MuscleMeat

pouwerpaxck's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooie bench.
 
Harde bench Frans !
 
Beestachtig!
 

Dankje Gijs. Na jaren lang hard trainen is dit voor mij "de kers op de taart"

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 14:33 ----------

Harde bench Frans !

Dankje sanca, is idd nie slecht voor zo'n "ouwtje" al zeg ik het zelf.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 14:37 ----------


Thanks tymboo, ik doe mijn best. Op naar de 210 eind dit jaar zou ik bijna zeggen. Maar eerst nog wat doelstelling verwezenlijken op de squat en de deadlift.
 
Laatst bewerkt:
Week 15
dinsdag
Flat dumbbell bench paused
3x8x20/3x8x30/3x8x40/3x8x50/8x60 en 8x70 touch and go

Assist; Dumbbell Floor presses, flys, hammer strength schuine bench, 3 tall triceps oefeningen, shrugs en abs

Comment; ik zal wel een of twee assist oefeningen vergeten te vermelden zijn. Heavy kots training.


woensdag
Dealift RAW (no belt, no straps)
8x70/8x120/8x170/5x200/1x230 oei scheutje in mijn rug (blessure van afgelopen vrijdag)

Block deadliften (barbell net onder de knie)
8x120/5x170/3x5x200/3x5x220 pppppppppfffff leeg
Lage deadlift staand op een verhoging barbell net boven wreef van voeten
3x8x120/3x5x170/3x5x200

Comment; helemaal naar de klote

Donderdag
Flat barbell bench press tegen green bands in powerrack
2x8x60/2x8x100/2x8x120/5x140/5x160/5x180/3x200/3x210/1x220
Assist; regulair bench press, floor dumbbell presses, hammer strength low row, lat pull down,schrugs in smithmachine, bicep curls, pose curls

Comment; heeeeeerlijk. Jippie eindelijk pijnvrij en dus de borst weer eens goed hard kunnen trainen.

Vrijdag
box squat raw paused;
8x60/8x100/5x140/5x160/5x180/3x200 wauw wat een pomp

assist; heavy leg press op 2 verschillende machines en Calf raises

comment; heerlijk getraind. OOja voor dat ik het vergeet, voor de flauwekul nog eens de ifsa log in de handen gehad. Jammer dat mijn linkerschouder zoveel protesteert bij mijn lievelingsoefening. Tja, ouwe lul, je moet het maar accepteren.
 
46? Zo te zien nog in de kracht van je leven! Tering wat een gewichten :D
 
46? Zo te zien nog in de kracht van je leven! Tering wat een gewichten :D

Thanks kerel, zolang ik het nog kan blijf ik nog lekker zwaar pompen.
 
whoaaaaaaa
 
Week 16
Maandag;

Dumbbell press paused RAW,
2x8x20/2x8x30/2x8x40/2x8x50/2x8x60/ en touch and go 3x70 pfff meer zit er niet in vandaag, de 60 sets hebben me leeg gezogen.

Assist; barbell floorpress paused, dumbbell pul over, 3 oef tricep extentions, shrugs, dumbbell side reases en front reases.

Comment; voelde me niet helemaal oppietoppie.

Dinsdag;

Deadlift RAW overhandse grip
8x70/8x120/8x170/5x200/3x220/ riem en straps 3x250/3x270 / 1x290
Dealift RAW tegen green bands, straps
2x5x120....................180
2x5x150...............................210

Comment Minimaal pauze tussen de sets gehouden. Weliswaar maar een goed uurtje getraind, maar ben helemaal naar de klote. Ooooooo, geen hoekgrip voor mijn vandaag. Ik heb me vorige week kloven in mijn linker duim getrokken en dat wil maar niet helen.

Woensdag
Rust

Donderdag
flat barbell bench RAW
8x60/8x100/3x120/1x140/1x155/6x170/3x180 bij de vierde rep kwam mijn spotter aan de barbell dus fail

assist; t-bar,latpull down wide grip, low row hammer strenght, pose curl, bicep curls, one arm bicep cable curl.

comment; heerlijk gebenched.

vrijdag
squat RAW
3x8x60/3x8x100/5x140/5x180/ knee wraps and belt 3x220/3x250/1x270

assist; legg press (hammer strenght), leg extension machines, Calf Raise

comment; ik wilde bij 270 eigenlijk voor minimaal 2 reps gaan, echter voelde ik iets niet goed zitten in mijn onderrug en heb het maar gelaten voor wat het was. Verder, lekker getraind.
 
Draai jij ook nog wedstrijden? Jij komt RAW bijna tegen de 800 aan?

Interessant filmpje trouwens! Gebruik zelf cross/x techniek en dan op de wedstrijdbeurten met 2 kruizen.
 
