Fitness Seller

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

"the fighter" is van het forum geschopt door de operator. Ongepaste uitlatingen en beledigen naar mij en andere forum leden. Betichte ons van het een en ander.
tja :shrug:wat moet je ermee.

Er werd effies gesuggereerd dat Walter Janssen deze Fighter was...ik kan hier verzekeren dat Walter 100% zeker niet "The Fighter" is.
Walter heeft mij nog een email gestuurd en gevraagd wat er precies aan de hand was...ik heb toen e.e.a. voor hem samen gevat.
Walter zou nooit anoniem zijn mening uiten...hij zou zelfs zijn (email)adres, telefoonnummer enz. kenbaar maken...dit is absoluut niet zijn manier van doen en laten. Ik heb verder overigens geen enkel idee wie het dan wel is :dunno:
 
ikdacht eerst wel aan walter maar blijkbaar is hij het niet? nouja powerlifting komt in limburg buiten hs vooral uit mijn regio dus ik zou hem moeten kennen...
 
Hahaha, als je echt zo'n heavy dude bent laat je nog even weten wie je bent "The Fighter" ;)
Een echte kerel verschuilt zich niet te lang achter een synoniem op een forum.

Ik weet nog dat "Dressed black" en "Imponderabilia" eens wat 'woorden' hadden.
Er werden gelijk adressen uitgewisseld om elkaar eens te ontmoeten! :thumb:
En dan herkennen ('echte') mannen elkaar, en kom je er meestal wel uit zonder elkaar het licht uit de ogen te meppen.
Zou een mooie partij geweest zijn trouwens, Dressed tegen Impo! :D

En volgens mij kun je met Franske ook beter gaan eten (of drinken...) dan knokken! :rolleyes:
 
dumbbell bench;
12x20
12x30
10x40
10x50
8x60
6x65

flys;
8x18
8x22
8x24
8x28
6x32
6x36

floor press;
8x60
8x100
5x120 ppppfffff de warmte van de afgelopen dagen en veel stress op het werk heeft veel energie gevergd

tricep extention als assist.
 
Was ook al flink wat werk éh, voor e aan de floor press begon. ;)
Goed bezig geweest hoor. :thumb:
 
Was ook al flink wat werk éh, voor e aan de floor press begon. ;)
Goed bezig geweest hoor. :thumb:

Thanks John,:knipoog:en idd ik schrok er best van dat ik veel minder kracht overhad na de dumbbell presses als na de barbell benchen press.
 
gisteren;
deadlift green bands
12x60
10x110
8x160
3x200
2x220
lage deadlift ik sta dan zelf op een plateau de barbell komt me net boven de vreef van mijn voeten
12x60
10x110
8x160
3x200

goodmornings en lower back rop pull down (ik weet niet:dunno: hoe deze oefening precies heet ik zit op de knieen voor de machine)


vandaag;
lat pull down behind the neck
12x30
12x50
10x70
8x90
8x110
8x125
5x135
lat pull down front
10x50
10x70
10x90
10x100
one arm dumbbell rows reps p/a
8x40
8x50
8x60
8x70
standing one arm dumbbell bicep curl reps p/a
6x18
6x22
6x26
6x30
6x32
machine bicep curl en Standing Cable Curl

Netjes getraind. Ik voel me vooral vandaag ontzettend goed, nu het niet meer zo warm is:zweet:. Ik schommel toch wel veel in gewicht de laatste tijd. 14 dagen geleden 128kg begin deze week 118 en nu weer 124 kg vreemd:shrug:vreemd toch?.

gr
 
Wat een schommelingen in je gewicht man! :eek:
Dat kan toch haast niet..?
Ik dacht dat ik kampioen gewichtschommelingen was, maar jij slaat alles. :bow:
Misschien is je weegschaal kapot Frans, want 10kg is wel heel veel...

Flinke trainingen man! :bow:
Jij doet gewoon even deadlifts van een verhoging met dezelfde gewichten als gewoon.
Allez, wat scheelt het? ;)
Héél sterk man.
 
Wat een schommelingen in je gewicht man! :eek:
Dat kan toch haast niet..?
Ik dacht dat ik kampioen gewichtschommelingen was, maar jij slaat alles. :bow:
Misschien is je weegschaal kapot Frans, want 10kg is wel heel veel...

