AndroidHealthClinic

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rustig aan is nog steeds flink anders hoor. ;)
 
shit, een of andere ouwe lulle ziekte 2 dagen geen training voor mij.

next week will feel a lot better.:D
 
Ben je ongesteld Frans..? :D
 
Hahaha :roflol:
Beterschap man. ;)
 
Beterschap Frans, (een beetje) rust op zijn tijd kan soms wonderen verrichten ;)
 
Het zit eigenlijk dieper jongens. Praat er niet graag over maar, ik denk dat ik me laat ombouwen.
 
Hé!
Ik ook!
Worden we BFF girlfriend! :roflol:
 
Het zit eigenlijk dieper jongens. Praat er niet graag over maar, ik denk dat ik me laat ombouwen.

Als die "verbouwing" is gelukt, zou je een heel goede kans maken om sterkste vrouw ter wereld te worden! ;)
 
borst tricep day.
Flat Barbell bench Press
5x120 - 5x140 - 2x160 ppfffff loooood zwaar vandaag
flat dumbbell bench press
8x30 - 8x44 pfff
machine cable flys
ik weet niet meer precies hoe ik de opbouw heb gedaan maar het komt erop neer dat de laatste set 5x65 p/a was en de voorgaande sets allemaal 8tjes meen in totaal 6sets
Single Arm Cable Triceps Push Down
idem cable flys echter tot 3 x 75 p/a ha, jippie PR

comments;

Het viel toch wel ietsepietsie tegen vandaag. Sinds lange tijd weer eens een zware werkdag achter de rug en dat merkte ik natuurlijk in de training. Niet getreurd ik moet er weer effe aan wennen. Komt ook wel weer goed uit, er moeten wat slechte kilootjes af.


gr
 
whehe, kijk ook die klauwen van die gast. Van die dikke vlezige poten. Prachtig. Zag ook effe Savickas voorbij komen!
 
whehe, kijk ook die klauwen van die gast. Van die dikke vlezige poten. Prachtig. Zag ook effe Savickas voorbij komen!


ik ken die gast niet, ik weet dat hij 140 kg weegt en guns van 60 cm heeft
 
Blijkbaar wereldklasse op handjedruk gebied. Doet ook aardig mee in strongman. Een aardig sterke Oostblokker dus.
 
jip, ik zag het op youtupppe. Wat je niet allemaal kunt bereiken met een boterham met pindakaas en tonijnmoot in water
 
echt waar René.:roflol::lol:

Ik geloof je Frans, echt waar! :laugh::hahaha:

Ach, we hebben al zo vaak discussies over dit thema op DBB gehad...wat dat betreft voel ik me soms net Don Quichotte ;). Wat anderen doen en laten boeit me verder ook allemaal niet meer zo veel.
Ik focus me op mijn eigen, en trek mijn eigen plan en probeer binnen de regels van de bond waarvoor ik druk, progressie te boeken, als ik daarin slaag ben ik tevreden! :)
 
Back
Naar boven