MuscleMeat

Power cant be given, it must be taken

Bezoekers in dit topic

Nog een roffe log van gister.

Bicep

EZ curl
15x20
8x30
8x40
5x50
10x30

Hammer Curl
10x12
10x14
10x16
8x18

1 arm Cable Curl
10x20
10x25
10x30

Tricep

Push down
10x25
8x30
8x35
8x40

Tricep Machine
8x40
8x50
8x60

Extension
10x20
10x30
10x20
 
nette training kerel, qua curls zitten we ongeveer op hetzelfde nivo.
:o
:thumbs:
 
Nice pUmPiNg :cool:
 
En owjah, ik ga eventjes iets terug met het gewicht bij de deadlift.
Ik let nu veel meer op dat ik mijn hams meer gebruik, explosiviteit is enorm veel meer dan eerst daardoor.

Doe ik ook. Deadliften op een lager pitje en veel meer op mijn benen focussen want daar ligt mijn echte zwakke punt.
 

Ja dat was het die ochtend wel ff ja haha;)

nette training kerel, qua curls zitten we ongeveer op hetzelfde nivo.
:o
:thumbs:

Hahaha oke dan, maar wat er zo gereageerd word... curls zwaar is eigenlijk totaal niet belangerijk;)



FF rof doen he , thanks:cool:

:rolleyes:

goed zo jongen
want daar draait het natuurlijk allemaal om !

Hahaha, sjah. Het draait er niet om maar moet ook gedaan worden toch?!

Doe ik ook. Deadliften op een lager pitje en veel meer op mijn benen focussen want daar ligt mijn echte zwakke punt.

Ja precies, merk dat me onderrug dominant is tegenover me hams. Dus zoals zoveel wijze en gerespecteerde powelifters dan zeggen. Werk je zwakke punten omhoog en maar het een sterk punt in je lift!!
 
En nog even de log van vanavond

Benen

Squat
10x60
10x70
10x80
10x70

(waarom zo laag in gewicht? keer ter afwisseling wat meer reps en lager gewicht)

Leg Press
10x100
8x130
2x8x150 (max machine)

Leg Extension
3x20x80 (pomp was pijnlijk)

Calf Raises
6x50
6x75
6x90
6x100

(ik geloof in low reps high wheigt)

Schouders

DP Press (laag, had geen spotter)
10x18
8x22
8x24
8x26

Side Raises (goed strikt)
10x10
10x12
10x14
15x10

Shrugs BB
15x60
10x80
8x100
15x70

Front Raises (schijf in de hand)
10x10
10x15
20x10
 
ook aan het 'high rep' squatten :D

tword een trend in het pl hok :eek:
 
ook aan het 'high rep' squatten :D

tword een trend in het pl hok :eek:


Hahaha ja het voelt wel lekker aan moet ik zeggen, wel erg wennen. Was meer buitenadem enzo;)
 
Nette training. En ja curls moete ook gedaan worden zeker om in evenwicht te blijven ? 'k doe ze zelf echt niet graag en komen eigenlijk zo goed als niet voor :D
high rep squats voel je goed in je benen he, lekker pomp lol
 
Nette training. En ja curls moete ook gedaan worden zeker om in evenwicht te blijven ? 'k doe ze zelf echt niet graag en komen eigenlijk zo goed als niet voor :D
high rep squats voel je goed in je benen he, lekker pomp lol


Het is ook niet echt mijn favo bezigheid dat curlen, maar een volle bicep en tricep vind ik dan wel weer mooi tonen en het oog wilt natuurlijk ook wat he;)

En die high reps idd, uitputtend slopen maar een behoorlijk pomp ja hahah, heerlijk te afwisseling maar niet iets voor vast. Niet voor mij i i g!
 
nee voor mij ook niet, te vermoeiend :p en 1-3 reps vele plezanter :p
 
Wat is eigenlijk met dumbbellpressen het probleem als je geen spotter heb? Ik ga altijd tot de max en heb nog nooit een spotter gebruikt. Die dingen komen echt niet spontaan op je hoofd landen.
 
En nog even de log van vanavond

Benen

Squat
10x60
10x70
10x80
10x70

(waarom zo laag in gewicht? keer ter afwisseling wat meer reps en lager gewicht)


Allemaal smoesjes, wat nou reps? ben je van plan een ****ing marathon te lopen ofzo? ga goedverdoemme nou is zwaar squatten!! :D





Het is ook niet echt mijn favo bezigheid dat curlen, maar een volle bicep en tricep vind ik dan wel weer mooi tonen en het oog wilt natuurlijk ook wat he;)


****ing beachboy, anders ga je ff lekker cutten :sd:



neehoor hanza, lekker getraind weer :)
 
Allemaal smoesjes, wat nou reps? ben je van plan een ****ing marathon te lopen ofzo? ga goedverdoemme nou is zwaar squatten!! :D

Ga goedverdoeme nou is zwaar deadlift:P, maar het is best leuk een keer ter afwisseling hoor:D



****ing beachboy, anders ga je ff lekker cutten :sd:

neehoor hanza, lekker getraind weer :)


Laat mij nou net iemand kennen die aan een roffe cut gaat beginnen, knoem geen namen om SebastiaanG niet te veraden:o


Maar die cut, denk dat hij er mischien/wie weet/ooit/volgend jaar aankomt:(
 
hahaha godver ja in het powerlifting-hok moet je natuurlijk niet over cutten beginnen :P mijn fout
 
Wat is eigenlijk met dumbbellpressen het probleem als je geen spotter heb? Ik ga altijd tot de max en heb nog nooit een spotter gebruikt. Die dingen komen echt niet spontaan op je hoofd landen.

Ik ben meer van Better be safe then Sorry zeg maar;)


hahaha godver ja in het powerlifting-hok moet je natuurlijk niet over cutten beginnen :P mijn fout

Oef, ja dat is niet echt gewenst:P

Terecht.........HOMO! :D

Whahahaha;)
 
Even wat feitjes.

Lengte 194
Gewicht 108
Armen 41.5
Benen 69

Bench 100
Squat 140
Deadlift 180

Eten:

06:00
1 snee brood pindakaas
1 kop thee

8:15
1 appel

10:00
2 sneden brood
1 kop thee

12:30
5 sneden brood
1 kop thee

15:00
250gram magere kwark

17:15
2 appels

18:30
Avond eten
Veel melk als desert

19:30
Training

21:00 (na de training)
Shake Whey 300ml melk 2 scoops

22:00/22:30
250gr Magere Kwark

En veel water over de hele dag verdeeld. Dit is geen cut of bulk maar geeft goed energie over de gehele dag en gewicht blijft het zelfde.
Gewoon zomaar even een update, leuk om later weer te vergelijken!

Gr, HB89
 
Back
Naar boven