Fitness Seller

pouwerpaxck's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

flat barbell bench
8x40
8x60
8x80
5x100
3x120
3x140
3x160
1x170
flat dummbell press p/a
8x22
8x30
8x40
8x50
floor press met 1 sec stil leggen
5x8x60
floor Rolling Dumbbell tricep Extensions
2x8x14
2x8x18
2x8x20
tricep push down
8x50
8x100
2x8x120


Yoepie wat had ik weer eens zin om te knallen vandaag. Niet al te veel geouwehoerd verstand om 0 en rammen maar.

Jammer geen tijd meer over:o
 
Idd sterk. Op naar de 200 bench!
 
flat barbell bench
8x40
8x60
8x80
5x100
3x120
3x140
3x160
1x170
flat dummbell press p/a
8x22
8x30
8x40
8x50
floor press met 1 sec stil leggen
5x8x60
floor Rolling Dumbbell tricep Extensions
2x8x14
2x8x18
2x8x20
tricep push down
8x50
8x100
2x8x120

Sterke training Frans :thumbs:
 
Sterk als vanouds Frans. :bow:
 
thanks Jonny hoe was het gisteren in Limburg?
Klote training gehad...
Ik had gehoopt inmiddels wat meer te drukken.
Volgens de mannen daar mocht ik dat niet verwachten na zo'n lange rust, maar ik dacht misschien dat dat juist wel goed zou zijn.
Niet dus...
140 ging wel goed op de wedstrijd manier, maar da's niet genoeg om me tevreden te stellen...
Ik heb verder ook niet zo veel meer gedaan. :o
Meer gelet op nick en Leon en René enzo.
De vakantie had mijn blessures goed gedaan, maar na gisteren voel ik ze weer...
Chronisch zullen we maar zeggen. ;)
Was wel leuk hoor, en gezellig.
Beetje ouwehoeren over wat ons intereseerd enzo, da's altijd leuk.
Wij zijn natuurlijk altijd maar met zijn tweeën bezig hier in de garage.
Het zou mooi zijn een clubje van 4 ouwe kerels en 4 jonge gasten hier in terneuzen om samen te trainen.
Maar da's met mijn werkureen sowieso onmogelijk natuurlijk...
Ach ik vind het leuk om met Nick zijn training bezig te zijn, en te zien dat het goed gaat en hij er plezier in heeft.
Zelf zou ik beter wat lichter trainen eigenlijk...
Maar het was voor herhaling vatbaar in ieder geval. :thumb:
 
Klote training gehad...
Ik had gehoopt inmiddels wat meer te drukken.
Volgens de mannen daar mocht ik dat niet verwachten na zo'n lange rust, maar ik dacht misschien dat dat juist wel goed zou zijn.
Niet dus...
140 ging wel goed op de wedstrijd manier, maar da's niet genoeg om me tevreden te stellen...
Ik heb verder ook niet zo veel meer gedaan. :o
Meer gelet op nick en Leon en René enzo.
De vakantie had mijn blessures goed gedaan, maar na gisteren voel ik ze weer...
Chronisch zullen we maar zeggen. ;)
Was wel leuk hoor, en gezellig.
Beetje ouwehoeren over wat ons intereseerd enzo, da's altijd leuk.
Wij zijn natuurlijk altijd maar met zijn tweeën bezig hier in de garage.
Het zou mooi zijn een clubje van 4 ouwe kerels en 4 jonge gasten hier in terneuzen om samen te trainen.
Maar da's met mijn werkureen sowieso onmogelijk natuurlijk...
Ach ik vind het leuk om met Nick zijn training bezig te zijn, en te zien dat het goed gaat en hij er plezier in heeft.
Zelf zou ik beter wat lichter trainen eigenlijk...
Maar het was voor herhaling vatbaar in ieder geval. :thumb:

Gisteren was je eerste serieuze training na je vakantie toch? Ik heb 2 weken niet getraind en in mijn eerste bench training ben ik niet hoger gegaan als 120 kg ik durfde helemaal niet hoger te gaan, 100 kg voelde al ****ing zwaar.............. Dus zeker niet slecht die 140 van jou gisteren, of het verstandig was om dat gewicht te nemen na een lange periode van rust HHHMMMMMM:rolleyes:. Let maar op volgende training zal die 140 heel anders aanvoelen. keep it up Johnny;)
 
Ik hoop het. ;)
 
deadlift;
12x70
12x70.........green bands...125
8x120........................................175
2x170...................................................225 bovenin een flinke knak in mijn onderrug auw shit. Ik wilde voor de 5 gaan.

