MuscleMeat

Power rack decathlon

Bezoekers in dit topic

Jasperz

Cool Novice
Lid geworden
17 sep 2017
Berichten
52
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hé allemaal,

Zijn er mensen met ervaring met het volgende rack?

Kwa belastbaarheid is het voorlopig meer dan voldoende maar hoe is de kwaliteit?
E08D1873-A619-45F9-A142-1D6863849C26.jpeg


Ik heb ook gekeken naar ATX racks maar kan met pulley weinig voorraad vinden of het wordt ineens toch een stuk duurder.
 
Hé allemaal,

Zijn er mensen met ervaring met het volgende rack?

Kwa belastbaarheid is het voorlopig meer dan voldoende maar hoe is de kwaliteit? Bekijk bijlage 547227

Ik heb ook gekeken naar ATX racks maar kan met pulley weinig voorraad vinden of het wordt ineens toch een stuk duurder.
Prijs verschil zit hem in de kwaliteit.
Powerrack van atx staat als een beer, geen wiebel ding.
Atx materiaal gaat ook veel langer mee, omdat het gewoon steviger materiaal is. Die pulldown van jou afbeelding, knal er eens 60/80kg op denk dat het hoop gekut word.

Indien je nog vrij nieuw bent met sporten is deze zeer geschikt, prijs is “te doen”. Maar ben je al wat jaren goed bezig in de gym dan gaat deze stiekem na paar x gebruiken tegenvallen.
 
Geen ervaring mee maar ik denk dat je hier prima jaren mee vooruit kan . Atx is natuurlijk a kwaliteit maar dat wil niet zeggen dat andere merken rommel is . Het enige rommel op dit moment zijn de levertijden van fitness seller 😜
 
Prijs verschil zit hem in de kwaliteit.
Powerrack van atx staat als een beer, geen wiebel ding.
Atx materiaal gaat ook veel langer mee, omdat het gewoon steviger materiaal is. Die pulldown van jou afbeelding, knal er eens 60/80kg op denk dat het hoop gekut word.

Indien je nog vrij nieuw bent met sporten is deze zeer geschikt, prijs is “te doen”. Maar ben je al wat jaren goed bezig in de gym dan gaat deze stiekem na paar x gebruiken tegenvallen.
Ik sluit me hier bij aan, heb zelf de 755 en bevalt super zit geen speling niks op en als je kijkt prijs/kwaliteit geloof ik niet dat je snel wat beters zult vinden. Ook kun je de atx racken heel ver uitbreiden bij decathlon zou dat wel tegenvallen. Is het geen optie om een kaal atx rack te kopen en later de pully toe te voegen? Heb zelf zo'n simpele pully gehaald van ali express voor een paar euro en dat valt me al niet eens tegen. tuurlijk is een vaste pully beter maar als je het budget niet hebt is dat misschien wel een betere tijdelijke optie.
 
Thanks voor de antwoorden. ATX rack en de pulley later is zeker een optie, ware het niet dat er niets beschikbaar lijkt te zijn.
 
Heb hem net even bekeken in de winkel en het ziet er redelijk solide uit allemaal. We gokken het er maar op. Nu op zoek naar een Barbell en schijven 😁
 
Heb hem net even bekeken in de winkel en het ziet er redelijk solide uit allemaal. We gokken het er maar op. Nu op zoek naar een Barbell en schijven 😁
Als je die ook van de decathlon pakt komt je best ver, hun 28mm materiaal is nog zeer net geprijsd. Houd er wel rekening mee dat het om door te verkopen niet heel veel meer waard is.
 
Als je die ook van de decathlon pakt komt je best ver, hun 28mm materiaal is nog zeer net geprijsd. Houd er wel rekening mee dat het om door te verkopen niet heel veel meer waard is.

Ik zag het inderdaad. Vervelende is een beetje dat die Barbell van hun 175cm is en die maar net over de randen van die cage komt. Voorkeur heeft dus om naar een olympische set te kijken, maar er is bizar veel met bizar veel prijsverschil.
 
Hallo Jasper,

Ik heb dit rack voor je:

Het betreft de Barbarian Versie, die heeft een leuke pull up Bar.
Betreft:
Powerrack 750 Barbarian
125kg Pulley Stack
Dip Attachment
1 paar J Cups
1 paar safety Pins
Pulley Attachments zoals lat bar, rope, driehoek, bicep stang

Allemaal in zeer goede tot nieuwe staat.

1500 euro is het van jou, bespaar je bijna 500 euro en heb je nog wat extra's ook!!!
Prachtig rack! Wel compleet andere prijscategorie als waar ik nu naar kijk. Rack met pulley wil ik toch wel hebben voor +- 1000 euro maar bedankt!
 
Back
Naar boven