AndroidHealthClinic

Breaking News Power libido chocolate

Bezoekers in dit topic

Wat een kul zeg
 
Ik snap niet dat je dit als zelfrespecterend bedrijf besluit te verkopen. What’s next, GHB-whey om lekker tot rust te komen na je training?
 
Alleen de spuit, of elk cilindrisch voorwerp?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Welke josti's hebben die reviews geplaatst. Ze zullen er wel voor betaald hebben gekregen of het zijn eigen medewerkers.
 
Welke josti's hebben die reviews geplaatst. Ze zullen er wel voor betaald hebben gekregen of het zijn eigen medewerkers.
Die ene die zegt dat je het voor het geld niet hoeft te laten liggen. 10 (tien) euro per reep!
Ach, gelukkig kunnen ze weer net zo hard gaan als 20 jaar geleden.
 
Waarom moet het nou weer per se cilindrisch zijn. Discrimatie! Zolang het past, is het goed.
Hahaha bert ik moet echt om je lachen! Mooie kerel ben je!:thumb:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Blijkbaar genoeg met 1/3.
Iemand zin om te delen?
Aangezien ik erover begin zal mijn deel dan 3,34 euro zijn.
 
Morgen in post je maaltijden....
 
De Fuckbar.
Of de Candyfuck.
 
Beetje jammer dit.
 
Maar wat zit er werkelijk allemaal in? XXL Nutrition plaatst vaak de ingredienten niet waarvan niet wetenschappelijk bewezen is dat het ook echt werkt (regeltjes NVWA), wat nog niet wil zeggen dat er niet iets in zit wat werkt.. René, wat zit er werkelijk nog meer in?
 
Maar wat zit er werkelijk allemaal in? XXL Nutrition plaatst vaak de ingredienten niet waarvan niet wetenschappelijk bewezen is dat het ook echt werkt (regeltjes NVWA), wat nog niet wil zeggen dat er niet iets in zit wat werkt.. René, wat zit er werkelijk nog meer in?
Ook wel benieuwd...
 
Kan je niet beter gewoon 3 borden oesters eten ofzo :P
 
Back
Naar boven