Fitness Seller

Power-running

Bezoekers in dit topic

dumba

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
7.966
Waardering
385
Ik had mijn topic verkeerd geplaatst. Ik ben bezig om een nieuw soort combinatiesport op te zetten. (=te lezen in trainingsdagboeken):D

Vandaag even gekeken hoe dat in de praktijk gaat. Niet te zwaar voor de 1e x. 500m hardlopen/Gewichthef met 5cm dikke stang 71kg/500m/5cm V-bar 83kg l+r/500m/dumbbelloop 2x42,5=2x70timber 20m/500m/2 schijven vanaf kniehoogte boven hoofd 3x30kg: 11 min. 29 sec.:D

Zijn er al mensen die interesse hebben??? Bij mij op de atletiekclub wel.:D
 
Ik zal het eerst even uitleggen: sinds een paar maanden had ik een idee in mijn hoofd om de sporten die ik doe te combineren om te kijken wie de meeste all-round kracht heeft van zowel de krachtsporters in diverse disciplines als de mensen uit de atletiekwereld. Dan kom je op sporten uit als Sterkste Man, Powerliften, Gewichtheffen, Highland Games, Meerkampers (atletiek) en sprinters.
Ik wil een wedstrijd gaan organiseren om te kijken welke (kracht) atleet hier de beste in is door korte hardloopnummers in een soort medley 1 tegen 1 in een combinatie van voorgenoemde krachtnummers tegen elkaar te laten uitkomen. En daar een klassement van te maken. Zijn korte wedstrijden van zo'n 8-12 atleten met als een onderdeel niet gehaald wordt 3 minuten straftijd.
Ik denk dat het zo wat duidelijker is.:D;)
 
Mijn trainer voor het werpen is heel enthousiast; nu nog ff met het bestuur overleggen wat de mogelijkheden zijn.;):D
Er zijn al diverse mannen uit de atletiekwereld die mee willen doen.
Waarschijnlijk komt het NeCeDo er nog bij.
Ik wil een "schone" winnaar en niet zoals bij vele STM wedstrijden degene die het meest gebruikt wint.:D
Ik wil zelf ook wel een x een kans maken; 2x podium op 2pt na gemist en ik weet waarom.;)
 
Vorig jaar werd hier het West Vlaams Kampioenschappen Printerwerpen georganiseerd, met aparte categorieën voor inkjet en laserprinters. Als we dan toch bezig zijn met rare sporten uit te vinden, dan was dat printerwerpen nog niet eens zo gek...
 
Vorig jaar werd hier het West Vlaams Kampioenschappen Printerwerpen georganiseerd, met aparte categorieën voor inkjet en laserprinters. Als we dan toch bezig zijn met rare sporten uit te vinden, dan was dat printerwerpen nog niet eens zo gek...

Raar??? Ik vond het wel leuk bedacht.:D;)
 
Mijn trainer voor het werpen is heel enthousiast; nu nog ff met het bestuur overleggen wat de mogelijkheden zijn.;):D
Er zijn al diverse mannen uit de atletiekwereld die mee willen doen.
Waarschijnlijk komt het NeCeDo er nog bij.
Ik wil een "schone" winnaar en niet zoals bij vele STM wedstrijden degene die het meest gebruikt wint.:D
Ik wil zelf ook wel een x een kans maken; 2x podium op 2pt na gemist en ik weet waarom.;)

Omdat je nog wel minstens 20kg op je frame nodig hebt?
 
Misschien ff iets duidelijk maken.
Door mijn darmproblemen en het hardlopen wat een goede remedie voor me is, is de kans klein dat ik ooit nog tegen de 100kg ga wegen.;)
Ik heb max. 99kg gewogen en daar komen die darmproblemen juist uit voort, vandaar dat ik mezelf niet vol kan/mag proppen.:D
Enne...ik heb niets tegen dopinggebruik; alleen het zou voor de natuurlijke sporters een stuk leuker zijn als er een paar natural strongman contests gehouden zouden worden, want ik weet dan pas waar ik echt sta.
Een paar x met touwtrekken en laadrace/medley tegen een natural gestaan en die heb ik toen echt weggeveegd.:D
De zwaarste natural die ik ooit heb verslagen woog 157kg, dus zoveel zegt gewicht ook weer niet.;):D:D:D
 
Werd jij vorig jaar niet laatste in de sterkste man van Merchtem in de klasse tot 90 kg?
 
Klopt; ik was toen heel erg ziek bleek later. Ik had een paar dagen daarvoor echt heel veel problemen in mijn buik en had eigenlijk niet mogen beginnen. Kwam allerlei etter uit mijn ontlasting. Volgens mij ondanks alles 1 na laatste, maar kan ook laatste zijn geworden; het enige positieve die dag voor mij waren alle leuke reacties van het publiek en dat is ook de reden dat ik nog door wil gaan. Enne...dumba, mijn tamme ratje was er bij.:D;)
 
Ik zou ook wel willen dat er dopingvrije wedstrijden waren. Maar zo'n feest is het nou eenmaal niet, en zo'n feest zie ik het ook niet snel worden in de toekomst.
 
ach als je doping vrije wedstrijden gaat organiseren krijg je zoiets als natural bb wedstrijden...dat er gasten die 5jr lang gekuurd hebben en al 2jr clean zijn op het podum verschenen en elke test doorstaan, maar wel 2x zo groot zijn als de echte naturals...KANSLOOS!
 
Ik kan de afstanden ook 4x2,5km maken; dan komen de zware jongens sowieso niet.:D;)
 
Als je niet wilt dat er mensen mee doen die zwaarder dan jou zijn kun je die regel toch gewoon toevoegen bij je nieuwe sport?
 
Als je niet wilt dat er mensen mee doen die zwaarder dan jou zijn kun je die regel toch gewoon toevoegen bij je nieuwe sport?

Ze mogen gerust zwaarder zijn, maar ik wil gewoon niet Jarno Hams types als winnaar.
je hebt gelijk; misschien tot 100kg en een 100+ klasse.
 
ik vind je best vreemd dumba
 
Dat mag...ik heb dan ook een hele slechte dag.
Zal daarom vandaag ook niet meer reageren.

Of misschien toch. Mijn darmen functioneren niet echt zoals het moet: daarom geprobeerd om ze te legen: is deels gelukt, maar ben daarbij 3kg in 4 dagen kwijtgeraakt en voel me echt als een vaatdoek. Het was ook niet mijn bedoeling om geirriteerd te reageren, maar ja een mens is zoals hij/zij is:
goede en slechte dagen. Mocht ik iemand een naar gevoel hebben bezorgd:
excuses, dat was niet de bedoeling. Ik zal morgen eens goed bekijken wat voor zooi ik geschreven heb. Heb er eigenlijk niet echt bijnagedacht.
Een lange nachtrust zal me wel goed doen.
 
Laatst bewerkt:
Toevoeging op bad day

Ik heb wat toegevoegd. Wou niemand afvallen, maar een k-dag was het wel.:(
 

Soortgelijke topics

Reacties
176
Weergaven
9K
Back
Naar boven