MuscleMeat

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha, erg nice Frans!!!
 
Hahaha, erg nice Frans!!!

forumsmiley207.gif
;)
 
http://www.youtube.com/watch?v=ggw511094vo

Deze ging net zo goed als de 280 vorige week. Dus waarom niet:dunno: 300 erop

http://www.youtube.com/watch?v=gJTjN1P5emA

Godv........... kl.te,k.t man. Veel te gek gemaakt. Als je goed oplet zie je dat ik naar mijn mening veel te veel lucht neem voor de lift. Hierdoor werd het mij nagenoeg direct zwart voor mijn oogjes. Ik verloor ook de controle en wilde nu eens nieteen hitchende bolle, of eerst op de knietjes en dan doortrekkende waardeloze deadlift neerzetten. Maar een mooie gecontroleerde deadlift zoals de 260 hierboven of de 280 van de vorige week.

Tja, wat verwacht ik ook van mezelf als je 2 maanden geen deadlift getraind hebt.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ggw511094vo

Deze ging net zo goed als de 280 vorige week. Dus waarom niet:dunno: 300 erop

http://www.youtube.com/watch?v=gJTjN1P5emA

Godv........... kl.te,k.t man. Veel te gek gemaakt. Als je goed oplet zie je dat ik naar mijn mening veel te veel lucht neem voor de lift. Hierdoor werd het mij nagenoeg direct zwart voor mijn oogjes. Ik verloor ook de controle en wilde nu eens nieteen hitchende bolle, of eerst op de knietjes en dan doortrekkende waardeloze deadlift neerzetten. Maar een mooie gecontroleerde deadlift zoals de 260 hierboven of de 280 van de vorige week.

Tja, wat verwacht ik ook van mezelf als je 2 maanden geen deadlift getraind hebt.


260 zag heel easy uit, 280 had je vorige week gehad...maar 300kg is 20kg meer en bij zulke imposante gewichten zijn zulke grote sprongen toch wel gewaagd...toch maar liever eerst voor 290 gaan? :)
 
260 zag heel easy uit, 280 had je vorige week gehad...maar 300kg is 20kg meer en bij zulke imposante gewichten zijn zulke grote sprongen toch wel gewaagd...toch maar liever eerst voor 290 gaan? :)

Zeker in overweging genomen vandaag (Jules zei het me nog;) hé Jules) maar het voelde zo goed aan dat ik het wilde proberen (2x zelfs) Dit gebeurd me niet nog een keer. Dit is nu namelijk de 3e keer dat ik zo dom ben om idd zo'n grote sprong te wagen met de deadlift. Tja, al doende leert men meer en meer. De eerste tijd maar weer setjes maken en over een tijdje gewoon nog eens proberen. Het positieve van het geheel is dat mijn onderrug nu genezen is en ik weer pijnvrij de deadlift kan trainen.:D
 
Kun je die boomstammen (armen) niet strekken Frans?

En die 300 komt wel binnenkort joh, in gedachten houdend dat je al 2 maanden een blessure hebt gehad is dit al heel snel weer indrukwekkend!
 
Kun je die boomstammen (armen) niet strekken Frans?

En die 300 komt wel binnenkort joh, in gedachten houdend dat je al 2 maanden een blessure hebt gehad is dit al heel snel weer indrukwekkend!

Dat is gestrekt bij mij Gijs. Als je wat ouder wordt dan groeit alles een beetje krommer denk ik:p

Ja, die 300 komt wel. Weet je, vooral op mijn leeftijd moet ik waken voor blessures en zeer zeker bij de deadlift. Het is dus voor mij oooooo zo belangrijk dat ik op de techniek let.
 
Sterk Frans. :bow:
 
squat green bands (55kg)
1x200..............................255 RAW belt only PR

Ik dacht dat ik deze nog niet gedaan had helemaal RAW. Het was naar mijn mening een full squat maaaaaaaaaaaaarja er stond niemand bij en dus:dunno:. Verder nog wat leg presses gedaan tot 3x300 en kuiten getraind. Op zich een lekker gevoel in mijn benen, een goed 1.5 uurtje getraind.

doei
 
Sterk man!

Ik ben benieuwd wat die training met bands je gaat opleveren voor je regular squat
 
Frans van harte proficiat met je verjaardag! 45 jaar en beresterk! ;)
 
Sterk man!

Ik ben benieuwd wat die training met bands je gaat opleveren voor je regular squat

Ik zit nu op 230 RAW belt only en 260 belt/knee-bands. Dus dat zal nu nog niet veel uitmaken. Ik zet mijn geld eerder op de hammer strenght legg-press. Maar het blijft gokken toch? Wat bij de een werkt hoeft niet bij de ander hetzelfde te brengen.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Frans van harte proficiat met je verjaardag! 45 jaar en beresterk! ;)

Thanks, Jules.
 
Proficiat Frans van mij en Anouk
 
Proficiat ouwe ijzervreter. Nice squat tegen postelastiekjes.
 
:hb:

Ben net paar minuutjes te laat geloof ik :o

Hoe dan ook, proficiat met je verjaardag en dat je in je nieuwe levensjaar in alle opzichten je doelstellingen zult bereiken! :)
 
Proficiat Frans van mij en Anouk

thanks, Max en Anouk;)

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Proficiat ouwe ijzervreter. Nice squat tegen postelastiekjes.

Mercie, squat voelde behoorlijk zwaar idd. op naar de 210:p

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

:hb:

Ben net paar minuutjes te laat geloof ik :o

Hoe dan ook, proficiat met je verjaardag en dat je in je nieuwe levensjaar in alle opzichten je doelstellingen zult bereiken! :)

Dank je René, als ik "heel" blijf moet het lukken, met die doelstellingen. Ik heb gehoord( in de wandelgangen) dat na 45 alles ietsje moeilijker zal gaan. Ben benieuwd:)
 
Alsnog gefeliciteerd Frans! :birthday:
 
Bij 45 jaar bloeit iedereen weer helemaal op!
Dus het zal helemaal goedkomen frans.
Dus ik moet nog even tot april wachten...
Alsnog gefeliciteerd dat je het weer gehaald hebt man. :D
 
Alsnog gefeliciteerd Frans! :birthday:

thanks, sanca

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Bij 45 jaar bloeit iedereen weer helemaal op!
Dus het zal helemaal goedkomen frans.
Dus ik moet nog even tot april wachten...
Alsnog gefeliciteerd dat je het weer gehaald hebt man. :D

Ha, ben benieuwd hoeveel ik ga bloeien vanaf nu:p Tja, 45 is toch effe anders als 40. Op naar de 50 :(
 
Back
Naar boven