Flinke trainingen man! :bow:
Jij doet gewoon even deadlifts van een verhoging met dezelfde gewichten als gewoon.
Allez, wat scheelt het? ;)
Héél sterk man.

de "gewone" deadlift waren met green bands piek spanning 55kg en ja ,ik moet volgens mij de weegschaal weggooien echter dat zal het vrouwtje niet leuk vinden deze is net nieuw zone dure digitale kloemel;)
 
Da's waar ook, ik was je groene bandjes even vergeten... :o
Ach ja, ik ben na 4 jaar LTS gaan werken éh...
Lezen is nog niet zo makkelijk soms... ;)
 
Da's waar ook, ik was je groene bandjes even vergeten... :o
Ach ja, ik ben na 4 jaar LTS gaan werken éh...
Lezen is nog niet zo makkelijk soms... ;)

ha, ik was de slimste in de 6e klas van de lagere school ik was de enigste met een rijbewijs;)
 
"de echte" MP met de voetjes tegen elkaar;)
ok hier gaat die dan;
8x40
5x60
5x80 ppfpfpffpfpfffffffff vreemd maar wel lekker
4x100 5e met een beetje hulp dus fail
0x120 te hoog gegrepen. Ik moet bekennen een heel andere statische oefening als de overhead press ik kan het alleen maar aanraden. Ik geloof echter niet dat je er veel voordeel van zult hebben op de log. Wat wel is dat je er schouderkoppen als kanonskogels van zult krijgen.

ok, de 120 MP FAIL dus vanaf nu af de Push press allang niet meer gedaan:p
1x120
1x130
2x0x140 2 x achter elkaar FAIL AAAARRRGGGGGHHHHH effe consenteren
1x140 BOEM PR :cheer: op deze heb ik lang moeten wachten de 130 heb ik volgens mij eind 2008 al gedrukt.

Shrugs en one arm schoulder press als assist
 
"de echte" MP met de voetjes tegen elkaar;)
ok hier gaat die dan;
8x40
5x60
5x80 ppfpfpffpfpfffffffff vreemd maar wel lekker
4x100 5e met een beetje hulp dus fail
0x120 te hoog gegrepen. Ik moet bekennen een heel andere statische oefening als de overhead press ik kan het alleen maar aanraden. Ik geloof echter niet dat je er veel voordeel van zult hebben op de log. Wat wel is dat je er schouderkoppen als kanonskogels van zult krijgen.

ok, de 120 MP FAIL dus vanaf nu af de Push press allang niet meer gedaan:p
1x120
1x130
2x0x140 2 x achter elkaar FAIL AAAARRRGGGGGHHHHH effe consenteren
1x140 BOEM PR :cheer: op deze heb ik lang moeten wachten de 130 heb ik volgens mij eind 2008 al gedrukt.

Shrugs en one arm schoulder press als assist

Ik "schrok" effies, want ik las sneller dan mijn hersenen konden opnemen en dacht dat je een 140kg militarypress had gedrukt ;)
Militarypress is veel stricter en dus ook zwaarder dan een overhead press.
Het zal dus meer je schouderkoppen aanspreken - zoals jij ook al aangeeft - maar voor iemand die Strongman doet lijkt me de "gewone" overhead press of pushpress inderdaad effectiever te zijn.

Proficiat overigens met je pr op de pushpress :)
 
Een Push press van 140 is anders ook geen kattepis Frans. :bow:
Military press of een strikte Overhead press (zoals ik 'm pleeg te doen) maakt qua kracht niets uit denk ik.
Misschien een beetje qua evenwicht natuurlijk.
Maare, heel sterk weer Francois! ;)
 
Thanks Friends, echter John ik schrok van het verschil hoor idd dacht ik ook dat het niets zou uitmaken echter komt bij de MP de kracht meer uit je ROM dan uit je schouders nu een paar uur later merk ik een behoorlijke vermoeidheid in mijn onderrug en schouders.

Oppietoppie jongens, een leuk weekeinde toegewenst en ik hoop dat ik zondag als toeschouwer erbij mag/kan zijn in Hoofdorp. Alex bolle;) in de top drie beest:D
 
Ik ga mijn voeten ook eens bij elkaar zetten de eerste de beste keer.
 
jippie, ik kan erbij zijn morgen :banana:(sterkste man van Nederland)
 
Back
Naar boven