MuscleMeat

Power pct bloed uitslag na 1 jaar en 6 maanden kuren.

Bezoekers in dit topic

gunzforhire

Novice
Lid geworden
16 sep 2015
Berichten
28
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Hoi. onlangs mijn bloeduitslagen binnen gekregen. 5weken na mijn nakuur die nakuur was de genoemde 'power pct'. voel mij op het moment stukken beter maar wou graag even weten of de power pct zijn ding heeft gedaan.

Dagelijke supss wat ik erbij heb gepakt (en pct meds)

3000mg vitamine C
Multivitamine
Vitamine D3 6000iu
Omega 3
Zinc & Magnesium & Calcium
D-Aspartic Acid tijdens mijn nakuur.

Toen de lange esther clearde heb ik 2weken 3x per week 1000iu hcg gezet.
4weken clomid waarvan 2weken 100. En 2weken 50 plus nolvadex 6weken 20mg.

Nu voel ik me de laatste tijd steeds beter zolang ik voldoende rust heb. Maar ik ben nog steeds erg moe aan het einde van mijn dag, Waarmee ik ook geen probleem heb. Maar toch! Ik heb mijn trainingschema omgezet van 5 x in de week trainen na 3x in de week. Heb enkele 2kilo verloren en die 2kilo ben ik van overtuigt dat het vocht was.

Al en al ik ben blij met hoe mijn nakuur is gegaan.

IMG_20161207_164838.png
 
*edit* ik ben 20jaar trouwens.
 
Haha wat bedoel je daarmee :)

Praat niet zo stom...dat jij 5kilo spiermassa in een jaar aanzet betekent niet dat niemand meer kan pakken

Je bent na de zomer van 2014 begonnen, dat is September 2014.
Je laatste 2 foto's zijn na 12 maanden trainen, dat September 2015.
Je bent 25 weken on geweest (snel je titel en openingpost verwijderen helpt echt niet hoor).
En nu ben je pas 5 weken on op de laatste foto's. Waar heb je die andere 20 weken gelaten dan?
Je praat poep.

Ik dacht al dat ik jou ergens van herkende, jij bent die retard die van alles beweerde m.b.t. natty of niet:roflol::roflol:. Gezien je 1,5 jaar on bent geweest was je dus aan het jokken, gezien die posts uit september 2015 zijn. Jokkebrok!11!!11!!11

Mijn 1 jaar progress
 
Jup
 
Ik dacht al dat ik jou ergens van herkende, jij bent die retard die van alles beweerde m.b.t. natty of niet:roflol::roflol:. Gezien je 1,5 jaar on ben geweest ben je dus aan het jokken, gezien die posts uit september 2015 zijn. Jokkebrok!11!!11!!11

Mijn 1 jaar progress
Niks beters te doen jij volgens mij
 
Je resultaten zien er niet slecht uit na zo'n lange tijd te kuren, Wat heb je allemaal gebruikt en in welke dosis?
 
Scherp hahahah, hele vorige topic doorgelezen wat een praatjes maker deze man
Nu even off-topic was een troll post bedacht met een maat van mij wat eigelijk op niks sloeg poe poe.
Je resultaten zien er niet slecht uit na zo'n lange tijd te kuren, Wat heb je allemaal gebruikt en in welke dosis?
Ik heb geen enorme dossisen gepakt. enkel wat geblast op 500test en winstrol en een kleine blast van 10weken waarvan 10 weken tren a 50 eod met 500 test elke week rest van de tijd heb ik gecruisd op 300mg test e
 
Nu even off-topic was een troll post bedacht met een maat van mij wat eigelijk op niks sloeg poe poe.
Ik heb geen enorme dossisen gepakt. enkel wat geblast op 500test en winstrol en een kleine blast van 10weken waarvan 10 weken tren a 50 eod met 500 test elke week rest van de tijd heb ik gecruisd op 300mg test e
Door dit te zeggen maak je jezelf alleen maar meer belachelijk dan je al deed. Is knap hoor, retard-level was al aardig hoog maar jezelf willen blijven verbeteren is een goed streven, soms.

Ik ben vooral heeeeeeeeeel benieuwd hoe je er nu bij staat. Kom maar door met die before en after picca's, make our day.
 
Ik ben vooral heeeeeeeeeel benieuwd hoe je er nu bij staat. Kom maar door met die before en after picca's, make our day.
Retweet. In 4 nudes
 
Recente foto

220px-Sinterklaas_2007.jpg
 
Niks van opgeschoten dus:o. Als je ramharde gainz zou hebben gemaakt zou je die toch wel posten om iedereen even op z'n plaats te zetten.
 
Achtergrond foto bij haeflandsport, daar is iedereen natty:D
 
Gelijk aan de roids.. het blijft maar gekker worden.
 
matige waarden voor een 20 jarige. hoop dat je volledig hersteld.
 
En nu blijf je off of ga je binnenkort weer on?
 
TS waar heb je je bloed laten prikken?
 
matige waarden voor een 20 jarige. hoop dat je volledig hersteld.
Ik vind dat toch goede cijfers 5 weken na een nakuur van een maand als je weet dat een volledig herstel minstens drie maanden tot zes maanden duurt. Vergeet niet dat hij meer dan een jaar gebruikt heeft.
 
Back
Naar boven