Fitness Seller

power kweken

Bezoekers in dit topic

zwan007

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
81
Waardering
0
hey hey hey!
ik ben nu 17 volgende maand 18 weeg +- 110kg ga wat afvallen
ben nu jaartje bezig met ups en downs heb al enkele malen 110 kg gebankdrukt tot op de borst gecontroleerd en dit is toch al goed als mijn begingewicht 60 kg ofzo was :-) ik zou dit ooit naar 140 kg krijgen dit is mijn streefdoel 150 zou ook mooi zijn maar is volgens mij iets te hoog gegrepen denk ik
ik kan 150 deathliften heb dit ook ma 1x in mijn leven gedaan om stoer te doen :-) ik zou dit graag hoger krijgen en dit moet te doen zijn aangezien ik er nog niet voor geoefend heb hoe doe ik dit het beste ?
ik kan 180 kg squaten maar wel niet volledig (=zo goed als) tot beneden, hier ben ik druk mee bezig en dit zal me wel lukken om ooit de 200 te halen tot beneden
mijn arm omtrek is 46 cm en mjn bf is +-25à30%
 
lijkt mij niet logisch dat je meer kan squatten dan deadliften ???
 
dat is genetisch bepaald, maar in het geval van zwan007 is het waarschijnlijk omdat hij niet onder parallel squat.

Maar er zijn mensen die door de verhoudingen van hun lichaam meer kunnen squaten dan deadliften.
 
lol, misschien best dat je in een zaal gaat waar er powerlifters zijn.

daar gij in Londerzeel woont moet gij toch redelijk gemakkelijk naar Merchtem Kunnen afzakken zeker?
 
Spike zei:
lol, misschien best dat je in een zaal gaat waar er powerlifters zijn.

daar gij in Londerzeel woont moet gij toch redelijk gemakkelijk naar Merchtem Kunnen afzakken zeker?
bij den hugo? :-)
hugo is nen toffen tip vind ik vooral as hem feestjes geeft :-) met nieuwjaar vo 5euro op 1 januari ne gansen dag free drank

ps lig intussen stil met traine van begin juni door kwetsure aan elleboog ga in september terug beginne (mag ik terug beginne)
 
ja da weet ekik zenne, ik was der deze januari :D
 
Back
Naar boven