Fitness Seller

Power PCT ervaring(en)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heeft er iemand ervaring met onderstaande PCT combi? Na een Test P, Mast P kuur van 8 weken overweeg ik Power PCT te proberen ipv nolva (nolva 40,40,20,20). Is dit voldoende?

Power PCT (30 caps, 50mg clomid/10mg nolva/5mg aromasin)
 
Oke...er zijn dus meer van die combo's tegenwoordig.
Wat is een goede volgens jullie?
Of voldoet de ouderwetse nolva en hcg ook voor een kuur zoals die van mij?
 
Oke...er zijn dus meer van die combo's tegenwoordig.
Wat is een goede volgens jullie?
Of voldoet de ouderwetse nolva en hcg ook voor een kuur zoals die van mij?

Hcg best tijdens kuur, erna werkt het ook onderdrukkend.
 
Hcg best tijdens kuur, erna werkt het ook onderdrukkend.

Tenzij hij wordt toegedient terwijl er nog exogeen test aanwezig is. Dat is de basis van de Power pct.
 
Of het voldoende is kunnen we nooit zeggen. Het is geen zware kuur dus nolva kom je ook ver mee. 40mg is overbodig btw 4 wkn 20mg is genoeg. De stoffen en de dosis maken het imo wel een goed product die powerpct.
 
Hcg best tijdens kuur, erna werkt het ook onderdrukkend.

Ja hcg 250iu 2 x per week vanaf week drie had ik in gedachten.

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 19:11 ----------

Of het voldoende is kunnen we nooit zeggen. Het is geen zware kuur dus nolva kom je ook ver mee. 40mg is overbodig btw 4 wkn 20mg is genoeg. De stoffen en de dosis maken het imo wel een goed product die powerpct.

Heb je het dan over mijn :-) powerpct of die van houthakker?
 
Waar is de aromasin voor naast de nolva en clomid in die samengestelde pil
 
Heb je het dan over mijn :-) powerpct of die van houthakker?

Die van jou want ik ben anti hcg in de nakuur. Heb al goede ervaring met arofixen wat nolva en aromasin is. De aanvulling van een beetje clomid vind ik nuttig en een lagere dosis aromasin (5mg ipv 20mg per cap) klopt met wat bijvoorbeeld Krieltje altijd schreef, nl dat aromasin in arofixen zo erg overgedoseerd is.
 
Volgens mij is er van een lagere dosis geen klinische data bekend?
 
Waar is de aromasin voor naast de nolva en clomid in die samengestelde pil

aromasin doet heel veel dingen zo is het een suicide inhibitor waar nolva slechts de receptoren bezet houdt maar niks doet met oestrogeen. Daarnaast verhoogt aromasin igf waar nolva het verlaagt en zorgt aromasin voor verlaging SHBG en dus minder gebonden en meer ongebonden test.....Verder moet je zelf maar even de zoekfunctie gebruiken ;)

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 18:45 ----------

Volgens mij is er van een lagere dosis geen klinische data bekend?

Ik weet nog dat ik met jou een heel lange discussie gehad heb over de dosis en de onderzoeksdata bij mannen die nogal ontbreekt. Dat was een topic waar iemand advies vroeg over een AI on cycle. Als ik oude topics ophaal maakt krieltje het aannemelijk dat aromasin ook op een dosis van 5mg al heel veel oestrogeen wegvangt maar als jij en ik zoeken naar klinische data over dit punt dan loop je dus dood. Zeker over de gecombineerde werking van nolva clomid en aromasin is denk ik niks bekend anders dan de proefkonijn data uit BB logs. Maar je bent het vast met me eens dat ook als je het beredeneert de combi nolva clomid en aromasin logisch is. It does make sense! De vraag, ook voor mij, is de nuttige dosis aromasin in deze combinatie pct protocol.

Wat zou jou suggestie zijn als je een combi pil op de markt zou brengen qua dosissen van de 3 stoffen?
 
Laatst bewerkt:
Krieltje heeft het nooit aannemelijk gemaakt, data van vrouwen is niet relevant als de pharmacokinetica bekend zijn bij mannen (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14671195). De data bij mannen laat duidelijk een ander beeld zien: aromasin is minder potent bij mannen dan vrouwen. Als we uit zouden gaan van de data zoals bij vrouwen lag iedereen in dezelfde mate te creperen bij gebruik van arofixen/aromasin zoals bij gebruik van letro.

Allesinds zie ik geen aanleiding om 5 mg aan te bevelen.
 
Laatst bewerkt:
Mannen en vrouwen monster verschil inderdaad;)
 
Mannen en vrouwen monster verschil inderdaad;)
Geen idee of je dit nu wel of niet sarcastisch bedoelt, maar qua metabolisatie van substanties kan geslacht enorme verschillen opleveren.
 
Haha ik was serieus bro.
 
Allesinds zie ik geen aanleiding om 5 mg aan te bevelen.

Krieltje had me destijds overtuigt maar overtuigen is niet aannemelijk maken. :p Klopt wat je schrijft als ik die topics herlees en ook het praktijkpunt klopt, als iedere aromasin gebruiker een oestrogeen reductie zou hebben zoals vrouwen reageren op dit middel dan hadden we andere sides gezien dan we zien in de praktijk.

Ik heb net van de week boodschappen gedaan en eigenlijk om deze reden niet dit power pct product gekocht maar arofixen met een los potje clomid. En dus 20mg nolva 20mg aromasin en 50mg clomid. Idealiter had ik liever 10mg nolva gehad want het totaal is een beetje overdone.

Overigens heb ik het dan over een 16+ weken kuur met tren en zeker niet de kuur van TS. Deze discussie gaat inmiddels wat voorbij TS. Voor hem is een serm ook prima, is mijn mening.
 
37147005.jpg
 
Krieltje had me destijds overtuigt maar overtuigen is niet aannemelijk maken. :p Klopt wat je schrijft als ik die topics herlees en ook het praktijkpunt klopt, als iedere aromasin gebruiker een oestrogeen reductie zou hebben zoals vrouwen reageren op dit middel dan hadden we andere sides gezien dan we zien in de praktijk.

Ik heb net van de week boodschappen gedaan en eigenlijk om deze reden niet dit power pct product gekocht maar arofixen met een los potje clomid. En dus 20mg nolva 20mg aromasin en 50mg clomid. Idealiter had ik liever 10mg nolva gehad want het totaal is een beetje overdone.

Overigens heb ik het dan over een 16+ weken kuur met tren en zeker niet de kuur van TS. Deze discussie gaat inmiddels wat voorbij TS. Voor hem is een serm ook prima, is mijn mening.

Ik heb van een tren stack (denk ik) een klein bobbeltje overgehouden. Ik heb nu neem ik geen tren meer....maar ben denk ik wel een beetje gevoelig voor gyno. Dus tijdens de kuur heb ik naast hcg wat nodig en er na....voldoet of een PCT of nolva waarschijnlijk. Tijdens dacht ik aan .25mg ari EOD. Of wellicht wat anders. Iemand suggesties?
 
Back
Naar boven