Ziekelijk gewoon weer. 290 Deadlift pronated? Jezus
 
Draai jij ook nog wedstrijden? Jij komt RAW bijna tegen de 800 aan?



Interessant filmpje trouwens! Gebruik zelf cross/x techniek en dan op de wedstrijdbeurten met 2 kruizen.


Op één of twee tientjes na kom ik idd aan de 800 RAW. Ik hoop dat me dit , als mijn lichaam het goed vind, voor de zomer gaat lukken.


Wedstrijden tja, die vraag is me al vaker gesteld. Ik heb een jaarje of 17 geleden een zware schouderblessure opgelopen (links) waardoor ik bv geen mixed-grip op de deadlift of de barbell bij het squatten kan vastpakken. Dus geen PL wedtrijden voor mij. Ik zou wel bv met bankdrukwedstrijden mee kunnen doen, maar daar voel ik nog niets voor.

ps, ik gebruik zelf Nichols tread technique (4e van het filmpje).

grts

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 11:25 ----------

Ziekelijk gewoon weer. 290 Deadlift pronated? Jezus

Thanks tymen, pronated (met straps).
 
Oh ja straps, even overheen gelezen. Alsnog tering sterk, daar niet van.
 
week 17

Maandag;
benchpress against mini greenbands in powerrack

Geen flauw idee hoeveel kg trekkracht ik erbij zou moeten rekenen. Ik zag deze oefening op youtube deze week. Op het filmpje zie je dat die kerel op de grond ligt, wij hebben een bankje gebruikt en ook zonder kettingen.

ca 15 sets, 5 reps ieder, tot 130 kg max, excl de trekkracht van de bands natuurlijk

http://www.youtube.com/watch?v=IPahME8pzIE&feature=related


assist; close grip bench press, floor press, machine flys, dumbbell tricep extention roll over, pose curls. dumbbell curls, shrugs

Comment;Nondeju, no nonsens mannen, ****ing zwaar die bechpress tegen greenbands training. Ik weet namelijk hoe 230kg in de lockout aanvoelt, voor mijn gevoel was dit in iedergeval in de lockout zwaarder.


Dinsdag
deadlift Raw;
2x12x70/8x120/8x170/3x220/1x250 in de lockout vieze steek in mijn onderrug
na een min of 5 op de grond gelegen te hebben ging het enigszins weer een beetje.

comment; ik was vanmiddag naar mijn vaste manueeltherapeut gegaan om weer eens alles op de goede plek te laten zetten. Shit man dit is dus helemaal fout gegaan. Ik heb hem gelukkig nog kunnen bereiken en mag morgenvroeg weer bij hem langskomen.

Woensdag
Ik lig in de lappenmand. Kan me nauwelijks bewegen. Pissen gaat ook moeilijk. Om 11.30 naar manueeltherapeut gegaan hij heeft me proberen te kraken echter ging dat niet goed ik had te veel spanning op mijn onderrug. Hij adviseerde wandelen. Shit man ik kan helemaal niet recht komen, hoe stel je dat dan voor, zei ik tegen hem. Naar huis gegaan en lig al de hele dag op de bank, ieder beweging is pijnlijk. PPPffff dit is lang geleden dat ik een blessure in mijn onderrug had....ik vind persoonlijk dit de heftigste.

donderdag
Ben vanochtend gaan werken, zag er behoorlijk tegenop, vreemd na een uurtje of twee ging het enigszins. Pijn is meer dan gehalveerd ten opzichte van gisteren. Geen training voor mij vandaag.

Vrijdag;
Wederom geen training. Op advies van een collega, naar de rugkliniek(chiropractie) in Heerlen gegaan. Er zat idd iets helemaal scheef in mijn onderrug, ik voelde dit al een hele tijd, zelfs voor de blessure. De chiropractor heeft het wel los gekregen iets wat bij de manueeltherapeut maar niet wilde lukken. Tja wat wil je ook verwachten met een behandeling van 10 min. Die gast in Heerlen was een vol uur met me bezig. Als een geboren mens verliet ik de praktijk, nu nog afwachten of het daadwerkelijk heeft geholpen.

Comment; Van alle blessures die ik al gehad heb, haat ik de onderrugblessure het meest.
 
Laatst bewerkt:
Onderrugblessures sucken hard Frans, hopelijk heb je er niet te lang last van
 
Onderrugblessures sucken hard Frans, hopelijk heb je er niet te lang last van


Thanks Johan, ik ga er van uit dat ik midden volgende week weer voluit kan gaan.
 
Jij hebt me ook al wat in de kreukels gelegen in je sportcarriere of niet? Succes man, hoop voor je dat het meevalt...
 
Klote man, hopen dat het inderdaad meevalt en je volgende week er weer vol voor kan gaan.
 
Back
Naar boven