg + ventje[Afbeelding niet meer beschikbaar](77) = 117 - 160 = min 43 kg trekkracht ik denk zelf dat het rond de 50 a 60 kg zal zijn. Tja ik en Jules als leeuwen op safari aan het zoeken naar een ander prooi die niet zwaarder is als 60kg nee jammer, maaaaar we geven de moet niet op:D

verder nog wat good-mornings gedaan geen noemenswaardige trainning vandaag

1uur 30min
 
Je snor is tegenwoordig toch veel groter..? :roflol:
 
Back
Naar boven