Ik had me voorgenomen om door te trekken tot 220 (laag). Echter gooit dit roet in het eten. Shit, mijn ervaring en omdat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken plus dat ik een stemmetje achter mijn oor hoorde fluisteren stoppen Frans NU.:p heb ik er maar gehoor aangegeven.

Dus na 15 min de boel weer opgeruimd en naar huis gegaan. Ik voelde het in mijn linkerbeen en onderrug dat iets niet goed zat. Thuis meteen onder de warme douche. Ik heb er ongeveer 20min op mijn knieen onder gezeten. Het water zo warm als mijn huid het kon verdragen. Het gaat nu al weer een beetje dadelijk nog wat reflex spray erop:). Het zal wel meevallen het geluk was dat ik het voelde in de uitgestrekte houding en niet halverwege de pull de schade is dan groter.

dit waren de oefeningen die ik me voor vandaag had voorgenomen

deadlift green bands op max
lage deadlift green bands op max
zwaren goodmornings in het powerrack
buikspieren met plates van 20 kg
De interne en externe obliques, oftewel de schuine buikspieren wilde ik ook effe trainen.

Tja, het is er allemaal niet van gekomen dus volgende week beter.
 
Klote ouwe... :D
Wees er maar voorzichtig mee.
Zou ik wel doen! ;)
Beterschap.
 
Voor de training 3 paracetamol genomen tegen mijn rugpijn. Hmmmmmm eens kijken of het helpt. Ik wilde vandaag niet te zwaar gaan vanwegen.
lat pull down behind the neck
12x50
12x70
10x90
8x8x100
lat pull down front
10x40
3x8x60
hammer strenght low row
3x8x40
dummbell row p/a
8x30
8x40
8x50
bicep curl machine
3x8x35
seated one arm isolation curls for biceps p/a
8x12
3x8x14

Zo "that's it" het ging wel, voelde mijn onderrug wel behoorlijk tegen protesteren. Maarja "NO PAIN NO GLORY"

Morgen waarschijnlijk geen training voor mij. Privé verplichtingen:o. Ik probeer me er toch een uurtje er tussen uit te sjtrietsen;)

toedeloe
 
Je bent verslaaft Frans. ;)
Good effort Bro' :thumb:

Ik heb net 14 uur gewerkt (03:40 - 17:40) dus ik doe lekker niks...
Voel trouwens mijn borst een beetje van maandag nog...

Je hebt net een training neergezet waar sommigen onder ons best voor zouden willen tekenen.
 
Je bent verslaaft Frans. ;)
Good effort Bro' :thumb:

Ik heb net 14 uur gewerkt (03:40 - 17:40) dus ik doe lekker niks...
Voel trouwens mijn borst een beetje van maandag nog...

Je hebt net een training neergezet waar sommigen onder ons best voor zouden willen tekenen.

14 uur:eek: je moet toch al langzaam miljonair zijn John.;)
 
of bedoelen jullie Swaffelen
 
deadlift;
12x70
12x70.........green bands...125
8x120........................................175
2x170...................................................225 bovenin een flinke knak in mijn onderrug auw shit. Ik wilde voor de 5 gaan.

Ik had me voorgenomen om door te trekken tot 220 (laag). Echter gooit dit roet in het eten. Shit, mijn ervaring en omdat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken plus dat ik een stemmetje achter mijn oor hoorde fluisteren stoppen Frans NU.:p heb ik er maar gehoor aangegeven.

Dus na 15 min de boel weer opgeruimd en naar huis gegaan. Ik voelde het in mijn linkerbeen en onderrug dat iets niet goed zat. Thuis meteen onder de warme douche. Ik heb er ongeveer 20min op mijn knieen onder gezeten. Het water zo warm als mijn huid het kon verdragen. Het gaat nu al weer een beetje dadelijk nog wat reflex spray erop:). Het zal wel meevallen het geluk was dat ik het voelde in de uitgestrekte houding en niet halverwege de pull de schade is dan groter.

dit waren de oefeningen die ik me voor vandaag had voorgenomen

deadlift green bands op max
lage deadlift green bands op max
zwaren goodmornings in het powerrack
buikspieren met plates van 20 kg
De interne en externe obliques, oftewel de schuine buikspieren wilde ik ook effe trainen.

Tja, het is er allemaal niet van gekomen dus volgende week beter.

Frans, wees niet TE gretig...je hebt bepaalde doestellingen...maar die hoef je niet al in september 2010 te bereiken...;)
Verstandig dat je naar je lichaam hebt geluisterd!
Weet je nog...voetje voor voetje is uiteindelijk ook een grote stap ;)
 
Back
Naar boven